Hop til indhold
Sofie Brandvarm

Meningsmåling

Recommended Posts

Jeg leder efter at få mit eget sted, men begynder at blive lidt utålmodig. Jeg vil helst til Århus, men overvejer også Randers og Horsens. Århus er dog ikke helt let at finde noget i, det er Horsens til gengæld. Randers ved jeg ikke så meget om. Hvor så du helst at kunne møde mig? :P

Kh Sofie Brandvarm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Lav da en lille markedsanalyse. Hvor er der ikke så mange piger og dermed bedst muligheder for en god forretning? Tænker Horsens er et godt valg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Du bliver da også bare motel kunde.der . Så da du jo selv bestemme Hva du vel lave der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dronde skrev, for 7 minutter siden:

Så tæt på Fyn som muligt, så man ikke skal køre i flere timer for at besøge dig

Haha, så langt ned kommer jeg desværre ikke, det bliver indenfor den strækning Horsens - Århus - Randers.

Men men, skriv evt en pb, jeg kører over fyn i weekenden ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sofie Brandvarm skrev, for 8 minutter siden:

Haha, så langt ned kommer jeg desværre ikke, det bliver indenfor den strækning Horsens - Århus - Randers.

Men men, skriv evt en pb, jeg kører over fyn i weekenden ;)

Horsens kan også godt lige gå :P;)

Og det skal jeg da huske, så må jeg se om jeg kan få tid i weekenden søde :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Umiddelbart tænker jeg at Horsens dækker et større opland, når det nu er dyrt og svært at finde et egnet sted i Århus.  Personligt gad jeg godt at køre til Horsens (bor på Fyn).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sofie Brandvarm skrev, for 9 minutter siden:

Impulsiv som jeg er, fandt jeg i dag STEDET! Rykker ind næste uge, og glæder mig til at åbne dørene :D

Tak for alle jeres svar <3

Hvilken by blev det så

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så personligt gerne at stedet var i kbh, men så må man jo "nøjes" med gæstevist herovre. Så hvor og hvornår sagde du at du ville være i kbh:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...