Guest WhoKnowsWhat Skrevet 7. Oktober, 2018 Er der nogen, som har været her; http://www.sexpiger.dk/886 Jeg kunne ikke finde hende herinde, derfor spørger jeg... Tx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 8. Oktober, 2018 Er det en gammel annonce, jeg syntes hun har vært på for længe siden med ikke set hende annoncere længe/ fornyeligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 8. Oktober, 2018 Hun har det lidt svært med alderen. 45_46_49 på en og samme side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest p6d Skrevet 9. Oktober, 2018 Har set hende på gul oo gratis under eroutik /kontakt mener jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 9. Oktober, 2018 Har besøgt hende engang for mindst 6-7 år siden, så vil skyde hende til midt i 50'erne. Sex var egentlig ok husker jeg, men der var lidt for meget "bondegård" i parfumen. Dengang boede hun på en gård uden for Vejle....det ved jeg så ikke om hun gør mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg