Doggeren 17212 Skrevet 11. September, 2019 Shit hun er vild at se på 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 11. September, 2019 Ja sorry dette spørgsmål så lige sku havne her og på dig, men men, ja meget besynderligt spørgsmål? Hvordan besidder i ca 87 % af medlemmer at være online herinde 24/7 samtidig med at tjene penge Samtidig med at besøge en Gp 1 til 2 gange om ugen, samtidig med at passe evt. Familien? Jeg selv kan hverken finde tid eller penge, men ja, vi lever åbenbart forskellige? Ja måske bær er sure, fordi jeg ej kan nå dem? Go aften til jer som når dem, og undskyld min humor Del dette indlæg Link til indlæg
Doggeren 17212 Skrevet 12. September, 2019 Thaimig skrev, for 7 timer siden: Ja sorry dette spørgsmål så lige sku havne her og på dig, men men, ja meget besynderligt spørgsmål? Hvordan besidder i ca 87 % af medlemmer at være online herinde 24/7 samtidig med at tjene penge Samtidig med at besøge en Gp 1 til 2 gange om ugen, samtidig med at passe evt. Familien? Jeg selv kan hverken finde tid eller penge, men ja, vi lever åbenbart forskellige? Ja måske bær er sure, fordi jeg ej kan nå dem? Go aften til jer som når dem, og undskyld min humor Jeg har en mobil tlf og en lader i røven på den jeg kører land og rige rundt/eller på hotel rundt omkring i europa når jeg arbejder uden for landets grænser. Jeg har en agenda for hver dag, bare jeg når den og får planlagt dagen efter så kan jeg bruge min tid som jeg vil, og stadig få kr selvom jeg poster en masse billeder osv. Jeg har masser af tid til at besøge Gp'er i, også i arbejdstiden jeg er skilt og har ikke børnene fast så det er ret let at gøre hvad jeg gør Du skal ikke være sur, fordi du ikke kan få dem. Tænk i stedet hvad kan du gøre for det bliver muligt Godmorgen og håber du og alle der læste med får en dejlig dag Husk handling skaber forvandling Del dette indlæg Link til indlæg
Doggeren 17212 Skrevet 12. September, 2019 (edited) Redigeret 12. September, 2019 af Doggeren Del dette indlæg Link til indlæg