Guest Nannas Hjørne Skrevet 4. Maj, 2020 Elsker amatørvideoer! Fandt lige en lille bid frem af en af mine egne - ikke fra arbejde, bare fra lidt tilfældig hygge. (Det håber jeg, at jeg gerne må som GP'er i sådan en tråd men Nemtøs' svingende babser giver mig ideen at jeg må ). InShot_20200504_212436557.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Maj, 2020 Pogo skrev, for 10 timer siden: Havde gennem et par år en fast aftale med en sød kvinde i Kowloon, Hong Kong - på et tidspunkt bad hun om at vi filmede seancerne. Her er det første forsøg .... beklager kvaliteten Uhh..... Nemtøs - du har da en krop som er lavet af en konditor, eller også er du en konditordatter .... må se om du vil være interesseret i en fræk aftale en dag IMG_0446_3.mp4 36.41 MB · 0 downloads Lige for at undgå misforståelser, de videoer som @Svendsenaalborg ligger op er ikke af mig. Men ja jeg er buttet og har både til gården og gaden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RawFucker 22 Skrevet 5. Maj, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 9 timer siden: Elsker amatørvideoer! Fandt lige en lille bid frem af en af mine egne - ikke fra arbejde, bare fra lidt tilfældig hygge. (Det håber jeg, at jeg gerne må som GP'er i sådan en tråd men Nemtøs' svingende babser giver mig ideen at jeg må ). InShot_20200504_212436557.mp4 NEJ!!!! Det er simpelthen ikke fair det der! og så lige fra morgenstunden. Nu skal jeg så gå og være små liderlig resten af dagen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 5. Maj, 2020 RawFucker skrev, for 42 minutter siden: NEJ!!!! Det er simpelthen ikke fair det der! og så lige fra morgenstunden. Nu skal jeg så gå og være små liderlig resten af dagen... Hvor ubetænksomt af mig. Det må du virkelig undskylde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 5. Maj, 2020 Argh! Jeg er på iPhone hele dagen, så jeg kan ikke se Nannas video før i aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hexcho 40 Skrevet 5. Maj, 2020 hvem blive ikke små liderlig kigge alt det her hehe godt man først skal møde i aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 5. Maj, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 13 timer siden: Elsker amatørvideoer! Fandt lige en lille bid frem af en af mine egne - ikke fra arbejde, bare fra lidt tilfældig hygge. (Det håber jeg, at jeg gerne må som GP'er i sådan en tråd men Nemtøs' svingende babser giver mig ideen at jeg må ). InShot_20200504_212436557.mp4 Dejlig video, tak for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 5. Maj, 2020 Svendsenaalborg skrev, for 7 timer siden: Argh! Jeg er på iPhone hele dagen, så jeg kan ikke se Nannas video før i aften Ah men altså. Du har en stram dag, godt det snart er fyraften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 10. Maj, 2020 Nannas Hjørne skrev, den 4.5.2020 at 21:31: Elsker amatørvideoer! Fandt lige en lille bid frem af en af mine egne - ikke fra arbejde, bare fra lidt tilfældig hygge. (Det håber jeg, at jeg gerne må som GP'er i sådan en tråd men Nemtøs' svingende babser giver mig ideen at jeg må ). InShot_20200504_212436557.mp4 Glemte helt at kommentere på, hvor f...... fræk den video er... Så var det godt, at jeg lige måtte se den igen; så kunne jeg rette op på den fejl! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 10. Maj, 2020 @Svendsenaalborg bedre sent end aldrig. Jeg er da bare glad for at den fornøjede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 439 Skrevet 10. Maj, 2020 Nannas Hjørne skrev, den 4.5.2020 at 21:31: Elsker amatørvideoer! Fandt lige en lille bid frem af en af mine egne - ikke fra arbejde, bare fra lidt tilfældig hygge. (Det håber jeg, at jeg gerne må som GP'er i sådan en tråd men Nemtøs' svingende babser giver mig ideen at jeg må ). Uhhh, det er sgu frækt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 13. Maj, 2020 IMG_7975.MOV IMG_7976.MOV IMG_7977.MOV Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Maj, 2020 En mørk optagelse fra en oplevelse for et godt stykke tid siden. Lyden fejler intet. IMG_1114-1.mov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8079 Skrevet 19. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 20 minutter siden: En mørk optagelse fra en oplevelse for et godt stykke tid siden. Lyden fejler intet. IMG_1114-1.mov Fed lyd, men jeg ville nu ønske at han havde brugt LED lyset på telefonen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Maj, 2020 Bear skrev, for 3 minutter siden: Fed lyd, men jeg ville nu ønske at han havde brugt LED lyset på telefonen Synes faktisk det er frækt at man lige kan skimte at jeg knepper ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 21. Maj, 2020 Nemtøs skrev, den 19.5.2020 at 10:56: En mørk optagelse fra en oplevelse for et godt stykke tid siden. Lyden fejler intet. IMG_1114-1.mov WOW, super frækt. Og skal LOVE for du formår at kneppe den pik.. Jeg er fan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers 74 Skrevet 22. Maj, 2020 Svendsenaalborg skrev, den 10.5.2020 at 09:38: Glemte helt at kommentere på, hvor f...... fræk den video er... Så var det godt, at jeg lige måtte se den igen; så kunne jeg rette op på den fejl! WOW hvor er det frækt og lækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers 74 Skrevet 22. Maj, 2020 Nemtøs skrev, den 30.12.2018 at 22:54: Urinleg er ganske frækt engang imellem - tak for at dele Urin er bogstaveligt...Pissefrækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers 74 Skrevet 22. Maj, 2020 GangbangFyren skrev, den 8.5.2019 at 10:55: SKØNNE PATTER Ja som gud tænkte sig en kvinde skal se ud....Jo for vildt så lækre de bryster er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 914 Skrevet 22. Maj, 2020 Nanna Du må da gerne poste flere frække videoer ! Dejligt at se en flot veldrejet kvinde bruge mund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 22. Maj, 2020 Gh0st skrev, for 3 timer siden: Nanna Du må da gerne poste flere frække videoer ! Dejligt at se en flot veldrejet kvinde bruge mund Jamen så må jeg jo hellere Lidt at falde i søvn på blow kolding.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 22. Maj, 2020 sjeisse, den fylder jo hele skærmen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 914 Skrevet 23. Maj, 2020 "sjeisse, den fylder jo hele skærmen! " Så må jeg lægge pik til næste gang, min diller fylder nok ikke hele skærmen Spøg til side: er du nogensinde på Sjælland? og hvis du vil lave videoer , der skal ses på computer, så anbefaler jeg enten at vende mobil telefonen til vandret eller bruge et rigtigt kamera Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 23. Maj, 2020 Gh0st skrev, for 18 minutter siden: "sjeisse, den fylder jo hele skærmen! " Så må jeg lægge pik til næste gang, min diller fylder nok ikke hele skærmen Spøg til side: er du nogensinde på Sjælland? og hvis du vil lave videoer , der skal ses på computer, så anbefaler jeg enten at vende mobil telefonen til vandret eller bruge et rigtigt kamera Hihi, det er da værd at finde ud af. Jeg får bare filmet for sjov ind imellem, så mobilen bliver holdt hvordan end holderen kan overskue det Normalt kommer jeg ikke til djævleøen, men jeg har gået og rumsteret med tanken om en lille Danmarksturné i sommer, og så skal Sjælland da afgjort inkluderes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Salver 2 Skrevet 23. Maj, 2020 Hvorfor kan man ikke se videoerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg