Hop til indhold
warmgun

En sej kvinde!

Recommended Posts

holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Tingene har rykket sig, men du skriver selv: 

 

Det kan da ikke være 100% korrekt? 

Nå ok. Så opfatter jeg mig selv som en mere omfavnende og tolerant person end mange andre. Den kompliment tager jeg gerne på mig helt alene. Så må alle andre selv ligge og rode med deres egne fordomme og tabuer. Tilfreds?

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 16 minutter siden:

Nå ok. Så opfatter jeg mig selv som en mere omfavnende og tolerant person end mange andre. Den kompliment tager jeg gerne på mig helt alene. Så må alle andre selv ligge og rode med deres egne fordomme og tabuer. Tilfreds?

Jeg aner ikke hvad du mener, så det lader vi bare ligge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Så længe det ikke går ud over andre end sig selv syntes jeg det er fint at pigerne træder frem i rampelyset. 

VI fleste har familie som ikke har valgt det liv vi føre og syntes overhovedet ikke de skal have de spekulationer. 

VI ved alle hvor hård samfundet generelt ser ned på dette erhverv. 

Jeg frygter for Sofia og andre der står så åbent frem og råber op at de er luder/sex arbejder at det kan få kæmper store konsekvenser for deres børn. De vil altid blive konfrontere med deres mors valg. Det er sgu meget forkert. 

Syntes det er en stort egoistisk valg på familiens bekostning. 

Alle valg har konsekvenser. Vælger du at stå frem, som Sofie Brandvarm gør, kan du og din familie blive udsat for ubehageligheder. Det gælder også f.eks. politikere. Vælger du løgnen og hemmelighedskræmmeriet, risikerer du at rode dig ind i et net af forskellige forklaringer, som SB skriver i kronikken. Står tilstrækkeligt mange frem, vil det med tiden betyde en større accept af erhvervet, som et job i stil med andre terapeutiske erhverv. I har fortjent at komme ud fra skyggen og ind i solskinnet.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Det bliver der allerede, nemlig SlutWalk, som desværre endnu ikke er så udbredt i den almindelige befolkning, som Gay Pride. :D

Den har jeg end ikke hørt om. Har du nogle facts?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 16 minutter siden:

Et stærkt statement for kvinders ret til at klæde sig og handle efter deres egen lyst uden at skulle beskyldes for medansvar i seksuelle overgreb mod dem. Til gengæld er det ikke entydigt en kamp for prostitueredes ret til at leve åbent om deres job uden risiko for reprisalier. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, Lige nu:

Et stærkt statement for kvinders ret til at klæde sig og handle efter deres egen lyst uden at skulle beskyldes for medansvar i seksuelle overgreb mod dem. Til gengæld er det ikke entydigt en kamp for prostitueredes ret til at leve åbent om deres job uden risiko for reprisalier. 

Det er et generelt sexpositivt initiativ, ja. - Mén du skal ikke lede længe, for at opdage at de har stor interesse i prostitution, stigma derved og vores rettigheder og det er derfor jeg fremhæver dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 10 timer siden:

Det er et generelt sexpositivt initiativ, ja. - Mén du skal ikke lede længe, for at opdage at de har stor interesse i prostitution, stigma derved og vores rettigheder og det er derfor jeg fremhæver dem. 

På billeder fra 2016 bærer kvinderne papskilte med forskellige budskaber om at eje retten til egen krop og egen seksualitet. Et af dem siger:

"I fuck who I want! (Not you)" og det er vel præcist det modsatte af hvad prostituerede gør. Der kunne så stå: "I don´t fuck who I want (but you) og jeg tilføjer: If you pay me.

Begrebet 'Slut' i denne forbindelse skal nok mere forstås som, at kvinder overtager det negative billede af kvinders lyst, som mænd bruger til at nedgøre og kontrollere dem, for at vende det til deres styrke. Bøsse var engang et skældsord, som blev positivt omtydet ved at de selv brugte betegnelsen om det at være homoseksuel.

Men også et skilt med en slags humor, fx: "Prostataorgasme nu nu nu" Jeg, som mand, vil fandme også snart opleve en skedeorgasme. Jeg er faktisk ret misundelig på alle de variationer af orgasmer som kvinder menes at kunne opnå - og ikke mindst varigheden og hyppigheden!

<!-- Afsporing slut -->

Redigeret af Hedonis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 8 timer siden:

På billeder fra 2016 bærer kvinderne papskilte med forskellige budskaber om at eje retten til egen krop og egen seksualitet. Et af dem siger:

"I fuck who I want! (Not you)" og det er vel præcist det modsatte af hvad prostituerede gør. Der kunne så stå: "I don´t fuck who I want (but you) og jeg tilføjer: If you pay me.

Begrebet 'Slut' i denne forbindelse skal nok mere forstås som, at kvinder overtager det negative billede af kvinders lyst, som mænd bruger til at nedgøre og kontrollere dem, for at vende det til deres styrke. Bøsse var engang et skældsord, som blev positivt omtydet ved at de selv brugte betegnelsen om det at være homoseksuel.

Men også et skilt med en slags humor, fx: "Prostataorgasme nu nu nu" Jeg, som mand, vil fandme også snart opleve en skedeorgasme. Jeg er faktisk ret misundelig på alle de variationer af orgasmer som kvinder menes at kunne opnå - og ikke mindst varigheden og hyppigheden!

<!-- Afsporing slut -->

Og så kan du finde også alverdens andre papskilte! Det er en bred gruppe, som går med til SlutWalk, feminister, swingere, ManiFest, sexarbejdere og så videre, derfor er det vel forventeligt, at budskaberne er forskellige, fordi.. forskellige mennesker, eller huh?:D

Men i bund og grund, så handler det om jo bare om retten til at bestemme over egen krop, og at blive mødt med respekt, for det menneske man er og de valg man har truffet, det er ikke så komplekst og dog! 

SlutWalk talk, om sexarbejde.

artikelSlutwalk-10.jpg.d96d7b82ddcb93ad92fa61a3bf999f7f.jpgSlutwalk-7.jpg.f158ee4828bc1d0cf0de0ccb64ca00ef.jpgquad.slutwalk-640x480.jpg.c4ad9f07a7a16fefb365b74842a9a2ef.jpgslutparade1.jpg.579936c7d1e7b6afc4976ffdc6f3f4ed.jpg

download.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 22 timer siden:

Alle valg har konsekvenser. Vælger du at stå frem, som Sofie Brandvarm gør, kan du og din familie blive udsat for ubehageligheder. Det gælder også f.eks. politikere. Vælger du løgnen og hemmelighedskræmmeriet, risikerer du at rode dig ind i et net af forskellige forklaringer, som SB skriver i kronikken. Står tilstrækkeligt mange frem, vil det med tiden betyde en større accept af erhvervet, som et job i stil med andre terapeutiske erhverv. I har fortjent at komme ud fra skyggen og ind i solskinnet.

Hej Warmgun

Hvor har du ret, ja vi trænger til at komme ud i solskinnet, ud af skyggen, turde stå frem, som Sofie Brandvarm.

Men det bliver ikke mig! Bliver det dig Warmgun? tør du stå ved at du går på Klinik? Kunne du være med i sådan en udsendelse?

Nej stigmationen er for hård, fordomme, hvor meget bliver der flyttet?

Jeg har også rendt rundt med røde paraplyer inde ved hovedebanegården sammen med de andre fra Sio…..var det sjovt ja da.

Havde jeg en papirpose over hoved nej, flyttede det noget? nææææææ!

Alle jer drenge....

Hvad gør I?

Laver I en "brugerforening" der støtter op?

Når vi har det ældeste erhverv, må i jo være den ældste "køberforening":D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

 

Alle jer drenge....

Hvad gør I?

Laver I en "brugerforening" der støtter op?

Når vi har det ældeste erhverv, må i jo være den ældste "køberforening":D

Nu er det jo ikke vores køberforening der søger anerkendelse og bedre vilkår. Faktisk har vi aldrig bedt om kvittering eller aldersgaranti, så jeg syntes egentlig vi er jer meget loyale:D

Angående Sofie Brandvarm,så er jeg overbevist om at hun klare den uden ret meget hjælp udefra. Sjælden brænder nogen igennem på den måde..sikket et væsen hun besidder:wub:

Det vil ikke undre mig hvis hun en dag bliver sponsoreret på sin blog;)

Enzo.

 

Redigeret af Enzo L'uri

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 3 timer siden:

Nej stigmationen er for hård, fordomme, hvor meget bliver der flyttet?

Jeg har også rendt rundt med røde paraplyer inde ved hovedebanegården sammen med de andre fra Sio…..var det sjovt ja da.

Havde jeg en papirpose over hoved nej, flyttede det noget? nææææææ!

Kære Cherie

Det flyttede i den grad noget!

Susanne Møller (og I øvrige i SIOs bestyrelse) formåede med jeres utrættelige og personligt opslidende indsatser at få vendt stemningen og den ensidige debat og propaganda.

I få ukuelige kvinder formåede - mod alle odds og al politisk korrekthed og hykleri - at få forhindret en dansk kriminalisering af købesex efter svensk forbillede, som var så tæt på at blive vedtaget internt i Socialdemokratiet, SF, Enhedslisten og Radikale.

Vendepunktet kom, da Anne-Grethe Bjarup Riis den 16. februar 2011 flegnede fuldstændig ud i Go’ Morgen Danmark og angreb Susanne Møller på den groveste og mest nedgørende måde, og Susanne formåede at bevare roen og sagligheden:

Det øjeblik viste alt, og propagandisterne genvandt aldrig fodfæstet.

Tak for indsatsen!

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Lady Cherie skrev, for 7 timer siden:

Hej Warmgun

Hvor har du ret, ja vi trænger til at komme ud i solskinnet, ud af skyggen, turde stå frem, som Sofie Brandvarm.

Men det bliver ikke mig! Bliver det dig Warmgun? tør du stå ved at du går på Klinik? Kunne du være med i sådan en udsendelse?

Nej stigmationen er for hård, fordomme, hvor meget bliver der flyttet?

Jeg har også rendt rundt med røde paraplyer inde ved hovedebanegården sammen med de andre fra Sio…..var det sjovt ja da.

Havde jeg en papirpose over hoved nej, flyttede det noget? nææææææ!

Alle jer drenge....

Hvad gør I?

Laver I en "brugerforening" der støtter op?

Når vi har det ældeste erhverv, må i jo være den ældste "køberforening":D

Hej @Lady Cherie 

jeg må indrømme at dit budskab fik mig til at tænke mig om. Vi er jo alle så benovet af de piger som står frem i øjeblikket og tænker, med rette, på det mod disse piger udviser. Nej, jeg står ikke frem, og slet ikke på tv, og fortæller om jer og os, jeres gæster. Egentligt ikke fordi jeg ikke tør, men dybest set fordi det ikke rager andre. Om det nytter noget vil tiden jo vise, men det tror jeg faktisk. Nok ikke fra dag til dag, men i det lange løb tror jeg faktisk at det flytter noget. Som andre har nævnt, for ikke længe siden var det jo dybt problematisk at vedkende sig at man var homosexuel, det er det vel næppe idag. Det største problem for jer piger er vel fordommene og derved behovet for at leve dobbeltliv, det behov har vi gæster jo ikke, så jeg er bange for at i piger kommer til at tage kampen selv, jo flere i er der står frem, jo nemmere vil det formentligt være for den enkelte. Men vi vel naturligvis støtte her så godt vi kan. God kamp:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 9 timer siden:

Hej Warmgun

Hvor har du ret, ja vi trænger til at komme ud i solskinnet, ud af skyggen, turde stå frem, som Sofie Brandvarm.

Men det bliver ikke mig! Bliver det dig Warmgun? tør du stå ved at du går på Klinik? Kunne du være med i sådan en udsendelse?

Nej stigmationen er for hård, fordomme, hvor meget bliver der flyttet?

Jeg har også rendt rundt med røde paraplyer inde ved hovedebanegården sammen med de andre fra Sio…..var det sjovt ja da.

Havde jeg en papirpose over hoved nej, flyttede det noget? nææææææ!

Alle jer drenge....

Hvad gør I?

Laver I en "brugerforening" der støtter op?

Når vi har det ældeste erhverv, må i jo være den ældste "køberforening":D

Du har så meget ret, men stadig er det nødvendigt, at “nogen” - mange - står frem. Det er ikke uden problemer, men det var det jo heller ikke for bøsserne, de lesbiske, transerne osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja de nævnte grupper har også i dekader måttet kæmpe for almen accept og mangler stadig delvist accept for deres seksualitet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ærgerligt nok kan jeg ikke finde nogen anmeldelser på Sofie brandvarm, ikke en annonce med salg af sex, så mit lille spørgsmål, er hun stadig aktivt udøvende sælger af sex? 

 Bh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden:

Ærgerligt nok kan jeg ikke finde nogen anmeldelser på Sofie brandvarm, ikke en annonce med salg af sex, så mit lille spørgsmål, er hun stadig aktivt udøvende sælger af sex? 

 Bh

Alko

Mon ikke hendes indbakke herinde er rødglødende?:)

Kender intet til godten,men formoder da hun smeder mens jernet er varmt. 

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Men old chap en sælger uden salgsannonce (salg af sex) tyder i min optik ikke på at der smedes medens jernet er varmt, og det giver jo udsendelsen og kronik et andet skær, at en aktiv stripper o.s.v der oplyser hun er GP, og sælger sex ikke har en annonce eller en eneste anmeldelse under det navn her inde, efter hvad jegvmed mine små talenter har kunnet grave frem...u cee

 

NU HAR EN BEHJERTET BRODER HENVIST TIL EN ANNONCE SÅ JEG SKAL TIl JYLLAND :)

 

Redigeret af Alkoholikeren
Berigtigelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø
Alkoholikeren skrev, for 19 minutter siden:

Ærgerligt nok kan jeg ikke finde nogen anmeldelser på Sofie brandvarm, ikke en annonce med salg af sex, så mit lille spørgsmål, er hun stadig aktivt udøvende sælger af sex? 

 Bh

Alko

Hun har en annonce. Hun begynder i næste uge i Horsens.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Halsø skrev, for 9 minutter siden:

Hun har en annonce. Hun begynder i næste uge i Horsens.

Gider du linke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...