allan48 125 Skrevet 1. November, 2018 Sofie Brandvarm skrev, den 21/10/2018 at 20:01: Jeg synes faktisk at @Alkoholikeren har fat i nogle meget gode punkter. Dog er jeg ikke helt enig i forbuddet af gadeprostitution. Men jeg har faktisk også tænkt tanken om en nedre aldersgrænse, som var højere end 18. I "gamle" dage var det forbudt at medvirke til prostitution af nogen under 21 år, det fungerede reelt som et slags forbud, idet de så ikke kunne annoncere eller lege bolig/rum eller komme ind på en klinik. Dette blev i forbindelse med en eller anden skummel EU harmonisering ændret så grænsen nu var 18 år (ligesom i Tyskland). Det har så gjort at annoncesiderne i dag oversvømmes med 18-20 årige danske og udenlandske piger. Jeg synes det er problematisk at piger der er så unge, på en let måde kan komme ind i branchen. Derfor synes jeg a en decideret aldersgrænse, eller en regel som den gamle, hvor man ikke må medvirke, ville være passende. Jeg mener ikke man er fuldt "Voksen" før man er omkring 25. Der var også debat om det dengang http://f-frekvensen.dk/gar-regeringen-sexbranchens-aerinde-i-lovrevision-om-seksualforbrydelser/ "En anden meget betænkelig del af lovforslaget går ud på at sænke lavalderen for prostitution fra 21 år til 18 år. I dag er der en forhøjet straframme for medvirken til 18-20 åriges prostitution sammenlignet med straframmen for voksne prostituerede. Men nu anses man åbenbart som klar til prostitution allerede som 18 årig. Hvad konsekvensen af dette bliver, er ikke svært at regne ud: flere purunge ludere på markedet, hvoraf mange vil være fra udlandet – store børn, som er totalt prisgivet andre. Synes regeringen virkelig, at de kan være det bekendt?" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 930 Skrevet 16. December, 2018 allan48 skrev, den 1/11/2018 at 14:05: ...Jeg synes det er problematisk at piger der er så unge, på en let måde kan komme ind i branchen. Derfor synes jeg a en decideret aldersgrænse, eller en regel som den gamle, hvor man ikke må medvirke, ville være passende. Jeg mener ikke man er fuldt "Voksen" før man er omkring 25.... Det kan der sikkert være noget om - i hvert fald for nogle - men ikke desto mindre tilsiger alle andre regler, at vi forventes at være ansvarlige som 18-årige; Vi må køre bil og motorcykel, springe faldskærm, spille, drikke, flyve som pilot (vist endda som 17 årig), stemme, få våbentilladelse og jagttegt osv osv. Der er vist lige så mange farer forbundet ved at umoden på disse områder, som der er ved prostitution. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 16. December, 2018 Blueberry skrev, 1 time siden: Det kan der sikkert være noget om - i hvert fald for nogle - men ikke desto mindre tilsiger alle andre regler, at vi forventes at være ansvarlige som 18-årige; Vi må køre bil og motorcykel, springe faldskærm, spille, drikke, flyve som pilot (vist endda som 17 årig), stemme, få våbentilladelse og jagttegt osv osv. Der er vist lige så mange farer forbundet ved at umoden på disse områder, som der er ved prostitution. Er ansvarlighed at køre bil? Er ansvarlighed at køre motorcykel? Er ansvarlighed at drikke eller tage stoffer, sælge sig selv? Loven er i øvrigt 21 år for bordelarbejde, hvad er loven for at udnytte pigernes penge? Hvad er ansvarlighed, er ansvarlighed en gave i det 18 år? Nej, vel. Ansvarlighed er faktisk Zorring eller hvad hun hedder, hendes arbejde for at belyse et tiltrængt behov, om det sandhed eller løgne. Sandheden er bare, det skulle være meget mere sandhed. Lad os komme bag om kulissen, drivkraften og løgnene som beskyttes. Der findes ganske få piger med moms-nummer, gæld, og oprigtige piger...lad os komme bag om bistands og betonlebberne, helt bagved. Det ville være oprigtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 17. December, 2018 Agetha skrev, for 14 timer siden: Er ansvarlighed at køre bil? Er ansvarlighed at køre motorcykel? Er ansvarlighed at drikke eller tage stoffer, sælge sig selv? Loven er i øvrigt 21 år for bordelarbejde, hvad er loven for at udnytte pigernes penge? Hvad er ansvarlighed, er ansvarlighed en gave i det 18 år? Nej, vel. Ansvarlighed er faktisk Zorring eller hvad hun hedder, hendes arbejde for at belyse et tiltrængt behov, om det sandhed eller løgne. Sandheden er bare, det skulle være meget mere sandhed. Lad os komme bag om kulissen, drivkraften og løgnene som beskyttes. Der findes ganske få piger med moms-nummer, gæld, og oprigtige piger...lad os komme bag om bistands og betonlebberne, helt bagved. Det ville være oprigtigt. Hej Agetha. Kunne du så ikke starte med din historie fra det lukkede bagrum som vi tilsyneladende er gået glip af? Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 17. December, 2018 (edited) @Agetha Mener du at Zornig belyser branchen ? Personligt syntes jeg at programmet er en stor omgang ‘se en luders undertøj’. Det gør intet andet end at levere ‘reality agtigt’ underholdning til Hr og fru Danmark. Deltagerne gør det godt - Jeg kan simpelthen bare ikke forstå hvorfor man konsekvent udstiller dem i arbejds tøj. Det er underlødigt tv - og ikke nødvendigt. Redigeret 17. December, 2018 af Trinetease Stavede Zornig helt galt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Theodor fælgen 37 Skrevet 17. December, 2018 Trinetease skrev, for 34 minutter siden: @Agetha Mener du at Zorniger belyser branchen ? Personligt syntes jeg at programmet er en stor omgang ‘se en luders undertøj’. Det gør intet andet end at levere ‘reality agtigt’ underholdning til Hr og fru Danmark. Deltagerne gør det godt - Jeg kan simpelthen bare ikke forstå hvorfor man konsekvent udstiller dem i arbejds tøj. Det er underlødigt tv - og ikke nødvendigt. Hvad har Brøndby's træner med det og gøre 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 17. December, 2018 Ron jeremy skrev, for 9 minutter siden: Hvad har Brøndby's træner med det og gøre Hahahahaha Sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 17. December, 2018 Trinetease skrev, for 1 time siden: programmet er en stor omgang ‘se en luders undertøj’. Det gør intet andet end at levere ‘reality agtigt’ underholdning til Hr og fru Danmark. Hej @Trinetease Du, har faktisk en meget god pointe her. For undrede mig også over. At vi skulle se lige op i skrævet på de der deltog. Eller se dem afklædte. Det er for mig ikke der personligheden, mennesket bag, og ikke mindst holdningerne meningerne sidder. Det kunne jeg også, godt ha undværet. God mandag KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faceoff 61 Skrevet 18. December, 2018 Trinetease skrev, for 18 timer siden: @Agetha Mener du at Zornig belyser branchen ? Personligt syntes jeg at programmet er en stor omgang ‘se en luders undertøj’. Det gør intet andet end at levere ‘reality agtigt’ underholdning til Hr og fru Danmark. Deltagerne gør det godt - Jeg kan simpelthen bare ikke forstå hvorfor man konsekvent udstiller dem i arbejds tøj. Det er underlødigt tv - og ikke nødvendigt. Eniig. Men sådant er meget tv i dagens Danmark , overfladisk mere eller minder uintressant og letbenet / dårligt journalistik. Men det måske det folk vil se. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 18. December, 2018 Enzo L'uri skrev, den 17/12/2018 at 15:08: Hej Agetha. Kunne du så ikke starte med din historie fra det lukkede bagrum som vi tilsyneladende er gået glip af? Enzo. Nej, tror du jeg er dum...den bog er ude, den udkom med de første piger i andet årti. Hvis du følger rigtig godt med, findes der en rød tråd mellem diverse årtier. men jeg kan spørge dig. Hvad skulle gøre min historie mere spændende end den samme for flere årtier siden, det eneste icebreaker her...er kynismen. Men fortæl mig, om du er gået glip af noget fashion indenfor købeverden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 18. December, 2018 Trinetease skrev, den 17/12/2018 at 16:27: @Agetha Mener du at Zornig belyser branchen ? Personligt syntes jeg at programmet er en stor omgang ‘se en luders undertøj’. Det gør intet andet end at levere ‘reality agtigt’ underholdning til Hr og fru Danmark. Deltagerne gør det godt - Jeg kan simpelthen bare ikke forstå hvorfor man konsekvent udstiller dem i arbejds tøj. Det er underlødigt tv - og ikke nødvendigt. Jeg mener netop ikke hun belyser vores branche oprigtigt.Du og jeg har tidligere givet et godt indblik i et andet debatindlæg, og jeg står fast i min enighed med dig, men det meget godt at belyse det lidt ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 18. December, 2018 Agetha skrev, for 6 timer siden: Jeg mener netop ikke hun belyser vores branche oprigtigt.Du og jeg har tidligere givet et godt indblik i et andet debatindlæg, og jeg står fast i min enighed med dig, men det meget godt at belyse det lidt ekstra. Det indlæg hvor du giver et oprigtigt indblik i branchen kunne jeg godt tænke mig at læse. Jeg læser ikke alt, så det har jeg ikke bemærket, men vil oprigtigt gerne læse det. Kunne du oplyse trådnavn eller smide et link. Når det så er sagt, så synes jeg faktisk at teamet omkring de tre udsendelser "Mit liv som luder" kan være tilfredse med resultatet. Som jeg opfatter udseendelserne og formålet, så har formålet ikke være at fortælle hvordan branchen fungere, men at lade nogle kvinder fortæller deres historie. Det kan nu ej heller have været så ringe endda, at dømme ud fra den respons udsendelserne har skabt, herunder også tråde om emner der udsprang af udseendelser. Jeg indrømmer såmænd gerne at jeg kun kender et bestemt hjørne af branchen, men selv det hjørne er så specielt og individuelt, at det vil være svært at belyse, uden at nogen efterfølgende ville savne noget, eller ville have en anden opfattelse eller bare ville synes at der var tale om reality-tv. Lidt provokerende vil jeg så afslutte med, at flertallet af GP´er også kun kender et hjørne af branchen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 19. December, 2018 Agetha skrev, for 14 timer siden: Nej, tror du jeg er dum...den bog er ude, den udkom med de første piger i andet årti. Hvis du følger rigtig godt med, findes der en rød tråd mellem diverse årtier. men jeg kan spørge dig. Hvad skulle gøre min historie mere spændende end den samme for flere årtier siden, det eneste icebreaker her...er kynismen. Men fortæl mig, om du er gået glip af noget fashion indenfor købeverden? Jeg ved ikke om jeg tror du er dum eller bare daglig udfordret.Jeg er heller ikke gået glip af noget indenfor købesex,med mindre det skulle være en rød tråd? Havde blot håbet på en bid af din selvbestaltede bedre viden. Har du mulighed for at linke til bogen fra andet årti? Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg