Tsla 41 Skrevet 19. Oktober, 2018 Besøgte en der hed Nancy Det var et dyrt besøg men rigtigt godt. Hun er virkelig en sød og nærværende kvinde på 3år og hun er flot. Massagen var god ikke så meget b2b men stadig en god oplevelse og hun snakker bedst med det tyske. Gentagelse måske når jeg får råd igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ara 51 Skrevet 19. Oktober, 2018 Håber hun var mere end 3år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsla 41 Skrevet 20. Oktober, 2018 ara skrev, for 23 timer siden: Håber hun var mere end 3år Ups trykfejl hun er 37 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 3. December, 2018 Er det en af disse 2 smukke kvinder: https://annoncelight.dk/showad/264290 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 3. December, 2018 (edited) Tsla skrev, den 19/10/2018 at 06:38: Besøgte en der hed Nancy Det var et dyrt besøg men rigtigt godt. Hun er virkelig en sød og nærværende kvinde på 3år og hun er flot. Massagen var god ikke så meget b2b men stadig en god oplevelse og hun snakker bedst med det tyske. Gentagelse måske når jeg får råd igen. Hvad var prisen da, siden du siger dyrt? Har du link til hende du besøgte? Redigeret 3. December, 2018 af most wanted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 6. December, 2018 Har skrevet til stedet. Man skal åbenbart møde op for at få prisen. Det er lidt træls. Hvis man så synes prisen er for høj har man jo spildt tid og kørt forgæves. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Habbo 23 Skrevet 6. December, 2018 NoobGPexplorer skrev, for 8 timer siden: Har skrevet til stedet. Man skal åbenbart møde op for at få prisen. Det er lidt træls. Hvis man så synes prisen er for høj har man jo spildt tid og kørt forgæves. Hvis du tænker på FP, så koster den 1500kr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 7. December, 2018 Habbo skrev, for 11 timer siden: Hvis du tænker på FP, så koster den 1500kr Tak for svaret. Tænkte nok det var over markedsprisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsla 41 Skrevet 12. December, 2018 most wanted skrev, den 3/12/2018 at 17:04: Hvad var prisen da, siden du siger dyrt? Har du link til hende du besøgte? Jeg gav 1600 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 346 Skrevet 12. December, 2018 1600? Ved hvilke af pigerne ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsla 41 Skrevet 14. December, 2018 Månestjerne skrev, den 12/12/2018 at 13:47: 1600? Ved hvilke af pigerne ? Nancy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vexxer 92 Skrevet 27. Januar, 2019 Jeg var forbi den anden dag for første gang og var positivt overrasket af den pige som mødte mig. https://annoncelight.dk/showad/267486 Først mødte jeg en lidt ældre thai-dame, som jeg pænt sagde nej tak til. Hun ville heller ikke udføre sex den dag, så det passede fint. Ind kommer så en yngre thai, som er meget frisk og utrolig flot. Nok den flotteste thai, som jeg har været sammen med i Europa. Hun kunne sit kram selvom jeg blot bad om et HJ, så levede hun sig virkelig ind i det - fake eller ej, men det tændte mig som en gal. Jeg havde desværre ikke mønten til fuld pakke og det kan ærgre mig. Hendes krop har lidt strækmærker, men hendes væsen får en til fuldstændig at glemme alt om det. Jeg har sjældent oplevet så "skør" en pige i dette fag og det udelukkende ment positivt... havde jeg bare i mine yngre dag(jeg er 31 nu) taget til Thailand. Det må være noget af en oplevelse med de piger dernede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg