Nyder 17 Skrevet 2. Oktober, 2018 Nogen der har har haft besøg af hende her. Og kan komme med noget input https://annoncelight.dk/showad/237737 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 6. Oktober, 2018 kun prøve et blow fra hin det gik mange godt ikke let og få fat på alle tide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyreren 1 Skrevet 6. Januar, 2019 Må være ærlig og sige hun er ikke det vær og jeg ved hvad jeg snakker om da jeg er hindes tidligere livs partner og hun er virkelig utroværdig og ikke noget jeg ville opfordrer til men prøv at se selv det er nok det bedste at gøre men mit råd hold jer væk fra hinde da hun aldrig bliver tjekket for sydome eller andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyreren 1 Skrevet 8. Januar, 2019 Hej alle sammen der har læst det forrige indlæg jeg har fået skrivet i bedes se bort fra den første besked jeg har fået lagt ind jeg må indrømme at jeg har fået skriver den i vrede over hindes behandling af mig som person og jeg undskylder meget for detførste indlæg da det ikke er ok at skrive sådan om ander i vrede og det ikke er helt sandt det eneste der er sandt er jeg er tidligere livs partner rasten er jeg masse gylle jeg har fået lukket ud pga jeg var sur og ked af det og grundentil jeg må indrømme dette er support nægter at tage det ned så jeg må stå fram og indrømme at jeg har fået skrivet noget som ikke er sandt undskylder for den mislidne vejledning om hinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 8. Januar, 2019 Fyreren skrev, 1 time siden: Hej alle sammen der har læst det forrige indlæg jeg har fået skrivet i bedes se bort fra den første besked jeg har fået lagt ind jeg må indrømme at jeg har fået skriver den i vrede over hindes behandling af mig som person og jeg undskylder meget for detførste indlæg da det ikke er ok at skrive sådan om ander i vrede og det ikke er helt sandt det eneste der er sandt er jeg er tidligere livs partner rasten er jeg masse gylle jeg har fået lukket ud pga jeg var sur og ked af det og grundentil jeg må indrømme dette er support nægter at tage det ned så jeg må stå fram og indrømme at jeg har fået skrivet noget som ikke er sandt undskylder for den mislidne vejledning om hinde Det er bare ikke ok. Selvom man er sur og vred skriver man bare ikke sådan noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Årgang1973 14 Skrevet 8. Januar, 2019 Manden har jo undskyldt og skrevet et nyt indlæg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 8. Januar, 2019 Gud tilgiver, det gør EG ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyreren 1 Skrevet 10. Januar, 2019 Ved virkelig ikke hvordan jeg skal undskylde for det for jeg er godt klar over der ingen findes men til jer alle sammen i skal ikke se jer sure på hinde tværtimod er det mig i skal være det på for jeg er den største NAR med milde ord for det første indlæg har været med til at ølæge den kvindes liv så vil i være sure og vrede så vær det på mig ikke hinde hun er et godt menneske og jo hun bliver tjekket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 99 Skrevet 11. Januar, 2019 Hun er sku dejlig , dejlig lille mis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 12. Januar, 2019 Fyreren skrev, den 10/1/2019 at 15:28: Ved virkelig ikke hvordan jeg skal undskylde for det for jeg er godt klar over der ingen findes men til jer alle sammen i skal ikke se jer sure på hinde tværtimod er det mig i skal være det på for jeg er den største NAR med milde ord for det første indlæg har været med til at ølæge den kvindes liv så vil i være sure og vrede så vær det på mig ikke hinde hun er et godt menneske og jo hun bliver tjekket Det er helt ok. Du har undskyldt pænt og ordentligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg