Hop til indhold
Påhotel

Min kæreste på hotel.

Recommended Posts

Hej herinde. 

Jeg ved ikke om det er her jeg skal søge, men min kæreste har en fantasi om at blive  betalt for sex. Det kommer til at foregå på et hotel i Østjylland - andet ved vi ikke endnu.

Jeg tænker, om jeg herinde kan finde ud af hvem der vil købe hende, og hvordan det kan gøres. 

Hun er 33 og ret lækker. 174 og dejlige former.

Hilsen det nye medlem i klubben.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kommer jo nok an på om folk kan lide din kæreste.

vil gætte på folk nok godt vil have lidt mere info og måske et billede. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Grenå skrev, for 13 minutter siden:

Sluger hun...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grenå skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil vædde på der er en del der er ligeglade med info og billede, men gerne vil alligevel. Når man tænker på hvor lidt info der skal være på en annonce, før folks interesse er vakt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 30 minutter siden:

Jeg vil vædde på der er en del der er ligeglade med info og billede, men gerne vil alligevel. Når man tænker på hvor lidt info der skal være på en annonce, før folks interesse er vakt.

Jeg vil vædde på at der som minimum skal være billeder for at det vækker interesse. Info og alle mulige detaljer bliver sikkert sjældent læst..... billeder sælger for dem der er liderlige her og nu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Casten skrev, for 3 timer siden:

Opret en profil for hende på Sugardaters. Mere kompliceret behøver det ikke at være. 

Nu er det jo ikke en sugardaddy de leder efter, så sugardaters er da ikke det rette sted at lave en annonce. Ville måske være lidt smartere at ligge den ud på annoncelight, og så måske med lidt mere tekst og et par billeder til også. ( det er jo også gratis på annoncelight )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...