Guest Sweex Skrevet 17. Oktober, 2018 received_10156901469139411.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 17. Oktober, 2018 Mads det er ikke sjovt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 17. Oktober, 2018 Hold da op så hedder det ikke 3 hug og et suk mere Men mere der er 5 kg.Haletudser der vil ud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. Oktober, 2018 kanonkongen skrev, for 15 minutter siden: .... Men mere der er 5 kg.Haletudser der vil ud. Det tror da Fanden, hvis de har været indespærret i mørket i tre uger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 17. Oktober, 2018 Vi ved jo heller ikke, hvad der er gået for(h)ud. Det kan jo være hun har nuldret ham 20 minutter uden på underbuksen og derefter gennemsuttet ham i 3 kvarter... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 17. Oktober, 2018 Sweex skrev, for 3 timer siden: received_10156901469139411.mp4 My name is underdog40, and I approve this message Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7846 Skrevet 2. Januar, 2019 Laura holder stadig ferie... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 2. Januar, 2019 Kvinder brokker sig da også over alt.......! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 2. Januar, 2019 Hvis ikke det havde være for #Metoo-bevægelsen, så ville jeg kalde hendes opførsel et udtryk for en krænkelsesparathedsreaktion, der er helt ude af proportioner. Men sådan er det jo ikke tilladt at sige i dag, så i stedet må man jo udvise en vis sympati med begge parter. Her havde hun lige glædet sig til en ordentlig omgang god saftig lykkebringende ekstaseopbyggende orgasmeopfyldende oplevelse, og han havde glædet sig til præcist det samme. Hvem der så er skyld i, at det gik galt kan vi få nogle psykologer til at komme med analyser af, men én ting er sikkert, der er fejl på begge sider GODT NYTÅR - og ham der fik da skudt raketten af uden den sådan rigtigt forlod afskydningsrampen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Juryen Skrevet 4. Januar, 2019 Det sker s'gu også hele tiden for mig sammen med min ynglings GP. Men modsat kvinden i videoen, så har hun vendt det til noget positivt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7846 Skrevet 9. Januar, 2019 (edited) ppd skrev, den 2/1/2019 at 22:08: Laura holder stadig ferie... @Monster skriver at hun er stoppet fuldstændigt i branchen og vil skabe sig et nyt liv. " Jeg har talt/skrevet med Livlige Laura, og kan oplyse at hun er helt stoppet." skriver han. Redigeret 9. Januar, 2019 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg