Gerrard 1218 Skrevet 1. Oktober, 2018 Jeg kunne nærmest skrive en afhandling om kys. Men det bliver ikke i dag. Dermed bare et kort spørgsmål : er søde kys /sweet kisses en eufemisme for tantekys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 1. Oktober, 2018 I mine øjne er det tungekys med total indlevelse. Den slags man får som nyforelsket. Sensuelle, stille og rolige og hvor nuet et øjeblik står stille.....men hvis det er noget fra en annonce så kan de jo sikkert betyde alt mellem himmel og jord 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 1. Oktober, 2018 Gerrard skrev, for 50 minutter siden: Jeg kunne nærmest skrive en afhandling om kys. Men det bliver ikke i dag. Dermed bare et kort spørgsmål : er søde kys /sweet kisses en eufemisme for tantekys? Kunne du skrive en afhandling, skal du vel vide hvad søde kys er? Mener ikke det er en eufemisme for tantekys. Tantekys er meget tørre, venlige kys der ikke har noget med intimitet at gøre. Søde kys er våde læber mod hinanden, og antydning til tunge. Ikke mere, men rimeligt intime. DFK er når det bliver hot. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 1. Oktober, 2018 Tak, så vil jeg gerne have søde kys! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 1. Oktober, 2018 Gerrard skrev, for 2 minutter siden: Tak, så vil jeg gerne have søde kys! Ikke fra mig, vel? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 1. Oktober, 2018 Gerrard skrev, for 2 timer siden: er søde kys /sweet kisses en eufemisme for tantekys? Det er vel afhængig af hvad forhold du har til din tante. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 1. Oktober, 2018 Søde kys, tante kys, sorte kys, bløde kys, varme kys, franske kys, lidenskabelige kys....... jeg tar’ dem alle. Og så længe de bliver givet med passion, så bliver de også modtaget og returneret med passion. Negerkys (aka flødeboller) bliver dog ikke returneret....... dem guffer jeg helt selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 8. Oktober, 2018 Jamen @Butch dog, det er POLITIKS ukorrekt ar anvende N.. ordet ! ( ) Den hedder en kage form i chokolade med skum fyld og fast bund, i en farve modsvarende medborgere fra det afrikanske kontinent og derved af anden etnisk herkomst en blege danskere, medmindre vi taler om hvid chokolade Jeg guffer iøvrigt dem alle hvis muligt (Sorry) kunne ikke lade den ligge) Go dag til jer alle ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 8. Oktober, 2018 Misjo1 skrev, for 1 minut siden: Jamen @Butch dog, det er POLITIKS ukorrekt ar anvende N.. ordet ! ( ) Den hedder en kage form i chokolade med skum fyld og fast bund, i en farve modsvarende medborgere fra det afrikanske kontinent og derved af anden etnisk herkomst en blege danskere, medmindre vi taler om hvid chokolade Jeg guffer iøvrigt dem alle hvis muligt (Sorry) kunne ikke lade den ligge) Go dag til jer alle ! Jeg kan godt være meget politisk ukorrekt en gang imellem Negerkys, Negerboller (det gør de hvide iøvrigt også), eller hvad de nu hed en gang hvor der også måtte stå Sambo på pakken...... smagen er den samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg