Bananas 17541 Skrevet 10. Oktober, 2018 Hvad sker der med hastigheden på EG? Det tager evinderlig tid at uploade siderne. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gengangeren Skrevet 10. Oktober, 2018 Ja nemlig! Hvad sker der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 11. Oktober, 2018 Stabilizer skrev, den 10/10/2018 at 22:11: J@Administrator ved det godt og arbejder pt. på at det bliver bedre, årsagen er jeg ikke vidende om lige pt. Er det muligt at få lidt mere info om hvad der er los? EG kører virkelig sløvt igen i aften.... er der for meget tryk på, grundet interesse pga et tv program eller hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 11. Oktober, 2018 Prinz skrev, for 2 minutter siden: Er det muligt at få lidt mere info om hvad der er los? EG kører virkelig sløvt igen i aften.... er der for meget tryk på, grundet interesse pga et tv program eller hvad? Desværre har EG også kørt dårligt, her til aften og jeg har allerede fejlmeddelt det til vores host. Beskeden jeg fik fra vores host, omkring problemerne i går, var at der blev lavet nogle ændringer og opdateringer på serveren i går aftes, som åbenbart gav noget knas. De meddelte dog, at dette skulle være fixet. Om aftens problemer, er opstået pga. den meget ekstra trafik vi fik, pga. tv-programmet. Eller om der er tale om de samme problemer som i går, ved jeg endnu ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 11. Oktober, 2018 Syntes det har kørt fint i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg