Kokkemanden 1 Skrevet 13. Oktober, 2018 Er der nogle af jer der har været her på det sidste? Og kan fortælle om det er værd at bruge tid og penge på? https://annoncelight.dk/showad/241480 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 17. Oktober, 2018 Min erfaring spring stedet over ! var der sidst i august Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 17. Oktober, 2018 Det er ok. Ikke noget jeg ville køre 300 km efter, men hvis du er i området, og lige skal have en lille tur, så er det fint nok.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1656 Skrevet 17. Oktober, 2018 Hvad ligger prisen for fuld pakke på? Det hænder da jeg kommer forbi... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 19. Oktober, 2018 Pas.. Jeg tager aldrig fuld pakke.. Men massage +hj ligger på 500 kr, så mon ikke man kan få fuld pakke for en tusse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1656 Skrevet 19. Oktober, 2018 Mon ikke det er i den omegn. Kan se der ikke er nogen billeder på annoncen. Hvordan ligger pigerne ca. Aldersmæssig? Og hvordan er parkeringsforholdene - synes adressen er lidt svær at gennemskue på google maps. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kokkemanden 1 Skrevet 19. Oktober, 2018 Så vil jeg tage en for holdet. Og kigge forbi Vojens. Iaften. jeg skal nok melde tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrXX 20 Skrevet 19. Oktober, 2018 Ser frem til din anmeldelse ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 20. Oktober, 2018 God stil.. Parkeringsforholdene er ganske diskret. Det ligger ude i noget industri kvarter, gemt bag en del træer.. Før i tiden fik de jævnligt en ny pige, og eftersom det snart er 5 år siden jeg sidst har været der, tør jeg ikke udtale mig om hvordan de ser ud nu.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kokkemanden 1 Skrevet 20. Oktober, 2018 Så fik jeg besøgt Vojens. god diskret parkering. Blev hurtigt lukket ind af en ældre thai dame. jeg nøjedes med en gang massage og en gang svensk til 500kr. massagen og afslutning var ganske udmærket. Men må nu sige at jeg nok ikke ville kunne andet med hende, da hun nok har set bedre dage. lokalet var rent og pænt så vil give hele oplevelsen 6 ud af 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1656 Skrevet 20. Oktober, 2018 Tak for anmeldelsen. Hvis der ikke er andre end den ældre, tror jeg st jeg springer stedet over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. December, 2018 Har lige været der. Kommer ikke igen. Kommer ind og bliver præsenteret for et menukort: Massage 300, Svensk 400 osv osv. Betalte for massage og svensk. Massage: Mage til halvhjertet massage skal man vidst lede længe efter, hver gang hun kom til et triggerpunkt i benene sprang hun videre, så det er ikke for massagens skyld man skal komme der. Svensk: hun sætter sig på kanten af briksen, så langt væk fra mig som hun kan, og har stadig alt tøjet på. (Måske ok for hun var ikke særlig tiltrækkende i mine øjne) Ingen pirring, ingen lyde, bare akavet stilhed, mens hun piller og gokker. På ingen måde pengene værd i min verden. Men jeg fik da en udløsning til sidst. Når det så er sagt, skal jeg jo ikke kunne sige hvordan Dansk og Fransk er, men jeg kommer heller ikke tilbage for at finde ud af det, må jeg bare erkende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg