Lauersen 9512 Skrevet 22. Oktober, 2019 Aah, det blev godt nok en god kl. 11 spiller selvom den blev udført ved 10.30 tiden. Ved ikke lige om mine kolleger synes jeg haltede lidt på vej ud fra toilettet. Hjerter til de ting der tændte mest. Doggeren skrev, 1 time siden: Nogen der kender en lyserød der kan det move? Ville det virkeligt gerne på mit næste besøg. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
gogm 40 Skrevet 22. Oktober, 2019 Doggeren skrev, den 16.10.2019 at 17:36: jeg er glad for at kunne give dig lidt inspiration når du har gang i ladegrebet Af nysgerrighed til fremtidige post (gælder alle der følger med i tråden) er det billeder, gif eller film der har interesse for jer i tråden? Er der noget som i gerne vil se i tråden som jeg evt ikke poster eller har postet det vilde af i gerbe vil se, så skriv det i kommentar nedenunder og jeg skal gøre mit bedste for at infri jeres ønsker. Jeg har adgang til nærmest alt hvad hjertet begærer af frække videoer, billeder osv. Fed tråd, men mangler dog noget rubber/latex 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Doggeren 17212 Skrevet 22. Oktober, 2019 gogm skrev, for 7 minutter siden: Fed tråd, men mangler dog noget rubber/latex Noteret Og mange tak Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 22. Oktober, 2019 Seriøst, det er første gang jeg klikker på denne tråd. Jeg har altid troet at tråden handlede om TV programmet på DR2. "Det program må sørme da godt nok være populært blandt EGs brugere, siden der er en tråd på over 250 sider om det!" 3 Del dette indlæg Link til indlæg