Hop til indhold
Guest Christina ssbbw

Billigt hotel i København.

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

Kender I nogle hoteller i København med dobbelt seng og eget bad og toilet til under 650 kr? Det skal selvfølgelig være et pænt og rent sted. 

Jeg har kigget på airbnb og diskretudlejning.dk, men syntes ikke lige der var noget. 

Jeg har ingen dato men kigger mig bare omkring, da jeg ikke selv har et sted og kan fornemme at nogle af de skønne mænd heller ikke har. 

Hvis du ikke vil skrive det i tråden, så er du velkommen til at sende mig en pb. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
BbbwKbh skrev, for 38 minutter siden:

Kender I nogle hoteller i København med dobbelt seng og eget bad og toilet til under 650 kr? Det skal selvfølgelig være et pænt og rent sted. 

Jeg har kigget på airbnb og diskretudlejning.dk, men syntes ikke lige der var noget. 

Jeg har ingen dato men kigger mig bare omkring, da jeg ikke selv har et sted og kan fornemme at nogle af de skønne mænd heller ikke har. 

Hvis du ikke vil skrive det i tråden, så er du velkommen til at sende mig en pb. :)

Skal det være i selve Kbh.? Eller kan hovedstadsområdet bruges?? Det er nok nemmere hvis du indstiller radaren lidt bredere :) Men held og lykke med at finde noget og god fornøjelse....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
DK fyr 34 skrev, for 19 minutter siden:

Skal det være i selve Kbh.? Eller kan hovedstadsområdet bruges?? Det er nok nemmere hvis du indstiller radaren lidt bredere :) Men held og lykke med at finde noget og god fornøjelse....

Helst København, men hvis nogle har et godt sted i hovedstadsområdet, så må de meget gerne skrive det. Og tak. :)

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg

Link til indlæg
BbbwKbh skrev, for 35 minutter siden:

Helst København, men hvis nogle har et godt sted i hovedstadsområdet, så må de meget gerne skrive det. Og tak. :)

https://www.arp-hansen.dk/hoteller/vores-hoteller/wakeup-copenhagen-hotellerne/

https://www.zleephotels.com/da/?gclid=CjwKCAjwx7DeBRBJEiwA9MeX_CaiEM8gjVrzTPKpBpk7MZG_Ln27ipQPNvOaDRaJ_RmG-UgYVW3s_RoC6BUQAvD_BwE

har selv brugt begge , super perfekte til formålet....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
pdrhan skrev, for 10 minutter siden:

Det er netop sådan noget jeg leder efter. Mange tak. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
BbbwKbh skrev, for 2 timer siden:

Cabinn ved Fields. Suverænt sted til denne slags “business”. Meget diskret og ingen brug for nøglekort, når man skal op med elevatoren. Endvidere gode parkerings muligheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Des1972 skrev, for 38 minutter siden:

Cabinn ved Fields. Suverænt sted til denne slags “business”. Meget diskret og ingen brug for nøglekort, når man skal op med elevatoren. Endvidere gode parkerings muligheder.

Godt tip. Tak Des1972. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mni4600 skrev, den 21/10/2018 at 18:09:

Er der reception ved fields eller kan man lave Chek in ved en automat ? 

Receptionen skal man lige forbi for at hente nøglekort til værelset, men ellers er det meget diskret og man skal ikke igennem receptionen, når man skal op på værelserne. Som sagt er dette sted perfekt til denne slags “business” - ingen fatter mistanke eller stiller spørgsmålstegn til noget :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Des1972 skrev, for 8 timer siden:

Receptionen skal man lige forbi for at hente nøglekort til værelset, men ellers er det meget diskret og man skal ikke igennem receptionen, når man skal op på værelserne. Som sagt er dette sted perfekt til denne slags “business” - ingen fatter mistanke eller stiller spørgsmålstegn til noget :D

Ved du om man kan leje det lidt billigere hvis det bare er få timer om dagen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...