Slikkefrans 64 Skrevet 30. September, 2018 (edited) https://annoncelight.dk/showad/259560 længe siden jeg har besøgt, en ung udenlandsk pige men det ikke sidste gang, jeg besøger melinda I odense. Sikke nogle dejlige øjne og smilet er fantastisk, kroppen perfekt, dejlige bryster i en perfekt størrelse, startede med et blow, mens jeg stod op, fik hende lagt ned og slikkede og slikkede, hun smagte godt. Lagde mig på ryggen og hun red mig, i doggy kom jeg tet hurtigt, jeg havde bestilt 1 time, så vi lå og nussede og snakkede til det blev tid til 2 omgang, til sidst trak jeg gummi af og kom i munden på hende:-). Der skal sparres op til en gentagelse kom 17:30 og gik 18:30:-)) pigen 10 og stedet 6-7 ud af 10 Redigeret 30. September, 2018 af Slikkefrans 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Årgang1973 14 Skrevet 1. Oktober, 2018 Wow sikke en flot pige. Dejligt du havde en god oplevelse med hende. Tror jeg vil aflægge hende et besøg også og se hvordan det kommer til at forløbe.. Anmeldelse kommer derefter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillejohn 72 Skrevet 2. Oktober, 2018 Helt enig, jeg var forbi i sidste uge, og fik "samme tur" - hun er bare for lækker hele vejen igennem. Pisseærgerligt man ikke bor tættere på John Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 3. Oktober, 2018 Hvor høj er hun ca?.....evt. ca. vægt? Der står ikke så meget om hendes data.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 3. Oktober, 2018 Big3lover skrev, for 3 timer siden: Hvor høj er hun ca?.....evt. ca. vægt? Der står ikke så meget om hendes data.... Ca 170. Vægt. Hmmmm... måske 57 kg. Slank pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 4. Oktober, 2018 NoobGPexplorer skrev, den 3/10/2018 at 12:32: Ca 170. Vægt. Hmmmm... måske 57 kg. Slank pige. Vil nok skyde hende til at være mindre end det, men er sgu svært at sige. Men lækker og sød er hun, også selvom min oplevelse af hende knap var så god som det der beskrives her. Men hun kan da sagtens have haft en off-day. Det kan ske for os alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 4. Oktober, 2018 22 cm and thick skrev, for 29 minutter siden: Vil nok skyde hende til at være mindre end det, men er sgu svært at sige. Men lækker og sød er hun, også selvom min oplevelse af hende knap var så god som det der beskrives her. Men hun kan da sagtens have haft en off-day. Det kan ske for os alle. Det er svært med vægten. Ja hun vejer måske nok mindre. Et stykke hen af vejen var jeg dog enig i din anmeldelse. Ved mit besøg tillage jeg dog hendes lettere mentale fravær til tidspunkt og forkølelse. Ellers synes jeg bestemt hun var sød og dejlig. Især i missionær og til afslutningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 5. Oktober, 2018 NoobGPexplorer skrev, for 23 timer siden: Det er svært med vægten. Ja hun vejer måske nok mindre. Et stykke hen af vejen var jeg dog enig i din anmeldelse. Ved mit besøg tillage jeg dog hendes lettere mentale fravær til tidspunkt og forkølelse. Ellers synes jeg bestemt hun var sød og dejlig. Især i missionær og til afslutningen. Kan da sagtens være det var pga forkølelse hun var lidt fraværende da jeg besøgte hende. Det var da på heller ingen måde et dårligt besøg. Har var oplevet det der var væsentligt bedre. Men - sgu da også en del dårligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg