nordjyde_34 174 Skrevet 15. Oktober, 2018 Hej, min søde elskerinde foreslog i dag om vi skulle prøve en trekant. Derfor, er der nogen af enten af de herrer, eller af jer piger, der kan anbefale en pige der har lyst til en trekant med en mand og kvinde. Min elskerinde, har meget lyst til at prøve at lege og slikke en pige, men har aldrig gjort det før. Det skal helst være en pige, der med jævne mellemrum besøger Nordjylland pft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernrør 143 Skrevet 15. Oktober, 2018 https://annoncelight.dk/profile/SMukke+danske+Anna prøv Anna. Her vil jeg sige i vil få en oplevelse som i ikke vil fortryde, hun skuffer sku ikke 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyde_34 174 Skrevet 15. Oktober, 2018 Tak Jernrør, det kunne være et ret godt bud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SMukke danske Anna 135 Skrevet 18. Oktober, 2018 I skal være så velkommen til at kontake mig, jeg elsker pigesex/flerkanter, men forstår også at give jer plads som par, så din elskerinde ikke er i tvivl om at opevelsen handler om at giver jer begge den bedste oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg