Guest Slemme Line Skrevet 22. Oktober, 2018 Jeg skal et smut til Aarhus snart. I den forbindelse kunne jeg vældig godt tænke mig, at få en lidt fræk oplevelse. Derfor ønsker jeg input/bidrag med oplevelser hos Joys.... https://joys.dk/home/ Er det godt besøgt ? Er der pæne forhold ? Kan man være private ? Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyde6 72 Skrevet 22. Oktober, 2018 Hej Line. Det er hyggeligt og lækkert sted, man kan nemt være privat i et rum, der kan også sættes kæde på, hvis man er til det? Har du en fræk aftale til dit besøg ? Hilsen midtjyde6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 22. Oktober, 2018 Er der kæder i klubben... Eller andet bondage udstyr ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyde6 72 Skrevet 22. Oktober, 2018 Man kan sætte kæder for døren, ved ikke om der er SM udstyr der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 22. Oktober, 2018 Jeg kan heller ikke se klubbens adr på deres hjemmeside. Nogen der kan guide eller give mig en adr ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tøsen ulla 10 Skrevet 22. Oktober, 2018 På en af siderne står der nederst Elkjærvej 30, Aabyhøj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 99 Skrevet 22. Oktober, 2018 Hvornår vil du i klub. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 22. Oktober, 2018 Tøsen ulla skrev, for 2 minutter siden: På en af siderne står der nederst Elkjærvej 30, Aabyhøj Mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 22. Oktober, 2018 Frankie38xl skrev, for 2 minutter siden: Hvornår vil du i klub. Jeg har jo ik besluttet mig endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 99 Skrevet 22. Oktober, 2018 Ok slemme. Ville da blive fuldt hus, hvis du meldte din ankomst.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen11 106 Skrevet 22. Oktober, 2018 Hej Slamme Line Hvilken dag har du tænkt dig at komme i Joys? Har du lyst til at mødes med mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taylormade 61 Skrevet 22. Oktober, 2018 Jeg er så klar when and where Line joys er så lækkert sted diskret og privat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1036 Skrevet 22. Oktober, 2018 Slemme Line skrev, 1 time siden: Er der kæder i klubben... Eller andet bondage udstyr ? Der er sm rum med kæder, kors, gabestok, gynge osv. Der er lukkede rum, åbne fællesrum, og generelt mange muligheder, bl.a. også en sybian, hvis det skulle have interesse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 22. Oktober, 2018 Jeg vil nu ikke kalde Åbyhøj ved Århus - nærmere i... Men godt sted. Keep us posted.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ivanhoe Skrevet 22. Oktober, 2018 Julius skrev, for 1 time siden: Der er sm rum med kæder, kors, gabestok, gynge osv. Der er lukkede rum, åbne fællesrum, og generelt mange muligheder, bl.a. også en sybian, hvis det skulle have interesse Jeg har også en sybian jeg gerne låner ud. Et let tryk på maven og hastigheden øges, og ved dobbelt tryk går den over i puls bevægelser, mens den nynner “Great balls of fire” kunne det være interessant ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 22. Oktober, 2018 Ak ja. Hvordan skulle man kunne konkurrere med en nynnende sybian? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 22. Oktober, 2018 Ivanhoe skrev, for 2 timer siden: Jeg har også en sybian jeg gerne låner ud. Et let tryk på maven og hastigheden øges, og ved dobbelt tryk går den over i puls bevægelser, mens den nynner “Great balls of fire” kunne det være interessant ? Hvad er dette " sybian " er jeg blåøjet eller hvad ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taylormade 61 Skrevet 22. Oktober, 2018 Slemme Line skrev, for 1 minut siden: Hvad er dette " sybian " er jeg blåøjet eller hvad ? Det er en maskine som hvis du lægger dine hæmninger helt væk så vil du opleve begæret og lysten gå igennem kroppen på dig som en storm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 22. Oktober, 2018 Ratata skrev, for 9 minutter siden: Sybian... Åh gud....tror ik det er noget for mig. Jeg er nok mere til den ægte vare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 23. Oktober, 2018 @Slemme Line skid hul i adressen, jeg vil også mødes!! Er det er nyt sted? Jeg synes ikke at have set, at stedet er blevet nævnt herinde før? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Oktober, 2018 fynboen11 skrev, for 15 timer siden: Hej Slamme Line Hvilken dag har du tænkt dig at komme i Joys? Har du lyst til at mødes med mig? 2 Ha, ha, ha. Dagens tastefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. Oktober, 2018 Ratata skrev, for 11 timer siden: Sybian... Er det ikke bedre med en levende "tyr"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 23. Oktober, 2018 Borende X skrev, for 2 timer siden: Er det ikke bedre med en levende "tyr"? I den grad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Oktober, 2018 Borende X skrev, for 2 timer siden: Er det ikke bedre med en levende "tyr"? Tjoooooooo, men der der maskine kan blive ved og ved og ved og ved ooooooggggg................................... Men man kan naturligvis indforskrive et passende antal tyre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg