REX23 38 Skrevet 16. Oktober, 2018 Er der nogen der har erfaring med Cokie der arbejder på Maxim på vesterbrotorv ? Hun er en lille fræk lyshåret svensk pige , jeg har læst at evt Rejseværket har svarene jeg vil gerne høre lidt om pris og selvfølgelig om hun til den lille lækre krop hun vimser rundt i hvordan er hendes Bj og andre oplysninger , hvis der er nogen der ligger inde med noget omkring hende. jeg har ikke kunne finde hende på nogle sider , så kan desværre ikke ligge et link ind. På forhånd TAK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
REX23 38 Skrevet 17. Oktober, 2018 ingen der ved noget ??? lyder utroligt ....hmmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 19. Oktober, 2018 Ikke alle læser med herinde, og af dem der gør er det ikke alle der skriver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
REX23 38 Skrevet 19. Oktober, 2018 Nej fair nok .. ved bare at det er et stort netværk herinde og at flere på tidligere tidspunkt har netop nævnt hende , men tak ihvertfald for at du svarede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg