Hop til indhold
RTS

Lis i Vejle

Recommended Posts

RTS skrev, for 14 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/229801

Er der nogen som har besøgt hende her?

Jeg besøgte hende sidst hun var i Vejle - en rigtig humørbombe, der absolut ikke havde hæmninger eller begrænsninger (den eneste der har åbnet døren for mig i absolut ingenting, direkte fra badet).

Hun vil gerne snakke (spansk/engelsk), og brugte flittigt sine "fortrin" - hun er en blød og fyldig kvinde, og vil gerne bekræftes i at det er det man kan lide :-) (så er der lidt ekstra bonus)

For mig: Absolut en positiv/dejlig oplevelse, men noget anderledes end de mere "skinny" thaipiger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammelnisse skrev, for 5 timer siden:

Jeg besøgte hende sidst hun var i Vejle - en rigtig humørbombe, der absolut ikke havde hæmninger eller begrænsninger (den eneste der har åbnet døren for mig i absolut ingenting, direkte fra badet).

Hun vil gerne snakke (spansk/engelsk), og brugte flittigt sine "fortrin" - hun er en blød og fyldig kvinde, og vil gerne bekræftes i at det er det man kan lide :-) (så er der lidt ekstra bonus)

For mig: Absolut en positiv/dejlig oplevelse, men noget anderledes end de mere "skinny" thaipiger.

Fuck et godt knald!

hun ka li olie og der blev brugt meget til oliespansk , på hendes røv mens vi stod op , og så ellers bare køre p..... op mellem baller uden kondom , og så ellers ja gæt resten 

top anbefaling herfra 

30/800kr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...