Borende X 25043 Skrevet 18. Oktober, 2018 (edited) Rejsenetværk skrev, for 7 minutter siden: Øv, nu glemte jeg at program nr 2 sendes i aften. Ved godt at jeg kan abonnere på TV2 Play, og vistnok få den første måned gratis, men det vil jeg ikke. Jeg ser næsten aldrig TV2, og er vant til at jeg kan se det meste når som helst i uger, måneder eller år på DR på Pc. Genudsendes programmer aldrig på TV2? Venlig hilsen Rejsenetværk Jo da. Jeg fik ikke selv set udsendelsen, da konen ville se et andet program, og jeg ville ikke virke for mistænkelig ved at insistere . Programmet genudsendes søndag kl. 01.30 – et ukristeligt tidspunkt, men det er vel nok værd at holde sig vågen for Edit. Lige en præcisering: Det er vel retteligt mandag morgen kl. 01.30 Redigeret 18. Oktober, 2018 af Borende X 1 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2157 Skrevet 18. Oktober, 2018 Sofie Brandvarm skrev, for 12 timer siden: I får så lige en artikel mere http://livsstil.tv2.dk/2018-10-12-hun-saelger-sin-krop-for-penge-og-er-stolt-af-det-her-er-historien-om-et-liv-som-luder Hvem så i øvrigt 22 nyhederne i aftes? Synes også det er en god artikel, med mange facetter, og den giver noget at tænke over. Jeg kan godt forstå begge parter ... som Nikita Darling også skriver Nikita Darling skrev, for 8 timer siden: Forældre er til for at bekymre sig og passe på, min mor er sej, og det er Sofies også. Og det er nemlig så vigtigt, at have et bagland i ryggen. Jeg kunne ikke være mere enig. Det er da rart at få bekræftet, at den engagerede glædespige ikke er en ren illusion .. Men jeg er også glad for, at Sofie i artiklen siger, at "jobbet som sexarbejder absolut ikke er for alle". Jeg håber, at pigerne holder je med hinanden, og at mere åbenhed omkring erhvervet kan bevirke, at man hurtig får spot på de piger, der ikke trives, og bedre kan hjælpe dem. Det er noget med samvittighed, også - som Bonobo skriver: Bonobo skrev, for 3 timer siden: Hvilket ønske er der mon gemt I os, der gør, at vi så gerne vil have, at flertallet skal acceptere os og forstå os ? - skyldes det mon det åbenlyse, at vi slet ikke favner os selv og rummer os selv og validerer os selv ? ... jeg er helt på linie, jeg synes sq det er tricky ... Men gæve piger som @Sofie Brandvarm og @Nikita Darling har jeg ingen betænkeligheder med at besøge ... Lidt pudsigt, i øvrigt, så kom jeg netop til at tænke på Nikita, da jeg læste Sofies indlæg og artikler ... Gerrard skrev, for 2 timer siden: Som en god bonobo er du vel tilhænger af matriarket Der er noget du har misforstået .. En god Bonobo er ikke tilhænger af noget matriarkat ... En god Bonobo er til rundbordsdemokrati og flade strukturer ... Lev og lad leve ... Jeg selv er en Bobobo 'by heart' ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Oktober, 2018 Tak Sneræv. Nu er det ikke mig, men Frokosturatig der skrev følgende: "Hvilket ønske er der mon gemt I os, der gør, at vi så gerne vil have, at flertallet skal acceptere os og forstå os ? - skyldes det mon det åbenlyse, at vi slet ikke favner os selv og rummer os selv og validerer os selv ? " Jeg citerede blot, fordi jeg synes det er spot on. Nu handler mit indlæg ikke om bonobo-aber og jeg synes egentlig det er en afsporing, men nu du selv har bragt det på bane så er det helt korrekt at bindingerne mellem hunnerne i et Bonobo samfund er stærkere end mellem hannerne, og selvom jeg elsker fortællingen om de fredelige hippiagtige bonoboaber der løser alle konflikter med sex, så er det en sandhed med modifikationer. der er set eksempler på at hunnerne har rottet sig sammen og angrebet hanner, der udviste en agressiv adfærd og i Stuttgard Zoo var der på et tidspunkt en Bonoboabehan, der blev overfaldet af to hunner, der rev hans pik over i to. Men når det så er sagt er Bonoboer dog væsentligt mere fredelige end deres tæt beslægtede chimpanser og end mennesker for den sags skyld. Men det var et sidespring... tilbage til de fremragende programmer om prostitution Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2157 Skrevet 18. Oktober, 2018 @Bonobo ØØøh, hehe ... men jeg var lovlig undskyldt ... Du havde ikke skrevet det var et citat ... Jojo, så fik man også ødelagt sine illusioner om bonoboer ... Men om det er en fuldblods afsporing af emnet, ved jeg ikke helt ... Noget af det handler om, at menneskers forhold til sex er så kollosalt forskellige ... Næsten som om vi var to arter ... For nogle mennesker er sex uløseligt forbundet med meget stærke følelser ... Mens andre tager sex mere eller mindre - for ikke at sige ganske - afslappet .. Forskellen er enorm, og det har altid mystificeret mig ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Oktober, 2018 sneræven skrev, for 4 minutter siden: @Bonobo ØØøh, hehe ... men jeg var lovlig undskyldt ... Du havde ikke skrevet det var et citat ... Jojo, så fik man også ødelagt sine illusioner om bonoboer ... Men om det er en fuldblods afsporing af emnet, ved jeg ikke helt ... Noget af det handler om, at menneskers forhold til sex er så kollosalt forskellige ... Næsten som om vi var to arter ... For nogle mennesker er sex uløseligt forbundet med meget stærke følelser ... Mens andre tager sex mere eller mindre - for ikke at sige ganske - afslappet .. Forskellen er enorm, og det har altid mystificeret mig ...d det havde jeg faktisk, men måske har jeg ikke været tydelig nok? det skal i hvert fald ikke skille os ad Jeg skrev følgende: Og så endelig ForkosUartig..... tak ,tak, tak for denne kommentar - den er lige i plet!! : "Og lad os spørge os selv hvorfor, vi mon er så forbandede optaget af, at flertallet skal ændre mening om os - brugere og udbydere ? Hvilket ønske er der mon gemt I os, der gør, at vi så gerne vil have, at flertallet skal acceptere os og forstå os ? - skyldes det mon det åbenlyse, at vi slet ikke favner os selv og rummer os selv og validerer os selv ? Men det er prisværdigt at bidrage med programmer, som måske viser en ny vinkel af miljøet og viser nogle andre mennesker og deres baggrund.. Det er godt. Indsigt er godt og skaber fundament for at 1 menneske måske ændrer mening.. I dette tilfælde værten på programmet - og så er vi allerede et skridt i den rette retning... " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1730 Skrevet 19. Oktober, 2018 Har lige set sidste afsnit på TV2 play. Jeg er stadig meget positivt overfor programserien. Jeg synes den viser et ganske nuanceret billede af sexarbejderne. Der er nogen der har brug for hjælp, og der er nogen med kedelige baggrunde og opvækster, som har bevirket, at de nok er gået ind i branchen af de forkerte årsager. Og så er der dem, der gør det helt frivilligt og med åbne øjne. Jeg mener samfundets ypperste opgave i denne sammenhæng er at hjælpe dem der har behov for det og skabe de bedste rammer for dem, der vitterligt ønsker at arbejde i sexbranchen. Samtidig synes jeg særligt det sidste program viste, at stigmatiseringen af erhvervet og kvinderne er en af de værste ting, og som jeg tror skader mange kvinder. Åbenhed er vejen frem, omend det er svært. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 19. Oktober, 2018 Som jeg tidligere har givet udtryk for, så synes jeg at tv-dokumentaren har været god og - for emnet - sjældent objektiv, og jeg synes også at det er flot af Lisbeth Zornig at hun indrømmer at hendes eget syn på emnet tidligere har været for ensporet. De tre udsendelser har efter min opfattelse bidraget positivt til et mere nuanceret syn på prostitution, og jeg forstår slet ikke den kritik, som nogle brugere har fremført på dette forum. Nu kan man blot håbe, at Reden (KFUK’s sociale arbejde), der jo nok er dem, der har den største indflydelse på meningsdannelsen og den offentlige debat indenfor området, på samme måde får et mere nuanceret syn på tingene – til gavn og glæde for både de piger, der gerne vil være sexarbejdere og for de, der ikke skal være det, og for kunderne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 19. Oktober, 2018 Sofie Brandvarm skrev, den 17/10/2018 at 12:11: Hej alle! https://www.information.dk/debat/2018/10/stolt-vaere-luder-hvordan-fortaeller-boerns-paedagog Jeg har skrevet denne kronik, og håber i bryder jer om den. Ligesom jeg håber, at i vil se videre med i de resterende afsnit af "Mit liv som luder". Jeg har læst hele tråden fra start til slut, og synes det er for overvældende at gå ind i tidligere skrevne kommentarer. MEN men, jeg er åben for eventuelle fremtidige spørgsmål i denne tråd, så hit me Kh Sofie Brandvarm Hej Sofie ”hit me” skriver du, så det vil jeg gøre. Jeg har læst din kronik og set dig og de andre piger i udsendelsen. Som alle andre er jeg imponeret af dit mod og din vilje, dit ønske om at lægge dobbeltlivet bag dig, dit ønske om at blive set, anderkendt og respekteret som den du er. Måske det vil lykkes for dig, over tid er det måske dine fremtidige kolleger der vil høste frugten af din indsats. Du har tænkt og overvejet om det vil være det værd og har besluttet at det er det. Og det håber jeg virkelig at det bliver, men hvad nu hvis, når nu nyhedens interresse har lagt sig, om et år, 5 år, 10 år, og intet har flyttet sig, vil du så stadig være tilfreds med den beslutning du tog? Andre piger i tråden har fortalt at også de har kæmpet for anderkendelsen, men synes måske ikke det har været indsatsen værd. Jeg og mange andre håber at tiden er mere moden nu end før og ønsker dig al mulig held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 19. Oktober, 2018 (edited) @Jolly Roger Du spørger Sofie Brandvarm: “Hvad nu, hvis om 1, 5, 10 år ... dit og dat sker eller ikke sker?” Det er jo et hypotetisk og temmeligt uinteressant emne. For Sofie Brandvarm HAR allerede kastet terningerne. Og hun HAR tænkt over konsekvenserne så langt, som det nu engang er muligt. Så hun skal støttes, ikke svækkes med hypoteser om nyttesløshed på lang sigt. Spørg hende hellere, om hun planlægger et næste skridt, og hvad det i givet fald er. Hun gør det nemlig FREMRAGENDE. Og hendes udsigt til at kunne flytte noget er gode. (Hvis hun altså overhovedet gider og orker, hvilket hun næppe gør - forståeligt nok.) Susanne Møller forhindrede et købesexforbud. Muligheden foreligger, at Sofie Brandvarm nu tager det næste skridt og får straffelovens rufferibestemmelse afskaffet eller ændret væsentligt. Det er et langt sejt træk, men debatten er så småt undervejs. Good Fun Redigeret 19. Oktober, 2018 af Good Fun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 19. Oktober, 2018 Good Fun skrev, 1 time siden: @Jolly Roger Du spørger Sofie Brandvarm: “Hvad nu, hvis om 1, 5, 10 år ... dit og dat sker eller ikke sker?” Det er jo et hypotetisk og temmeligt uinteressant emne. For Sofie Brandvarm HAR allerede kastet terningerne. Og hun HAR tænkt over konsekvenserne så langt, som det nu engang er muligt. Så hun skal støttes, ikke svækkes med hypoteser om nyttesløshed på lang sigt. Spørg hende hellere, om hun planlægger et næste skridt, og hvad det i givet fald er. Hun gør det nemlig FREMRAGENDE. Og hendes udsigt til at kunne flytte noget er gode. (Hvis hun altså overhovedet gider og orker, hvilket hun næppe gør - forståeligt nok.) Susanne Møller forhindrede et købesexforbud. Muligheden foreligger, at Sofie Brandvarm nu tager det næste skridt og får straffelovens rufferibestemmelse afskaffet eller ændret væsentligt. Det er et langt sejt træk, men debatten er så småt undervejs. Good Fun Synes du virkelig at det er uinteressant at Sofies, og før hende så mange andre kvinders, kamp for anderkendelse, skulle ende ud i ingenting? Javel så, men ikke engang Sofie kan vel forudsige hvilke konsekvenser det får for hende? Men jeg glæder mig dog over din uforbeholdne støtte i hendes kamp, som præcist indeholder, hvad? Lad høre.... Hvor fremragende Sofie end gør det, er det altså et meget stort skib hun forsøger at vende... Hvis du sammenligner med ændringerne i lovgivningen i vores nabolande, ser det vel nærmere ud til at det kan blive vanskeligere at ernære sig ved prostitution, ikke nemmere... Og så synes jeg emnet er langt mere alvorligt end blot @Good Fun for Sofie og alle de andre kvinder der kæmper med stigmatisering, fordomme og dobbeltliv Jolly Roger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 19. Oktober, 2018 @Jolly Roger Ja, jeg synes, det er inderligt uinteressant at forholde sig til noget hypotetisk 10 år ude i fremtiden. Jeg synes til gengæld, at det er interessant, hvad der sker nu. Og hvad Sofie har på bedding, hvis hun altså har noget. For der ER grøde i noget godt. Og Sofie ER brandvarm. På mere end en måde. Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 19. Oktober, 2018 (edited) Good Fun skrev, for 8 minutter siden: @Jolly Roger Ja, jeg synes, det er inderligt uinteressant at forholde sig til noget hypotetisk 10 år ude i fremtiden. Jeg synes til gengæld, at det er interessant, hvad der sker nu. Og hvad Sofie har på bedding, hvis hun altså har noget. For der ER grøde i noget godt. Og Sofie ER brandvarm. På mere end en måde. Good Fun Så er det da heldigt nok at jeg finder det uhyre uinteressant hvad du mener jeg eller nogen anden skriver i en tråd Men du forholder dig jo heller ikke til de spørgsmål jeg stillede dig? Hvordan støtter du Sofie og de andre kvinder i deres kamp? Forudser du at Danmark går enegang i lovgivningen omkring prostitution, når nu lovgivningen strammes i vores nabolande? Redigeret 19. Oktober, 2018 af Jolly Roger Tillæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 19. Oktober, 2018 (edited) @Jolly Roger Det var kun indlægget om en hypotetisk situation 10 år ude i fremtiden, som jeg tillod mig at kritisere en smule. Resten af indlæggene i denne tråd synes jeg har været relevante, nogle ligefrem spændende. Good Fun Redigeret 19. Oktober, 2018 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 19. Oktober, 2018 Jolly Roger skrev, for 2 timer siden: Hej Sofie ”hit me” skriver du, så det vil jeg gøre. Jeg har læst din kronik og set dig og de andre piger i udsendelsen. Som alle andre er jeg imponeret af dit mod og din vilje, dit ønske om at lægge dobbeltlivet bag dig, dit ønske om at blive set, anderkendt og respekteret som den du er. Måske det vil lykkes for dig, over tid er det måske dine fremtidige kolleger der vil høste frugten af din indsats. Du har tænkt og overvejet om det vil være det værd og har besluttet at det er det. Og det håber jeg virkelig at det bliver, men hvad nu hvis, når nu nyhedens interresse har lagt sig, om et år, 5 år, 10 år, og intet har flyttet sig, vil du så stadig være tilfreds med den beslutning du tog? Andre piger i tråden har fortalt at også de har kæmpet for anderkendelsen, men synes måske ikke det har været indsatsen værd. Jeg og mange andre håber at tiden er mere moden nu end før og ønsker dig al mulig held og lykke Jeg er mega taknemmelig for al det ros og anerkendelse jeg lige nu modtager for at stå frem. Men i bund og grund må Danmark mene om mig hvad de vil, det er slet ikke der mit fokus ligger. Mit formål med at deltage i programmet har hele tiden været og er stadig, at få lys på branchen, og få ændret/afskaffet rufferiparagraffen. At få bedre og mere retfærdige vilkår til sexarbejderne. At skabe åbenhed (som forhåbentlig munder ud i større forståelse og accept) til resten af samfundet Jeg aner ikke hvor jeg er om 10 år, men en ting er sikkert. Uanset hvor disse forsøg fører hen, så vil jeg om 10 år stadig være stolt af at jeg i det mindste har forsøgt. 15 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 20. Oktober, 2018 Finn1101 skrev, for 9 timer siden: Som jeg tidligere har givet udtryk for, så synes jeg at tv-dokumentaren har været god og - for emnet - sjældent objektiv, og jeg synes også at det er flot af Lisbeth Zornig at hun indrømmer at hendes eget syn på emnet tidligere har været for ensporet. De tre udsendelser har efter min opfattelse bidraget positivt til et mere nuanceret syn på prostitution, og jeg forstår slet ikke den kritik, som nogle brugere har fremført på dette forum. Nu kan man blot håbe, at Reden (KFUK’s sociale arbejde), der jo nok er dem, der har den største indflydelse på meningsdannelsen og den offentlige debat indenfor området, på samme måde får et mere nuanceret syn på tingene – til gavn og glæde for både de piger, der gerne vil være sexarbejdere og for de, der ikke skal være det, og for kunderne. Sikke positiv du er. Men jeg skal give dig et andet andet billede. Der er meget svær løsning på det område her. Jeg synes de piger eller nogle af dem burde have et exit-program som træder i kraft omgående ved henvendelse, der findes bande programmer, osv. Vi piger kan have meget i filmrullen som ikke skal optages, og her kommer min Der findes kompetencenteret for prostituation men de kan slet ikke give den nødvendige hjælp. og jeg kunne være meget mere uddybende. Isabell Ice ( malene ) har fået så mange piger i branchen., og bliver jeg hård skriver jeg alt...Hun fremstår som foredragsholder, jeg siger dig hvis hun holder foredrag på min søns gymnasium ville jeg nedlægge deres evne til realtiesans. Jeg føler der mangler en langt længere sandhed hos nogle-. programmet fremstår uærligt for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 20. Oktober, 2018 Agetha skrev, for 7 minutter siden: Sikke positiv du er. Men jeg skal give dig et andet andet billede. Der er meget svær løsning på det område her. Jeg synes de piger eller nogle af dem burde have et exit-program som træder i kraft omgående ved henvendelse, der findes bande programmer, osv. Vi piger kan have meget i filmrullen som ikke skal optages, og her kommer min Der findes kompetencenteret for prostituation men de kan slet ikke give den nødvendige hjælp. og jeg kunne være meget mere uddybende. Isabell Ice ( malene ) har fået så mange piger i branchen., og bliver jeg hård skriver jeg alt...Hun fremstår som foredragsholder, jeg siger dig hvis hun holder foredrag på min søns gymnasium ville jeg nedlægge deres evne til realtiesans. Jeg føler der mangler en langt længere sandhed hos nogle-. programmet fremstår uærligt for mig. Med dine skriv her til morgen kommer man i tvivl om du har haft godt af branchen? Det er ikke andet end elendigheder og nedgørelser der kommer ud af din mund,uden selv og komme med noget konstruktiv. Jeg håber du er fyldt med sprut,narko eller medicin som kan retfærdiggøre dine holdninger,der allermest minder om misundelse når andre lyserøde får fokus og omtale. Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 20. Oktober, 2018 Enzo L'uri skrev, for 4 minutter siden: Med dine skriv her til morgen kommer man i tvivl om du har haft godt af branchen? Det er ikke andet end elendigheder og nedgørelser der kommer ud af din mund,uden selv og komme med noget konstruktiv. Jeg håber du er fyldt med sprut,narko eller medicin som kan retfærdiggøre dine holdninger,der allermest minder om misundelse når andre lyserøde får fokus og omtale. Enzo. Du er faktisk med dit svar et meget godt symptom på dine tanker. Hvad vil du gøre ved det? Og ret så lige din misundelse ind, for dine lavmålet scoringer i dit lyserødemål giver faktisk min debat stof til eftertanke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. Oktober, 2018 Agetha skrev, 1 time siden: Sikke positiv du er. Men jeg skal give dig et andet andet billede. Der er meget svær løsning på det område her. Jeg synes de piger eller nogle af dem burde have et exit-program som træder i kraft omgående ved henvendelse ... Jeg tror. det ville være en god løsning for dig. Du synes ikke at være helt i balance. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 20. Oktober, 2018 Borende X skrev, for 37 minutter siden: Jeg tror. det ville være en god løsning for dig. Du synes ikke at være helt i balance. Tak. Skal du have et hudløst indlæg? Jeg er faktisk i den bedste balance, nej...jeg kunne yde mere men, jeg er tæt på. Ved du hvorfor? Fordi jeg for første gang i mit liv har været ærlig overfor mine børn, min mor, og hendes mand og samtidig føler en pestilens. ' Og den kommer her. Tror du Borende X, det er en nem branche? Jeg er nødsaget til at sige, du vil måske gerne have jeg fremstår som et svagt offer med løgne eller ustabil, men ddet er jeg langt fra. Mine løgne er...løgne over andre og den verden erkender du eller andre ikke, er det ikke sandt=? Jeg har aldrig taget stoffer, drukket, levet som piger før jeg mødte et forkert bekendtskab, og min sandhed er , mange gange vil gøre mig til løgner, sandheden er faktisk bare, jeg er faktisk et meget ærligt menneske der ser ting og føler retfærdighed. Stopper du en person som jeg i denne verden, vil du se løgne, ja...jeg taler, skriger...og det virker som et voldsomt tæppe. Faktum er bare, det hele er et bedrag, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 20. Oktober, 2018 Agetha skrev, for 14 minutter siden: Tak. Skal du have et hudløst indlæg? Jeg er faktisk i den bedste balance, nej...jeg kunne yde mere men, jeg er tæt på. Ved du hvorfor? Fordi jeg for første gang i mit liv har været ærlig overfor mine børn, min mor, og hendes mand og samtidig føler en pestilens. ' Og den kommer her. Tror du Borende X, det er en nem branche? Jeg er nødsaget til at sige, du vil måske gerne have jeg fremstår som et svagt offer med løgne eller ustabil, men ddet er jeg langt fra. Mine løgne er...løgne over andre og den verden erkender du eller andre ikke, er det ikke sandt=? Jeg har aldrig taget stoffer, drukket, levet som piger før jeg mødte et forkert bekendtskab, og min sandhed er , mange gange vil gøre mig til løgner, sandheden er faktisk bare, jeg er faktisk et meget ærligt menneske der ser ting og føler retfærdighed. Stopper du en person som jeg i denne verden, vil du se løgne, ja...jeg taler, skriger...og det virker som et voldsomt tæppe. Faktum er bare, det hele er et bedrag, Kære Agetha Du virker en anelse mentalt udfordret her til morgen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 20. Oktober, 2018 Lady Cherie skrev, for 4 minutter siden: Kære Agetha Du virker en anelse mentalt udfordret her til morgen. Tak for din omsorg, men det skal du ikke være i tvivl om jeg ikke er. Jeg er måske udfordret, men føler jeg har styr på det. Synes du det virker uden for tryhghedszonen hvis jeg giver svar der ikke lige falder indenfor accept? Tak for din omsorg. Men mentalt, er jeg faktisk på....Det smukke er jo det mentale kommer til udtryk, og så vil jeg gerne sige, jeg har faktisk mit eget firma ved siden af dette og har åbnet restaurant i Øst-Europa, så der kører en del.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 20. Oktober, 2018 @Agetha Pigerne fortæller hver deres historie. Hvis du mener de er uærlige vil jeg da meget gerne høre din historie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 20. Oktober, 2018 Jolly Roger skrev, for 4 minutter siden: @Agetha Pigerne fortæller hver deres historie. Hvis du mener de er uærlige vil jeg da meget gerne høre din historie Af hele mit hjerte ville jeg gerne lyve eller fortrænge min sandhed, men det går bare ikke. Sandheden er jeg først gik ind i den branche i sen alder, det har virkelig skabt knuder i mit følelsesliv, måske er jeg katolsk eller ortodoks.- Men sandheden er også at, jeg kender mange, og Malene ( ice ) sælger løgne og mit oprør er fandes i voldsk,. Fordi...det fremstår mig som en løgner. Jeg vil aldrig lyve og har bare set hvordan søde, fornuftige piger der burde gå igang med deres uddannelse bliver bremset af en udvikling hvor jeg som oprigtig øreindtævende skal holde min kæft. Men hvorfor? Ud af 100 ser jeg eller har jeg hørt om 3 gode XXXXXX ( skriver videre ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 20. Oktober, 2018 Agetha skrev, for 9 minutter siden: Af hele mit hjerte ville jeg gerne lyve eller fortrænge min sandhed, men det går bare ikke. Sandheden er jeg først gik ind i den branche i sen alder, det har virkelig skabt knuder i mit følelsesliv, måske er jeg katolsk eller ortodoks.- Men sandheden er også at, jeg kender mange, og Malene ( ice ) sælger løgne og mit oprør er fandes i voldsk,. Fordi...det fremstår mig som en løgner. Jeg vil aldrig lyve og har bare set hvordan søde, fornuftige piger der burde gå igang med deres uddannelse bliver bremset af en udvikling hvor jeg som oprigtig øreindtævende skal holde min kæft. Men hvorfor? Ud af 100 ser jeg eller har jeg hørt om 3 gode XXXXXX ( skriver videre ) Løgnen består i, jeg er psykisk. Fordi.... Hvis jeg giver min oprigtige og hjertesmerte indspark i denne verden er jeg forkert på, trods jeg faktisk er en ok eller har været en ret køn pige. Jeg Fik gaver for over 1 mill. af en kunde, jeg tvivler du møder mange af den slags, og kom til samtale med skat. Deres møde mod mig alene, og uviden på daværende tidspunkt var, jeg skulle betale gaveafgift, som de derefter ændrede til indkomst, og meget mere. De piger jeg har mødt undevejs, lever deres dobbeltliv i løgne med kommuner, det har jeg aldrig gjort. Denne branche er fuld af løgne, og vil ikke udgive mere, men jeg har betalt min del oveni de andre dejlige mænd..Og stadig skal jeg med min retfærdige kamp mod uretfærdighed opleve svineri. Utak er verdens løn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 20. Oktober, 2018 Det tager 2 minutter at læse, men end ikke år vil få mig til at forstå hvad der menes. Træls at være så dum som jeg er. Øv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg