jma99 0 Skrevet 18. Oktober, 2018 hey er der nogen det har gode foreslag til legitime sider hvor man finder sugarmamas. altså steder hvor kvinder søger unge mænd/gigolo. er skeptisk eftersom at jeg synes det hele ser forholdsvist fake ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 214 Skrevet 18. Oktober, 2018 jma99 skrev, for 6 minutter siden: hey er der nogen det har gode foreslag til legitime sider hvor man finder sugarmamas. altså steder hvor kvinder søger unge mænd/gigolo. er skeptisk eftersom at jeg synes det hele ser forholdsvist fake ud Tror Sugardaters er det eneste reelle site i DK for den slags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 18. Oktober, 2018 De findes ikke du. Dette er womens game …. Jeg har altid ønsket mig en tilværelse som gigolo. Men det umuligt ! Og jeg gokker under ingen omstændigheder andre mænd (fy for helv…). Så glem det partner ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 214 Skrevet 18. Oktober, 2018 Hybris skrev, for 1 minut siden: De findes ikke du. Dette er womens game …. Jeg har altid ønsket mig en tilværelse som gigolo. Men det umuligt ! Og jeg gokker under ingen omstændigheder andre mænd (fy for helv…). Så glem det partner ! Kan jo være at JMA er en flottere fyr end dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 19. Oktober, 2018 Det tænker jeg da helt bestemt han er ….. uden tvivl Han virker i hvert fald noget yngre ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg