NewPunter 214 Skrevet 20. Oktober, 2018 Halløj. Hvis jeg anmelder en scammer, kan SD så gennemlæse min korrespondance med hende? De skriver jo at falske anmeldelser kan give udelukkelser, men da det har foregået på snap har jeg ikke nogle rigtige beviser. Og jeg vil egentlig helst anmelde det uden at involvere mig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 20. Oktober, 2018 Sugardaters kan læse al korrespondance, der sker via deres servere. Men om de gør det, er en anden sag. En SB, som jeg kender og har tillid til, fik lukket sin konto pga en falsk anklage om salg af billeder. Det tog nogle dage, før Sugardaters fandt ud af, at anmelderen var en klaphat, som hun havde afvist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 193 Skrevet 26. Oktober, 2018 Jeg har anmeldt en enkelt, men hun var allerede anmeldt af andre først, så hun forsvandt bare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 26. Oktober, 2018 (edited) har anmeldt hende her, hun beder om at få sendt penge på mobilpay inden møde Redigeret 26. Oktober, 2018 af TboneDK Billede fjernet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 26. Oktober, 2018 (edited) TboneDK skrev, for 6 timer siden: har anmeldt hende her, hun beder om at få sendt penge på mobilpay inden møde Tak, hende sad jeg og skrev med Redigeret 26. Oktober, 2018 af ViborgMand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 26. Oktober, 2018 ViborgMand skrev, for 7 minutter siden: Tak, hende sad jeg og skrev med Ok, så er hun tydeligvis ikke blevet "slettet" endnu, jeg blokerede hende efter jeg fortalte hende hun var en scammer. Gider ikke dårlige ratings fra en pige, som jeg tager i at forsøge at fuske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 26. Oktober, 2018 TboneDK skrev, for 1 minut siden: Ok, så er hun tydeligvis ikke blevet "slettet" endnu, jeg blokerede hende efter jeg fortalte hende hun var en scammer. Gider ikke dårlige ratings fra en pige, som jeg tager i at forsøge at fuske Jeg plejer at anmelde dem, give dårlig rating og blokere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 26. Oktober, 2018 ViborgMand skrev, for 6 minutter siden: Jeg plejer at anmelde dem, give dårlig rating og blokere M2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 214 Skrevet 27. Oktober, 2018 TboneDK skrev, den 26/10/2018 at 16:32: M2 Hvem var det du anmeldte? Har selv spildt for meget tid på piger der lige pludselig beder om at få overført penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 27. Oktober, 2018 NewPunter skrev, for 4 timer siden: Hvem var det du anmeldte? Har selv spildt for meget tid på piger der lige pludselig beder om at få overført penge. DejligeAmalia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg