underdog40 6866 Skrevet 17. Oktober, 2018 Sixty Niner skrev, for 6 timer siden: Uden at vide det, så tror jeg at de fleste tjekker op på hvem de har en aftale med, men det er selvfølgelig bare min tanke. Som beskrevet ovenfor, så er det langt fra alle der oplyser deres adresse eller nummer. At du finder det slibrigt at den sikkerhedsforanstaltning bliver anvendt, siger nok mest noget om dine tanker. Du kan mene om mig og mine tanker hvad du vil. Men hvad mener du med at de ikke oplyser adresse? Hvordan i alverden ved chaufføren så hvor han skal køre hen? Og kontakter de fleste kunder ikke pigen på en telefon? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sixty Niner 60 Skrevet 17. Oktober, 2018 underdog40 skrev, for 13 minutter siden: Du kan mene om mig og mine tanker hvad du vil. Men hvad mener du med at de ikke oplyser adresse? Hvordan i alverden ved chaufføren så hvor han skal køre hen? Og kontakter de fleste kunder ikke pigen på en telefon? Jeg mener ikke noget omkring dine tanker, blot en konstateringen at det var dine tanker, da jeg kun tænker på sikkerheden. Når mænd vil mødes på f.eks hotel, har man jo ingen adresse og når alt kommunikation er på mail, intet nummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 17. Oktober, 2018 Hej alle! https://www.information.dk/debat/2018/10/stolt-vaere-luder-hvordan-fortaeller-boerns-paedagog Jeg har skrevet denne kronik, og håber i bryder jer om den. Ligesom jeg håber, at i vil se videre med i de resterende afsnit af "Mit liv som luder". Jeg har læst hele tråden fra start til slut, og synes det er for overvældende at gå ind i tidligere skrevne kommentarer. MEN men, jeg er åben for eventuelle fremtidige spørgsmål i denne tråd, så hit me Kh Sofie Brandvarm 17 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 17. Oktober, 2018 Sofie Brandvarm skrev, for 3 minutter siden: Hej alle! https://www.information.dk/debat/2018/10/stolt-vaere-luder-hvordan-fortaeller-boerns-paedagog Jeg har skrevet denne kronik, og håber i bryder jer om den. Ligesom jeg håber, at i vil se videre med i de resterende afsnit af "Mit liv som luder". Jeg har læst hele tråden fra start til slut, og synes det er for overvældende at gå ind i tidligere skrevne kommentarer. MEN men, jeg er åben for eventuelle fremtidige spørgsmål i denne tråd, så hit me Kh Sofie Brandvarm Jeg har læst din kronik og synes den er virkelig god! Ligesom din optræden i programmet gør både dit køn og din branche ære. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 17. Oktober, 2018 Sofie Brandvarm skrev, for 9 minutter siden: Hej alle! https://www.information.dk/debat/2018/10/stolt-vaere-luder-hvordan-fortaeller-boerns-paedagog Jeg har skrevet denne kronik, og håber i bryder jer om den. Ligesom jeg håber, at i vil se videre med i de resterende afsnit af "Mit liv som luder". Jeg har læst hele tråden fra start til slut, og synes det er for overvældende at gå ind i tidligere skrevne kommentarer. MEN men, jeg er åben for eventuelle fremtidige spørgsmål i denne tråd, så hit me Kh Sofie Brandvarm Hej Sofie Jeg læste med stor interesse din kronik i papirudgaven af Information. Jeg har selv oprettet en tråd med link til kronikken. Du er en sej kvinde! Du har min største respekt.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 17. Oktober, 2018 @Sofie Brandvarm - hvor smukt og fint og stærkt skrevet. Det er præcist det - at ikke alle kvinder kommer fra skadet baggrund eller tager skade af at arbejde med sex. Jeg er såå enig... og står samme sted og med samme oplevelse og samme glæde ved mit virke. !!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 17. Oktober, 2018 FrokostUartig skrev, for 6 minutter siden: @Sofie Brandvarm - hvor smukt og fint og stærkt skrevet. Det er præcist det - at ikke alle kvinder kommer fra skadet baggrund eller tager skade af at arbejde med sex. Jeg er såå enig... og står samme sted og med samme oplevelse og samme glæde ved mit virke. !!!! Tak, og tak for at understøtte det jeg allerede ved. Vi ér nemlig flere kvinder der er stærke og sunde i erhvervet, end offentligheden lige ynder at forholde sig til. Og jo flere af os der står frem med det, jo stærkere tænker jeg at vi kan overbevise "dem" om det! 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 17. Oktober, 2018 Enig - du gør et KÆMPE stykke arbejde for at afmystificere kvinderne i branchen - det har jeg dælmer stor respekt for Og vigtig pointe er, at børn altså ikke tager skade af at have en mor, som elsker sex og arbejder målrettet med det... Det er jo ikke som for 100 år siden (ell i 60erne) hvor kvinderne havde mænd på besøg imens ungerne legede i stuen.. - om end at man nogle gange må tro, at det fortsat kunne opfattes sådan Du er #KICKASS !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 17. Oktober, 2018 (edited) Sofie Brandvarm skrev, for 2 timer siden: Hej alle! https://www.information.dk/debat/2018/10/stolt-vaere-luder-hvordan-fortaeller-boerns-paedagog Jeg har skrevet denne kronik, og håber i bryder jer om den. Ligesom jeg håber, at i vil se videre med i de resterende afsnit af "Mit liv som luder". Jeg har læst hele tråden fra start til slut, og synes det er for overvældende at gå ind i tidligere skrevne kommentarer. MEN men, jeg er åben for eventuelle fremtidige spørgsmål i denne tråd, så hit me Kh Sofie Brandvarm Der er nok ingen tvivl om at angsten for afsløring, løgnehistorierne m.v. kombineret med en følelse af, at hvis nogen opdager det, så bryder hele ens liv sammen (man bliver udstødt) påvirker de fleste i en eller andet grad. Jeg fornemmer så også, at det for dig har været en kæmpe lettelse at "springe ud". Du skriver i artiklen at alle har taget det pænt, mit spørgsmål er så, om det også har haft nogle konsekvenser, nogle kedelige episoder e.lign ? Redigeret 17. Oktober, 2018 af TheVoice 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 17. Oktober, 2018 FrokostUartig skrev, 1 time siden: Enig - du gør et KÆMPE stykke arbejde for at afmystificere kvinderne i branchen - det har jeg dælmer stor respekt for Og vigtig pointe er, at børn altså ikke tager skade af at have en mor, som elsker sex og arbejder målrettet med det... Det er jo ikke som for 100 år siden (ell i 60erne) hvor kvinderne havde mænd på besøg imens ungerne legede i stuen.. - om end at man nogle gange må tro, at det fortsat kunne opfattes sådan Du er #KICKASS !!! Lige omkring emnet børn, tror jeg ikke man kan generalisere. I udgangspunktet er jeg enig i, at de ikke tager skade, så længe de ikke er direkte involveret. Hvad der sker, når børnene eksempelvis kommer i skole, kan man jo ikke spå om. Mobning er jo en underlige størrelse, som ikke altid lader sig kontrollere uagtet skolepolitik m.v. Jeg vil ikke male fanden på væggen, bare stilfærdigt gøre opmærksom på, at skal have det med i sine overvejelser når man vælge skole og den slags. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LunaCassiopeia 429 Skrevet 17. Oktober, 2018 Kinky Camilla skrev, for 18 timer siden: Helt enig og tak for det skrevne som er så ganske korrekt @LunaCassiopeia ❤️ ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 17. Oktober, 2018 (edited) TheVoice skrev, for 4 timer siden: Lige omkring emnet børn, tror jeg ikke man kan generalisere. I udgangspunktet er jeg enig i, at de ikke tager skade, så længe de ikke er direkte involveret. Hvad der sker, når børnene eksempelvis kommer i skole, kan man jo ikke spå om. Mobning er jo en underlige størrelse, som ikke altid lader sig kontrollere uagtet skolepolitik m.v. Jeg vil ikke male fanden på væggen, bare stilfærdigt gøre opmærksom på, at skal have det med i sine overvejelser når man vælge skole og den slags. Halløj der. @TheVoice Du, har ret i man ikke kan generalisere. Når børn fx starter i skole. er de langt mere åbenhjertet og ikke så meget fordømmende det, er min erfaring. Dog kan, man som du skriver ikke komme uden om der, kan forkomme mobning. Men, har man som fx. Sofie. Valgt at stå offentlig frem. Kan de i bedste fald også nedbryde nogle af de barriere der kan komme ved det. Og forældre.Kommunikationen med ens børn er nok også meget vigtig. Og skolen. Og forældrene. Har jo en rigtig vigtig del i det her.Og de skal slå hårdt ned på mobning, Skulle det forkomme. For man skal ikke ekskludere dem. Rikke Grosell. Skriver det meget godt i hendes artikel.Og citere lige her. https://www.alt.dk/artikler/rikke-var-prostitueret-jeg-ville-gore-det-igen-anytime "Jeg er godt klar over, at der vil komme noget snak hen over frikadellerne i mine børns skole kammeraters familier. Man må gerne mene, at det ikke er okay, at jeg har været prostitueret, og man må meget gerne komme og tale med mig om det, men min største appel i den sammenhæng er, at forældrene tænker over, at den måde, der bliver talt om andre over frikadellerne, ryger direkte videre til skolegården. Jeg har sagt til mine børn, at vi ikke selv kan styre slagets gang, men vi har lavet en aftale om, at de altid skal fortælle mig de ting, de hører i skolegården. Jeg ved godt, at børn kan have svært ved at sige den slags direkte til deres forældre, så hvis de ikke vil sige det til mig, kan de sige det til min bror eller min ekssvigerinde, som står både dem og mig meget nær." Redigeret 17. Oktober, 2018 af kanonkongen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 17. Oktober, 2018 (edited) Så er der nyt på bloggen http://sofiebrandvarm.dk/sofie-brandvarm-blog/45-rufferiloven-paa-stige-i-stilletter/ Redigeret 17. Oktober, 2018 af Sofie Brandvarm Tekst 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2156 Skrevet 17. Oktober, 2018 TheVoice skrev, for 8 timer siden: Hvad der sker, når børnene eksempelvis kommer i skole, kan man jo ikke spå om. Mobning er jo en underlige størrelse, som ikke altid lader sig kontrollere uagtet skolepolitik m.v Fuldstændig enig. Børn mobber, og det er en go' idé at ha' det i baghovedet ... Tro mig, jeg har gjort mine erfaringer ... En glædespige kunne måske sløre det lidt, ved at sige til pædagogen, at hun er alternativ behandler og arbejder med seksualitet ... Det er jo sådan set ikke helt løwn ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 18. Oktober, 2018 I får så lige en artikel mere http://livsstil.tv2.dk/2018-10-12-hun-saelger-sin-krop-for-penge-og-er-stolt-af-det-her-er-historien-om-et-liv-som-luder Hvem så i øvrigt 22 nyhederne i aftes? 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1059 Skrevet 18. Oktober, 2018 Sofie Brandvarm skrev, for 29 minutter siden: I får så lige en artikel mere http://livsstil.tv2.dk/2018-10-12-hun-saelger-sin-krop-for-penge-og-er-stolt-af-det-her-er-historien-om-et-liv-som-luder Hvem så i øvrigt 22 nyhederne i aftes? RESPEKT ! - du er sej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1729 Skrevet 18. Oktober, 2018 Virkeligt sejr du står frem. Jeg tror det er vejen frem for en afstigmatisering, men forstår godt det kan være svært for piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 18. Oktober, 2018 Sofie Brandvarm skrev, for 4 timer siden: I får så lige en artikel mere http://livsstil.tv2.dk/2018-10-12-hun-saelger-sin-krop-for-penge-og-er-stolt-af-det-her-er-historien-om-et-liv-som-luder Hvem så i øvrigt 22 nyhederne i aftes? Den artikel rørte mig dybt... For jeg har også haft den samtale med min mor. Ikke i forbindelse med at stå frem, men bare ved at stå ved det. Den kan være svær. Forældre er til for at bekymre sig og passe på, min mor er sej, og det er Sofies også. Og det er nemlig så vigtigt, at have et bagland i ryggen. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 18. Oktober, 2018 (edited) Sofie Brandvarm skrev, for 7 timer siden: I får så lige en artikel mere http://livsstil.tv2.dk/2018-10-12-hun-saelger-sin-krop-for-penge-og-er-stolt-af-det-her-er-historien-om-et-liv-som-luder Du er dygtig til at skrive @Sofie Brandvarm, dygtig til at formulere dig og bygge en handling op. Jeg glæder mig til at læse din bog når den udkommer. /mignuigen Redigeret 18. Oktober, 2018 af mignuigen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WetBandit 60 Skrevet 18. Oktober, 2018 Sofie Brandvarm skrev, for 7 timer siden: I får så lige en artikel mere http://livsstil.tv2.dk/2018-10-12-hun-saelger-sin-krop-for-penge-og-er-stolt-af-det-her-er-historien-om-et-liv-som-luder Hvem så i øvrigt 22 nyhederne i aftes? Det er noget af det mest smukke, ærlige, modige og på alle måder berigende og lærerige jeg har set længe. Det er så let at fordømme det vi ikke forstår eller er utryg ved og så svært at skille sig ud og turde stå ved den vi ønsker at være. Du kommer på den lille eksklusive liste jeg har over mennesker jeg beundrer og inspireres af. Tak. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 18. Oktober, 2018 mignuigen skrev, for 32 minutter siden: Du er dygtig til at skrive @Sofie Brandvarm, dygtig til at formulere dig og bygge en handling op. Jeg glæder mig til at læse din bog når den udkommer. /mignuigen Tak, men lige dagens artikel er nu altså skrevet af @Journalist1 og det har hun gjort helt fantastisk! 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Oktober, 2018 Jeg havde egentlig tænkt mig at skrive en masse men vil nøjes med at sige TAK! Tusind tak til de piger, der medvirker i udsendelsen. Tak for at give os et unikt indblik i jeres liv, og for at dele jeres oplevelse af prostitutionsverdenen med os andre. Jeg synes i, alle som en, er modige og seje. Og i fremstår reelle og troværdige selvom i kommer med vidt forskellige historier. Og til Journalisten og hendes team: Sikke et flot stykke arbejde i har lavet! I giver et unikt indblik i en verden, der er fuld af fordomme. Og jeres fremstilling er sober, ærlig, troværdig og umiddelbart uden anden dagsorden end at give taletid til pigerne. Og jeg synes faktisk også at Lisbeth Thorning gør det rigtig godt. Hun er selvreflekterende og villig til at give kald på egne fordomme. det er vi mange der kan lære af - ikke mindst på dette forum! Jeg vil også godt stille mig op i køen til at uddele roser til Sofie Brandvarm. du har åbenlyse kommunikative og retoriske kvaliteter, og en sjældent set selvindsigt. Jeg glæder mig til at læse den bog du forhåbentlig en dag udgiver Og så endelig ForkosUartig..... tak ,tak, tak for denne kommentar - den er lige i plet!! : "Og lad os spørge os selv hvorfor, vi mon er så forbandede optaget af, at flertallet skal ændre mening om os - brugere og udbydere ? Hvilket ønske er der mon gemt I os, der gør, at vi så gerne vil have, at flertallet skal acceptere os og forstå os ? - skyldes det mon det åbenlyse, at vi slet ikke favner os selv og rummer os selv og validerer os selv ? Men det er prisværdigt at bidrage med programmer, som måske viser en ny vinkel af miljøet og viser nogle andre mennesker og deres baggrund.. Det er godt. Indsigt er godt og skaber fundament for at 1 menneske måske ændrer mening.. I dette tilfælde værten på programmet - og så er vi allerede et skridt i den rette retning... " det var bare det jeg ville sige: Tak!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 18. Oktober, 2018 Som en god bonobo er du vel tilhænger af matriarket Men smukt skrevet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 18. Oktober, 2018 Sofie er på alle ledder og kanter en lækker og interessant pige. En fremragende repræsentant for branchen Jeg håber at knalde, uuups mener møde hende en dag 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 18. Oktober, 2018 Øv, nu glemte jeg at program nr 2 sendes i aften. Ved godt at jeg kan abonnere på TV2 Play, og vistnok få den første måned gratis, men det vil jeg ikke. Jeg ser næsten aldrig TV2, og er vant til at jeg kan se det meste når som helst i uger, måneder eller år på DR på Pc. Genudsendes programmer aldrig på TV2? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg