Hanshj 231 Skrevet 12. Oktober, 2018 Krydser fingre for Horsens. Jeg vil gerne komme på besøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. Oktober, 2018 Trænger Hor-sens ikke til en ny attraktion? Så vidt, jeg ved, kan byen kun byde på Vitus Berings fødehjem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 13. Oktober, 2018 Og det gamle Statsfængsel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrX 497 Skrevet 13. Oktober, 2018 Sofie Brandvarm skrev, den 3/10/2018 at 15:29: Impulsiv som jeg er, fandt jeg i dag STEDET! Rykker ind næste uge, og glæder mig til at åbne dørene Tak for alle jeres svar Er der nyt? Hvor og hvornår åbnes dørene? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 14. Oktober, 2018 Sofie Brandvarm skrev, den 2/10/2018 at 23:43: Godt bud, men jeg har aldrig været bordelpige, og tror heller ikke det er noget for mig Hej Sofia, tror Herren mener Shell motel, der er mange at de lækre piger der bruger hotellet til forretning. Ville ikke være dårlig hvis vi kunne møde dig der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 16. Oktober, 2018 Ser ud til det var Horsens der vandt, så må vi andre jo bare gå og håbe på der kommer en taber runde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 16. Oktober, 2018 Dejligt det var Horsens. Det er stadig langt for mig, men en dag hvor jeg virkelig skal forkæle mig selv, tror jeg bestemt du vil være turen værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tom1987 0 Skrevet 11. December, 2019 Sofie Brandvarm skrev, den 2.10.2018 at 22:04: Jeg leder efter at få mit eget sted, men begynder at blive lidt utålmodig. Jeg vil helst til Århus, men overvejer også Randers og Horsens. Århus er dog ikke helt let at finde noget i, det er Horsens til gengæld. Randers ved jeg ikke så meget om. Hvor så du helst at kunne møde mig? Kh Sofie Brandvarm Ville meget gerne møde dig i Århus smukke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 11. December, 2019 Et år gammel tråd. Mener hun er stoppet som gp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Evil twin Skrevet 11. December, 2019 Jeg så hun var aktiv på anonnoce light den 8/12 i Østjylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 14. December, 2019 Sig til hvis du vælger Randers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueeyes 0 Skrevet 3. Januar, 2020 Må sige at du virker som en rigrig svær glædespige at få en aftale med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 3. Januar, 2020 Blueeyes skrev, for 26 minutter siden: Må sige at du virker som en rigrig svær glædespige at få en aftale med Hej @Blueeyes Ja, hvis hun er stoppet i branchen. Så bliver, hun rigtig svær, at få fat i. Så du må nok finde en anden. God dag. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 5. Januar, 2020 Sofie Brandvarm skrev, den 2.10.2018 at 22:04: Jeg leder efter at få mit eget sted, men begynder at blive lidt utålmodig. Jeg vil helst til Århus, men overvejer også Randers og Horsens. Århus er dog ikke helt let at finde noget i, det er Horsens til gengæld. Randers ved jeg ikke så meget om. Hvor så du helst at kunne møde mig? Kh Sofie Brandvarm Aalborg eller Randers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 5. Januar, 2020 (edited) kanonkongen skrev, den 3.1.2020 at 17:17: Hej @Blueeyes Ja, hvis hun er stoppet i branchen. Så bliver, hun rigtig svær, at få fat i. Så du må nok finde en anden. God dag. KK Men det er hun vist ikke: https://annoncelight.dk/showad/288054, med mindre der er nogen der har planket hendes billeder og navn. Lækker, lækker Redigeret 5. Januar, 2020 af Loser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 30. Januar, 2020 Loser skrev, den 5.1.2020 at 11:33: Men det er hun vist ikke: https://annoncelight.dk/showad/288054, med mindre der er nogen der har planket hendes billeder og navn. Lækker, lækker Jeg er startet igen, og er nu at finde i pigekollektivet Randers 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 30. Januar, 2020 Sofie Brandvarm skrev, for 1 minut siden: Jeg er startet igen, og er nu at finde i pigekollektivet Randers Velkommen igen, der er ved at blive hot her inde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 466 Skrevet 2. Februar, 2020 Sofie Brandvarm skrev, den 30.1.2020 at 15:08: Jeg er startet igen, og er nu at finde i pigekollektivet Randers Og I Århus.?? . OMG.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg