Zonk 210 Skrevet 22. Oktober, 2018 jeg skal holde et mindre sexparty, hvor vi er tre mænd, og vi skal have fundet de sjoveste piger på markedet pt. Det bliver på et hotel i Kbh. med masser af sprut og hygge. Nogen som kan anbefale 2-3 festpiger? Det kommer vel til at foregå over 3-4 timer fra f.eks. kl. 18.00 til 22.00 onsdag den 31.10.2018. Nogen som har gode forslag, så er de meget velkomne, så vi kan få så fed en fest som muligt:-) Mange tak på forhånd Zonk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zonk 210 Skrevet 23. Oktober, 2018 slet ingen gode idéer? Jeg kan vel ikke være den eneste med den udfordring:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ivanhoe Skrevet 23. Oktober, 2018 Hej Zonk, Er ikke på hjemmebane i CPH, og ryger jeg helt ved siden af, må pigerne jo korrigere mig. Tænker måske det var nemmere og kontakte pigerne direkte, bedst måske et af de etablerede bordeller hvor flere af pigerne kender hinanden, og høre om jeres projekt kan virkeliggøres. MEN, tænker måske “masser af sprut” kunne få mange af pigerne til at trække sig, blot min mening. Held og lykke med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg