Hop til indhold
GLstodder

Lækre damer i Holstebro?? - Annoncelight

Recommended Posts

Hvis man kan stole på annoncerne i Annonce Light er der for øjeblikket en hel del lækre damer i Holstebro??? Det er jo svært at vide hvor meget af det der er "fake news", men det er helt sikkert meget letsindigt at tro at det hele er den ægte vare. Er der nogen her som har styr på hvad der er det ene og hvad der er det andet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja de har lidt for travlt, både pga. priserne og naturligvis fordi den lille blondine er mega lækker.

Sidste Søndag (14.10.) lavede jeg en aftale på Valhalla med den lille blondine, da jeg ankom

blev jeg af brunetten bedt om at vente i bilen da der netop var kommet en anden kunde til blondinen.

Ikke ok men da brunetten (Emma) var Ok tog jeg sku´  hende istedet.

I søndags (21.10.) forsøgte jeg igen på Valhalla med blondinen men hun svarede ikke på SMS og opkald.

Redigeret af Sportysex

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lige kommet hjem fra Holstebro. Et lille hus på en smal villavej/alle, absolut ikke diskret, så man skal ikke være fra byen hvis man vil genkendes.  Men fantastisk at se den lille blodine igen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sportysex skrev, den 23/10/2018 at 13:33:

Ja de har lidt for travlt, både pga. priserne og naturligvis fordi den lille blondine er mega lækker.

Sidste Søndag (14.10.) lavede jeg en aftale på Valhalla med den lille blondine, da jeg ankom

blev jeg af brunetten bedt om at vente i bilen da der netop var kommet en anden kunde til blondinen.

Ikke ok men da brunetten (Emma) var Ok tog jeg sku´  hende istedet.

I søndags (21.10.) forsøgte jeg igen på Valhalla med blondinen men hun svarede ikke på SMS og opkald.

Hej Sportysex - må jeg spørge dig hvordan din oplevelse med Emma var..?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Svarer slet ikke på sms. Er ikke særlig forstålig hvis man ringer. Prøvede over 3 dage og der er bare ingen lyst til kommunikation. Har svært ved at se det skulle være et besøg værd så. Det er sgu et turn off. Første opkald lød personen også skæv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...