Finn1101 1189 Skrevet 12. Oktober, 2018 Jeg synes at de, der er negative, er alt for negative. I forhold til, hvad vi ellers ser og har set, virker tv-dokumentaren ”Mit liv som luder” forholdsvis balanceret og neutralt – men som jeg selv tidligere skriver – måske med en lille overvægt på den negative side. Hvis linjen fortsætter i de to næste afsnit, så synes jeg dog samlet at tv-dokumentaren må siges at medvirke positivt til et mere nuanceret syn på prostitution. Angående værten Lisbeth Zornig, så er det måske at gå i meget små sko, hvis man mener at det ligefrem er en hån mod glædespigerne at vælge hende som vært: hun lægger jo ikke skjul på at hun har været stærk prostitutionsmodstander, men også at hun måske har taget fejl. Jeg tvivler på at vi vil komme til at finde Zornig som fortaler for prostitution, men hvor mange af os er egentlig det? I virkeligheden vil vi vel bare væk fra den meget ensporede holdning, der har præget debatten i mange år, og som har medvirket til en forfejlet holdning til området generelt og til en voldsom stigmatisering af de aktive prostituerede. Det er svært hvordan man skal forholde sig til prostitution i et moderne samfund, og der er i den grad behov for en eller anden form for regulering (og løsning), og det gør det jo ikke nemmere at stort set ingen aktive glædespige eller kunder tør stille sig frem – og her mener jeg ikke at TV2-dokumentaren ”Mit liv som luder” kan skæmme nogen, så samlet mener jeg at det er et positivt bidrag. Så synes jeg at @LunaCassiopeia skriver noget fornuftigt Citat Prostitution er hverken godt eller skidt, det er et arbejde. Branchen derimod er bund rådden og kunne godt trænge til at blive reformeret lidt. Trafficking skal stoppes. Der er forskel på migrantarbejdere og trafficking. Alfonser er et produkt af kriminalisering. Sexkøbere hader ikke nødvendigvis kvinder. At købe sex er ikke et overgreb i sin natur. Hvordan kan de her ting stadig være oppe til debat? Jeg er helt enig, og på spørgsmålet om hvordan det kan være at disse ting til stadighed kan være oppe til debat, så skal svaret nok findes i de seneste 30 års massive propaganda fra bl.a. (og især) Reden (KFUK’s sociale arbejde), og også i forhold til dette synes jeg at TV2-dokumentaren kun tjene til at bringe mere balance i regnskabet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allan48 125 Skrevet 12. Oktober, 2018 underdog40 skrev, den 9/10/2018 at 20:55: Jeg behøver ikke se hverken første, andet eller tredie afsnit. Jeg har en god fornemmelse for hvad programmerne indeholder, uden at have set et sekund af dem. Vi oplever den lykkelige luder, som på trods af fine uddannelser (eller ej), ikke kan affinde sig med normale arbejdstider, gængse rutiner, normer mm. De penge hun kan tjene på at arbejde som nattens dronning, gør sig ikke muligt andre steder. Og lur mig om ikke hun er promiskuøs samt særligt glad for sex. Hun er forresten opvokset i en tryg familie i en forstad til København. Hun elsker sit job og ser sig som en nyttig del af samfundet med et meningsfuldt job. Måske der lige kommer et syrligt indspark over den store konkurrence de danske piger nu har fået fra udenlandske piger som presser priserne. Men ellers glad og tilfreds med styr på livet. Klip til en kvinde som ikke længere arbejder i branchen. Hun føler sig nu frarøvet alle muligheder for nogensinde at kunne stole på mænd igen. Mon ikke hun føler sig misbrugt og udnyttet. Jeg tror det. Hendes liv på gaden har gjort at hun ikke vil opleve forelskelsens glæde igen. Livet i branchen var hårdt på alle mulige måder, og hun formåede ikke at sige fra i tide. Nu lever hun i en følelseskold skal og fordømmer branchen og den store personlige regning der skulle betales ved udgangen. Det er jo spot on! Den sædvanlige recept 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. Oktober, 2018 LunaCassiopeia skrev, for 9 timer siden: Er jeg den eneste der efterhånden synes at det er lidt banalt med underholdningsprogrammer om sexarbejde der har til formål “at nuancere debatten”? .... Nej, du er ikke den eneste, der har hæftet dig ved banaliteten. Der har i EG's historie været et hav af nysgerrige journalister/specialeskrivere herinde, som har haft samme projekt om "at nuancere debatten". Hvilken debat? Jeg har i lange tider ikke set noget som helst om dette emne på de førende medier, så man kan vel ikke sige, at der er en debat i gang? Nu er der så lanceret en ny fjernsynsserie, der atter skal "nuancere". Men jeg er ikke helt tryg ved, at indfaldsvinklen lægges i hænderne på "Den Vredladne" (Zornig). Hun synes dog efter såkaldte "teasere" at dømme at have flyttet sig. Men hvor langt har hun flyttet sig, når det kommer til stykket? Derfor skal de næste udsendelser blive spændende. Det mest interessante spørgsmål, når den initiale interesse/underholdningsværdi har lagt sig, er immervæk, om serien har flyttet noget som helst. Jeg har mine formodninger, men dem afslører jeg ikke præmaturt her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. Oktober, 2018 Prinz skrev, for 12 timer siden: .... Det jeg ikke forstår er hvorfor der skal være så meget focus på "den lykkelige luder"? Jeg savner at man kunne fokusere på at de mennesker, der er i denne branche ikke er så forskellige fra det øvrige samfund. Vi mænd der færdes her har en liiidt dyr hobby/lyst. Det kan man også finde i det øvrige samfund... Pigerne har fundet en branche hvor de har mere frihed end i de fleste andre fag. Og hvor nogle altså har en ganske fornuftig indtjening - er det oven i købet kombineret med lutter lyst, så er det jo ren win win. Selvfølgelig har pigerne dårlige dage på jobbet, men for fanden hvem har ikke det? - journalister måske? Helt enig. Som piger herinde tidligere har skrevet, findes den "lykkelige Nettokassedame" akkurat lige så sjældent i hverdagslivet som i glædespigemiljøet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LunaCassiopeia 429 Skrevet 12. Oktober, 2018 sneræven skrev, for 58 minutter siden: Jeg sidder og kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal mene ... (Men det er måske heller ikke så vigtigt ) @LunaCassiopeia Jeg mener stadig, at det jeg så af udsendelsen, virkede rimelig afdæmpet ... Undrede mig dog også lidt over valget af Sussi - 'den følelsesfrosne, hårde negl med den barske baggrund' - som den første ... Netop det klassiske 'luder-billede' som sender gys gennem stuerne i Forstadsdanmark ... og dét generede mig, men det er nok samtidig realistisk nok, som en del af miljøet ... Lad os nu se de næste udsendelser ... Jeg er så heller ikke enig med dig i, at en fuld dekriminalisering er en god idé .. af forskellige grunde ... Men en afdæmpet og rimelig nuanceret beskrivelse af branchen, kan måske skubbe til, at der kommer en dialog i gang med politikerne, omkring nogle liberaliseringer og andre tiltag ... Men noget helt andet er, @LunaCassiopeia, at jeg er glad for at du er tilbage ... Jeg skylder dig et besøg, håber jeg når det denne gang ... Måske har du ret i at et afdæmpet og forholdsvist nuanceret billede af branchen kan skubbe lidt i den rigtige retning, i mit hoved burde vi bare allerede være der hvor man som udgangspunkt taler om piger som mig og mine kollegaer på en ligeværdig måde og ikke kræver af os at vi skal fortælle alt om vores personlige valg, livsstil, traumer, psykisk helbred, privatøkonomi osv osv. savner lidt at blive spurgt “hvad har du brug for?” i stedet for “er der mange klamme mænd” eller den klassiske “pas nu godt på dig selv” lige hurtigt til det med dekrim: Det er mange forskellige bud på fuld dekriminalisering, har lige været i tyskland hvor de har “fuld decrim”, det er noget værre pratronisrende og beukratisk lort. Til gengæld har de nogle virkelig kompetente organisationer for sexarbejdere. Tager til australien om en måneds tid og der har de fuld decrim i nogle stater, det bliver spændene at opleve forskellen på de forskellige modeller. New zealand er et godt eksempel på et land der har dekriminaliseret og hvor det går rigtig godt. Er til også enig i at en rufferilovgivning er godt at have, men den nordiske model tror jeg ikke på. OG SÅ det sidste du skrev fantastisk, glæder mig! Er her i hvert fald en måned endnu, undskylder at jeg er lidt flyvende for tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 12. Oktober, 2018 LunaCassiopeia skrev, for 22 minutter siden: Måske har du ret i at et afdæmpet og forholdsvist nuanceret billede af branchen kan skubbe lidt i den rigtige retning, i mit hoved burde vi bare allerede være der hvor man som udgangspunkt taler om piger som mig og mine kollegaer på en ligeværdig måde og ikke kræver af os at vi skal fortælle alt om vores personlige valg, livsstil, traumer, psykisk helbred, privatøkonomi osv osv. savner lidt at blive spurgt “hvad har du brug for?” i stedet for “er der mange klamme mænd” eller den klassiske “pas nu godt på dig selv” lige hurtigt til det med dekrim: Det er mange forskellige bud på fuld dekriminalisering, har lige været i tyskland hvor de har “fuld decrim”, det er noget værre pratronisrende og beukratisk lort. Til gengæld har de nogle virkelig kompetente organisationer for sexarbejdere. Tager til australien om en måneds tid og der har de fuld decrim i nogle stater, det bliver spændene at opleve forskellen på de forskellige modeller. New zealand er et godt eksempel på et land der har dekriminaliseret og hvor det går rigtig godt. Er til også enig i at en rufferilovgivning er godt at have, men den nordiske model tror jeg ikke på. OG SÅ det sidste du skrev fantastisk, glæder mig! Er her i hvert fald en måned endnu, undskylder at jeg er lidt flyvende for tiden Bravo! Måske er jeg ikke enig med Luna i alt. Men sådan nogle begavede ndlæg er lige noget for en sapioseksuel gammel gris! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sixty Niner 60 Skrevet 12. Oktober, 2018 Til de mænd herinde, som har efterspurgt at køberne (mændene) også bliver hørt, så er der godt nyt https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10155603588931813&id=631481812 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LunaCassiopeia 429 Skrevet 12. Oktober, 2018 Borende X skrev, 1 time siden: Nej, du er ikke den eneste, der har hæftet dig ved banaliteten. Der har i EG's historie været et hav af nysgerrige journalister/specialeskrivere herinde, som har haft samme projekt om "at nuancere debatten". Hvilken debat? Jeg har i lange tider ikke set noget som helst om dette emne på de førende medier, så man kan vel ikke sige, at der er en debat i gang? Nu er der så lanceret en ny fjernsynsserie, der atter skal "nuancere". Men jeg er ikke helt tryg ved, at indfaldsvinklen lægges i hænderne på "Den Vredladne" (Zornig). Hun synes dog efter såkaldte "teasere" at dømme at have flyttet sig. Men hvor langt har hun flyttet sig, når det kommer til stykket? Derfor skal de næste udsendelser blive spændende. Det mest interessante spørgsmål, når den initiale interesse/underholdningsværdi har lagt sig, er immervæk, om serien har flyttet noget som helst. Jeg har mine formodninger, men dem afslører jeg ikke præmaturt her Og hvilke stemmer bliver evt hørt i den debat? Lisbeth zorring? Henrik marstal? Annegrethe bjarrup riis? Hvor kommer deres pondus fra? Den offentlige debat er ikke andet end påstulater og (midaldrende hvide, middelklasse) kvinder og mænd der har travlt med at feje for egen dør. I Danmark er det åbentbart helt ok at bede nogen (med et erhverv der er mange fordomme omkring) stå frem i et tv program med navn og ansigt for derefter at lade personens liv stå tilbage som objekt for at andres debat. Det er dybt problematisk. Det her er en kritik af tv2 og IKKE af de medvirkende, ved at alle mine kollegaer er fucking seje stærke piger ReSPEKT for at i tør at stå frem hver og en 4 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 12. Oktober, 2018 Gerrard skrev, for 10 minutter siden: Bravo! Måske er jeg ikke enig med Luna i alt. Men sådan nogle begavede ndlæg er lige noget for en sapioseksuel gammel gris! Endnu en gammel gris anmelder sig. For den sapioseksuelle er Luna en drøm. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LunaCassiopeia 429 Skrevet 12. Oktober, 2018 Sixty Niner skrev, for 19 minutter siden: Til de mænd herinde, som har efterspurgt at køberne (mændene) også bliver hørt, så er der godt nyt https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10155603588931813&id=631481812 Jeg har en ven der laver film og er igang med at lave et projekt med kundernes historier i centrum. Kan 100% stå inde for ham og hans sag, han er selv sexarbejder, og har et budskab med det han laver. Har lige spurgt om han stadig søger medvirkende, hvis ja så kan jeg poste info her hvis nogen er interresserede:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 12. Oktober, 2018 Borende X skrev, for 2 timer siden: Men jeg er ikke helt tryg ved, at indfaldsvinklen lægges i hænderne på "Den Vredladne" (Zornig). Jeg har som udgangspunkt stor, stor respekt for Zornig. Hun har selv haft en meget hård opvækst, og har valgt at kaste sine kræfter ind i kampen for de svage og udsatte. Det synes jeg i sig selv er flot, desværre er der ikke helt få med dén baggrund, der, hvis de klarer sig godt, ender desværre som forbenede ultraliberale, der kun har foragt til overs for de miljeør de er vokset op i. Men jeg forestiller, piger med en opvækst som Zornig har et meget kategorisk syn på prostitution: Det er den dybeste fornedrelse og det ultimative udtryk for mænds svigt af og overgreb mod kvinder og børn. Og jeg synes det er ret flot, hvis Zornig er parat til at udfordre den holdning - jeg tror der er meget stærke følelser bundet i det, og jeg er spændt på hvordan det går .. LunaCassiopeia skrev, for 57 minutter siden: ved at alle mine kollegaer er fucking seje stærke piger .. det er også mit indtryk af de fleste af de piger jeg har besøgt ... Og jeg må indrømme, det er kommet bag på mig .. Især, at møderne virker meget afslappede .. jeg har ingen fornemmelse af at pigerne føler sig utilpasse, eller er 'sølle' på nogen måder ... Jeg tror dog meget langt fra at det gælder alle piger i branchen .. men alligevel har det forbløffet mig ... Og i øvrigt, tak for positivt svar - jeg sender dig muligvis lige en pb hvis det er OK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 12. Oktober, 2018 Jeg nåede ikke at se starten på første udsendelse, så jeg oprettede mig på Tv2 Play. Her man faktisk se de to første afsnit. Når man nu ved hvor svært det kan være at få nogen kvinder til at stille op, synes jeg faktisk at det er lykkedes meget godt, dels at finde kvinder med forskellige baggrunde og dels med forskellige historier. Jeg synes faktisk også af forskellige temaer berøres og åbnes op. For mit vedkommende var der nu ikke noget nyt under solen. Jeg tror det er meget forskelligt hvad folk og vel også brugere på EG får ud af de dokumentar udseendelser. Hvis man vil blive forarget, så bliver man det. Hvis man vil bekræftes i at der findes skønne GFE kvinder e.lign så bliver man det (Specielt i udsendelse 2). Om udseendelsen rækken vil ændre noget, tvivler jeg på. Jeg ville være varsom med at skrue forventningerne op til det niveau, som nogen i tråden har givet udtryk for. Men alt i alt synes jeg at der er tale om et fint stykke arbejde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. Oktober, 2018 LunaCassiopeia skrev, for 2 timer siden: .... i mit hoved burde vi bare allerede være der hvor man som udgangspunkt taler om piger som mig og mine kollegaer på en ligeværdig måde og ikke kræver af os at vi skal fortælle alt om vores personlige valg, livsstil, traumer, psykisk helbred, privatøkonomi osv osv. savner lidt at blive spurgt “hvad har du brug for?” i stedet for “er der mange klamme mænd” eller den klassiske “pas nu godt på dig selv” Tjah, sådan kan der jo være flere præferencer. Jeg kender en glædespige, som ikke har været bange for at fortælle, hvem hun er m.m., og det har jeg det rigtigt godt med. Vi kan også tilfældigt mødes på gaden og udveksle knus. Det har jeg det også rigtigt godt med. Jeg tror ikke, at der i relation til mig er noget, hun savner. Ellers havde hun spurgt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. Oktober, 2018 (edited) Bananas skrev, for 2 timer siden: Endnu en gammel gris anmelder sig. For den sapioseksuelle er Luna en drøm. Her er vi nok flere, der med bøjet nakke må melde, at vi ikke slår til. Redigeret 12. Oktober, 2018 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 12. Oktober, 2018 Min personlige mening om udsendelsen: Forudsigelig - kedelig - tidsspilde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 12. Oktober, 2018 LunaCassiopeia skrev, for 8 timer siden: Hold da op et stort kompliment, Jeg har helt sikkert en del at sige, men har lidt betænkninger ved det. Jeg er ikke så gammel og hvis jeg står offentligt frem kan jeg ikke vælge alle karierrer i fremtiden, det er nok den største. Hej Luna Du har skrevet et rigtigt godt indlæg...hold op hvor er det godt...men du har helt ret, du skal ikke stå frem, prisen er alt for dyr. De piger der står frem mister så meget på den lange bane. Bland dig i debatter, det er godt. Men aldrig aldrig med navn eller vise ansigt. Dem der har gjort det fortryder bitterligt. Det er nemt for alle de annoyme mænd at sige bla bla...be dem om at stå frem også så! 5 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 12. Oktober, 2018 Bananas skrev, for 5 timer siden: For den sapioseksuelle er Luna en drøm. Jeg var nødt til at slå sapiopseksuel op, og opdagede så at jeg nok i grunden derved diskvalificerede mig selv. Damm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HarEnLilleEn 32 Skrevet 12. Oktober, 2018 Har set de 2 første udsendelser og synes de er ret gode og nuancerede. Og som TheVoice skriver, så har de fundet en del forskellige kvinder, men forskellige baggrund, historier og holdninger. Der bliver klart lagt op til at Zornig ændrer holdning, eller i hvert fald bliver mindre sort/hvid, så dem der er bekymret for hendes indflydelse skylder sig selv at se udsendelserne. For en der som jeg har haft skyld på forhånd ved at gå til en GP (og har udvalgt danske piger med gode anmeldelser om at de er til stede og virker fornuftige og glade), så er ikke så rart at høre den ene efter den anden fortælle at de blev misbrugt som børn. Det er ikke dem alle der har den historie, men en ret stor del af dem som har det svært med deres job har været misbrugt (af den lille gruppe som er med i udsendelsen). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 12. Oktober, 2018 Jeg fatter ikke alle de positive reaktioner på det her program. Det forløb nogenlunde som jeg havde frygtet. Vi følger to skadede og meget lidt attraktive kvinder, som tegner det klassiske negative offerbillede af den prostituerede. Modstykket blev trods alt også vist og det var godt det kom med, men dels hørte vi ikke så meget om hende som om de to andre og dels bliver det ikke så stærkt et portræt, når hun er anonym. Og selvfølgelig skulle den kunde vi så, være en halvgammel lettere overvægtig gut, som hele tiden var den aktive i det de lavede. Det skulle jo nødigt gå hen og blive alt for glamourøst. Samtidig skal vi lige have Zornings negative syn på branchen præsenteret. Som f.eks. da hun med al tydelighed viser sin foragt for at pigerne bliver anmeldt på eroguide. Det bliver bare slået fast at det er noget svineri uden at vi skal høre om fordelene ved disse anmeldelser. Det kunne jo være at nogle anmeldelser på EG havde sparet hende der var udbrændt for de sidste par år i branchen, selvom det selvfølgelig må være hårdt at få negative anmeldelser. Det jeg savner er et portræt af en pige som kommer fra toppen af hierarkiet. En pige der er virkelig smuk, attraktiv og socialt intelligent og som hele sin barndom og ungdom er blevet mødt af positive reaktioner pga. denne skønhed. Det er noget der sætter sig i en enorm selvtillid og selvværd, som hun kan møde sine kunder med. Hun ved bare at hun er lækker og at kunderne også synes det. En sådan person vil alt andet lige blive mødt meget mere positivt af sine kunder og derfor få bedre oplevelser (og anmeldelser). Det er piger som Trine Tease, Jessica Serrano, Kamilla K, Carmen osv. jeg tænker på. Hun kan have forskellige sunde motiver for at være GP. Det at gøre noget for andre, som de synes er helt fantastisk, er meget givende i sig selv. Hvis ikke det var for misundelse og fastgroede normer ville disse piger være superstjerner. De giver så meget af sig selv og det de leverer er bare så meget mere værdifuldt end næsten alle andre jobs. . Herudover er det jo gode penge som kan give en masse livskvalitet og er hun ikke alt for kræsen og har en stor sexlyst, så er det da bare win win. De positive reaktioner og den taknemmelighed de får tilbage, måtte der da også gerne være lidt fokus på. Nu må vi se næste afsnit. Måske Sofie Brandvarm kan kaste et mere positivt lys over branchen. Hun er da i hvert fald meget smuk. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 12. Oktober, 2018 LunaCassiopeia skrev, for 5 timer siden: Og hvilke stemmer bliver evt hørt i den debat? Lisbeth zorring? Henrik marstal? Annegrethe bjarrup riis? Hvor kommer deres pondus fra? Den offentlige debat er ikke andet end påstulater og (midaldrende hvide, middelklasse) kvinder og mænd der har travlt med at feje for egen dør. I Danmark er det åbentbart helt ok at bede nogen (med et erhverv der er mange fordomme omkring) stå frem i et tv program med navn og ansigt for derefter at lade personens liv stå tilbage som objekt for at andres debat. Det er dybt problematisk. Det her er en kritik af tv2 og IKKE af de medvirkende, ved at alle mine kollegaer er fucking seje stærke piger ReSPEKT for at i tør at stå frem hver og en Du skriver godt og begavet, løve. En fornøjelse at læse dine bidrag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LunaCassiopeia 429 Skrevet 12. Oktober, 2018 LastResort skrev, for 28 minutter siden: Jeg var nødt til at slå sapiopseksuel op, og opdagede så at jeg nok i grunden derved diskvalificerede mig selv. Damm. Haha, kan trøste dig med at den lyninteligente luna idag låste sine nøgler og alt sit ludergear inde i bilen lige udenfor arbejdet og måtte låne en bil og køre til forstaderne midt i myldretiden for at hente en ekstranøgle.... kom alt for sent, så det var heldigt at i allesammen har været for slatne til at booke 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LunaCassiopeia 429 Skrevet 12. Oktober, 2018 Highlow skrev, for 3 minutter siden: Du skriver godt og begavet, løve. En fornøjelse at læse dine bidrag Vædder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 12. Oktober, 2018 Nu vil jeg ikke afspore tråden, men selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LunaCassiopeia 429 Skrevet 12. Oktober, 2018 Lady Cherie skrev, for 52 minutter siden: Hej Luna Du har skrevet et rigtigt godt indlæg...hold op hvor er det godt...men du har helt ret, du skal ikke stå frem, prisen er alt for dyr. De piger der står frem mister så meget på den lange bane. Bland dig i debatter, det er godt. Men aldrig aldrig med navn eller vise ansigt. Dem der har gjort det fortryder bitterligt. Det er nemt for alle de annoyme mænd at sige bla bla...be dem om at stå frem også så! Taak for respons Ja det er fucking hårdt hele tiden at skulle insistere på sin eksistensberrettigelse. Måske en dag når jeg har fået de børn jeg skal have, har en mere klar ide om hvordan mit liv bliver i fremtiden osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Isex Skrevet 12. Oktober, 2018 LunaCassiopeia skrev, for 17 minutter siden: Haha, kan trøste dig med at den lyninteligente luna idag låste sine nøgler og alt sit ludergear inde i bilen lige udenfor arbejdet og måtte låne en bil og køre til forstaderne midt i myldretiden for at hente en ekstranøgle.... kom alt for sent, så det var heldigt at i allesammen har været for slatne til at booke Well... Intelligente mennesker er ofte lidt distræte... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg