Lauersen 9512 Skrevet 14. Oktober, 2019 Der var masser af brændsel til min kl. 11 spiller i dag. Tak og en håndfuld hjerter til @Doggeren 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Doggeren 17212 Skrevet 16. Oktober, 2019 Lauersen skrev, den 14/10/2019 at 14:00: Der var masser af brændsel til min kl. 11 spiller i dag. Tak og en håndfuld hjerter til @Doggeren jeg er glad for at kunne give dig lidt inspiration når du har gang i ladegrebet Af nysgerrighed til fremtidige post (gælder alle der følger med i tråden) er det billeder, gif eller film der har interesse for jer i tråden? Er der noget som i gerne vil se i tråden som jeg evt ikke poster eller har postet det vilde af i gerbe vil se, så skriv det i kommentar nedenunder og jeg skal gøre mit bedste for at infri jeres ønsker. Jeg har adgang til nærmest alt hvad hjertet begærer af frække videoer, billeder osv. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Bobo67 585 Skrevet 16. Oktober, 2019 Doggeren skrev, for 4 timer siden: jeg er glad for at kunne give dig lidt inspiration når du har gang i ladegrebet Af nysgerrighed til fremtidige post (gælder alle der følger med i tråden) er det billeder, gif eller film der har interesse for jer i tråden? Er der noget som i gerne vil se i tråden som jeg evt ikke poster eller har postet det vilde af i gerbe vil se, så skriv det i kommentar nedenunder og jeg skal gøre mit bedste for at infri jeres ønsker. Jeg har adgang til nærmest alt hvad hjertet begærer af frække videoer, billeder osv. Er til billeder og Gif - er vild med de sort/hvide især.. Samt den stil du lægger op 1 Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 16. Oktober, 2019 Hej Doggeren Det er super afvekslende og godt, det du indtil nu har lagt på siden - tak! Del dette indlæg Link til indlæg
LongJohn 205 Skrevet 16. Oktober, 2019 Doggeren skrev, for 6 timer siden: jeg er glad for at kunne give dig lidt inspiration når du har gang i ladegrebet Af nysgerrighed til fremtidige post (gælder alle der følger med i tråden) er det billeder, gif eller film der har interesse for jer i tråden? Er der noget som i gerne vil se i tråden som jeg evt ikke poster eller har postet det vilde af i gerbe vil se, så skriv det i kommentar nedenunder og jeg skal gøre mit bedste for at infri jeres ønsker. Jeg har adgang til nærmest alt hvad hjertet begærer af frække videoer, billeder osv. Hele møllen er godt! Eneste lille hage er webp formatet, som ikke er til at dele videre på fx whatsapp eller snap det gode gamle gif format er klart at foretrække 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9512 Skrevet 16. Oktober, 2019 Doggeren skrev, for 6 timer siden: jeg er glad for at kunne give dig lidt inspiration når du har gang i ladegrebet Af nysgerrighed til fremtidige post (gælder alle der følger med i tråden) er det billeder, gif eller film der har interesse for jer i tråden? Er der noget som i gerne vil se i tråden som jeg evt ikke poster eller har postet det vilde af i gerbe vil se, så skriv det i kommentar nedenunder og jeg skal gøre mit bedste for at infri jeres ønsker. Jeg har adgang til nærmest alt hvad hjertet begærer af frække videoer, billeder osv. Min telefon er vildest med 1 billede pr. post, og så nogle få Gifs iblandet en gang imellem. Så kan jeg scrolle med venstre hånds tommelfinger. Det må meget gerne være blandet på kryds og tværs med hård sex, klar til at tage, surprise, hvad så jeg lige, farve og s/h. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Doggeren 17212 Skrevet 22. Oktober, 2019 booob skrev, den 16/10/2019 at 23:19: Hej Doggeren Det er super afvekslende og godt, det du indtil nu har lagt på siden - tak! Jeg fortsætter med det som jeg plejer Tak for svaret 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Doggeren 17212 Skrevet 22. Oktober, 2019 LongJohn skrev, den 16/10/2019 at 23:52: Hele møllen er godt! Eneste lille hage er webp formatet, som ikke er til at dele videre på fx whatsapp eller snap det gode gamle gif format er klart at foretrække Ja det er lidt mærkeligt at den laver dem om af og til, de passer fint på skærmen indtil jeg uploader dem Del dette indlæg Link til indlæg