8000 1976 Skrevet 8. Oktober, 2018 Servicemeddelelse S er tilbage. Hun er toppen af thai i min optik. Hun er sådan en pige man har lyst til at tage med hjem. Av av hun er lækker. Venligst 8000 https://annoncelight.dk/showad/237903 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1656 Skrevet 8. Oktober, 2018 Tak for anmeldelsen. Ved du om hun tilbyder megafransk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 374 Skrevet 8. Oktober, 2018 Hun er en ener! Mener ikke hun tilbyder det. Har i hvert ikke fået det, de tre gange jeg har besøgt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1656 Skrevet 9. Oktober, 2018 Esbjerghanhund skrev, for 7 timer siden: Hun er en ener! Mener ikke hun tilbyder det. Har i hvert ikke fået det, de tre gange jeg har besøgt hende. Tak for svaret. Med de roser kan jeg godt se bort fra dette. Håber jeg snart får mulighed for at komme til Vejle - det lader jo til at være slaraffenland med alle de dejlige thaier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69lover 163 Skrevet 25. Oktober, 2018 Til allle S fan´s Havde glædet mig så MEGA meget til at S kom tilbage !!! - men da hun var en smule forsinket i ankomst til DK, måtte jeg vente til igår med at besøge hende, pga arbejdstravlhed samt ferie i min lejligheden på Mallorca. Men hvad tænkte jeg hun bliver nok de ca. 3 mdr som normalt ! - MEN NEJ OG ATTER NEJ, sidste dag i denne omgang var igår - Fuuuuuuuuuuck noget lort. Jeg elsker den tøs (hos hende kan VI 2 gange på 1 time) hun er en ENER og ALTID S uper fræk og både nogen trusser & tusser som på mig virker "billig" og et TURN OFF. Så Nu siger jeg som Larsen sang "Hvad gør vi nu lille du" ......!!! indtil februar hvor S - efter hende selv er tilbage igen, og til den tid bliver hun hvis nok 3 mdr .... OMG der er laaaaaaaang tid til ..februar --- Fuck, fuck fuck ....indtil da i hvad ??? Trods alt - god lille fredag aften til jer alle 69lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 23. Februar, 2019 8000 skrev, den 8/10/2018 at 16:47: Servicemeddelelse S er tilbage. Hun er toppen af thai i min optik. Hun er sådan en pige man har lyst til at tage med hjem. Av av hun er lækker. Venligst 8000 https://annoncelight.dk/showad/237903 Var forbi pga. liderlighed. Fik dælme udblokket damens huller godt og grundigt. Mund, fisse og røv. Skønt. Og føler mig som en på 20 igen. Bestemt ikke sidste gang. Nu mangler jeg at prøve den berømte beer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 352 Skrevet 23. Februar, 2019 stivert skrev, for 23 minutter siden: Var forbi ... Er hun tilbage hos Nara? Findes der en ny AL-annonce? Har ikke kunnet finde en... Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 23. Februar, 2019 Alcacer skrev, for 44 minutter siden: Er hun tilbage hos Nara? Findes der en ny AL-annonce? Har ikke kunnet finde en... Tak Jeg ved faktisk ikke, hvad hun hed. Det var mit første besøg hos Nara, og jeg var godt liderlig, men må også sige, at pigen var dejlig dirty. Hun må dog have en temmelig øm numse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 344 Skrevet 25. Februar, 2019 Mon ikke det har været Lisa - eller May. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 25. Februar, 2019 Månestjerne skrev, for 7 timer siden: Mon ikke det har været Lisa - eller May. Sikkert - godt var det i hvert fald. Kan absolut ikke klage. Hun var vel et sted i slutningen af 20'erne eller start 30'erne. Kan det passe? Hun forkælede kuglerne, og der var fri adgang både fortil og bagtil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spirillen555 39 Skrevet 25. Februar, 2019 Månestjerne skrev, for 7 timer siden: Mon ikke det har været Lisa - eller May. May?? Er det ny pige?:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders and 17 Skrevet 12. Marts, 2019 Er “S” kommet tilbage ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snigeren858 28 Skrevet 12. Marts, 2019 ja S er tilbage jeg har fundet hende hun er nu hos Dala i spinderigade har lige booked hende jeg smider en andmeldelse senere 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69lover 163 Skrevet 12. Marts, 2019 snigeren858 skrev, for 2 timer siden: ja S er tilbage jeg har fundet hende hun er nu hos Dala i spinderigade har lige booked hende jeg smider en andmeldelse senere Hey S... 858 Hvis det er rigtig (håber) så er det DAGENS BEDSTE NYHED ... på sådan en fucking grå tirsdag !!! Ser frem til din anmeldelse, har endnu aldrig besøgt Dala ??? God S - dag (JUHU hvis sandt) 69lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 372 Skrevet 12. Marts, 2019 Link virker ik - er slettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hiro 1 Skrevet 13. Marts, 2019 8000 skrev, den 8/10/2018 at 16:47: Servicemeddelelse S er tilbage. Hun er toppen af thai i min optik. Hun er sådan en pige man har lyst til at tage med hjem. Av av hun er lækker. Venligst 8000 https://annoncelight.dk/showad/237903 Ja hun er den beste pt i vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 372 Skrevet 13. Marts, 2019 Hiro skrev, for 2 timer siden: Ja hun er den beste pt i vejle Link virker stadig ik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 13. Marts, 2019 exostar skrev, for 6 minutter siden: Link virker stadig ik https://annoncelight.dk/showad/271414. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luckylife 58 Skrevet 13. Marts, 2019 Synes det er træls at se, at man frarådes at betale forud da man risikerer at blive snydt? Nogen der har oplevet dette, siden det står på Annoncelight annoncen som advarsel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massens 71 Skrevet 13. Marts, 2019 Hej brødre kan S også give hård og god massage eller kun det frække ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1976 Skrevet 13. Marts, 2019 Massens skrev, for 30 minutter siden: Hej brødre kan S også give hård og god massage eller kun det frække ? Frække jeg glæder mig 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Marts, 2019 luckylife skrev, for 43 minutter siden: Synes det er træls at se, at man frarådes at betale forud da man risikerer at blive snydt? Nogen der har oplevet dette, siden det står på Annoncelight annoncen som advarsel. Det er en advarsel AL sætter på når der detekteres nogle særlige ord i en annonce. Det har ikke noget med at gøre at nogen har rapporteret snyd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snigeren858 28 Skrevet 13. Marts, 2019 hej så har jeg igen haft fornøjelse af S selskab og ja det er hende hun er nu hos Dala i spinderigade og ja de tidligere anmeldelser lyver ikke Woow dette pigebarn kan få en til at glemme alt om tid og sted jeg må advarer hun er stærkt vanedannende det eneste jeg tænker på er hvornår jeg skal besøge hende igen jeg fik en time i himlen for sølle 1200 et røverkøb i mine øjne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg