VeryCurious 194 Skrevet 18. Oktober, 2018 Hej, jeg overvejer at besøge Lorena i Herning på Bethaniagade. https://annoncelight.dk/showad/192544 Hun har fået positiv omtale fra hendes tid i Vejle. Jeg er dog lidt bekymret ved at skulle til en adresse i Herning - blev forstyrret af politiet sidst jeg ville besøge en gp i Herning på Gormsvej. Kender I til adressen på Bethaniagade? Er det diskret? Er der emsige naboer osv? Har stedet tidligere været i ordensmagtens søgelys? På forhånd tak for input. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sportysex 110 Skrevet 19. Oktober, 2018 Stedet er rimelig diskret, du kan parkere på stor parkeringsplads på modsatte side af gaden. Du krydser så Bethaniagade og går direkte ind i opgangen og ringer på. Har været der 1. gang og synes at det er meget OK, dejlig lyse lokaler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gengangeren Skrevet 19. Oktober, 2018 Lad os høre hvis du får besøgt hende. Hun ser ret sød ud på billederne (hvis de er ægte). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VeryCurious 194 Skrevet 19. Oktober, 2018 Tusind tak for hjælpen - det var akkurat som beskrevet. Dejligt diskret. Jeg smider en anmeldelse i forum for anmeldelser - men tag bare afsted. Det er 100% ægte billeder. Og også ret nylige tror jeg. Hun er virkelig lille og lækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg