niels6663 428 Skrevet 20. Oktober, 2018 Lørdag d. 20. oktober besøgte jeg for første gang i mit liv en glædespige, Malua. Jeg ankom temmelig nervøs, men hun fik mig meget hurtigt til at slappe af så jeg kunne nyde samværet med hende. De godt 45 minutter jeg var hos hende fløj afsted som om det kun var 5 minutter. Jeg kan kun sige, det var skøn sex, men hvordan og hvorledes vil jeg nu holde for mig selv som et dejligt minde :-). Og dejligt var det. Anmeldelserne herinde yder hende ikke fuld retfærdighed, heller ikke min. Hun er et kvalitetsmenneske at være sammen med, og det er svært at sætte ord på. Det skal blot nydes og værdsættes. Om jeg kommer igen? Ja, det tror jeg godt I kan regne med :-) niels6663 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4551 Skrevet 24. Oktober, 2018 (edited) Er det Maluacopenhagen.dk ? Hvis ja, så velkommen i fanskaren. Jeg har selv haft en enkelt fantastisk oplevelse med denne skønne kvinde...og der kommer helt sikkert flere. Venligst OT Redigeret 24. Oktober, 2018 af Oldtimer Lavet klikbart link 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donmanuco 21 Skrevet 24. Oktober, 2018 Helt enig! Derfor kunne jeg ikke skrive en anmeldelse. Følgende er sikkert uretfærdigt overfor Malua, men hver gang jeg ser Jennifer Aniston tænker jeg kun på Malua..suk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eneren 35 Skrevet 24. Oktober, 2018 Jeg har efterhånden besøgt den skønne kvinde 12-13 gange siden sidste sommer og har lige aftalt besøg igen i morgen Hun er super skøn og stærkt vanedannende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 25. Oktober, 2018 Oldtimer skrev, den 24-10-2018 at 17:30: Er det Maluacopenhagen.dk ? Hvis ja, så velkommen i fanskaren. Jeg har selv haft en enkelt fantastisk oplevelse med denne skønne kvinde...og der kommer helt sikkert flere. Venligst OT Ja, det er Maluacopenhagen.dk jeg mener - og ja, hun er virkelig skøn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg