Hop til indhold

Recommended Posts

Min første anmeldelse så bær over med mig. :D forleden var jeg på tur omkring Næstved med en 4-5 timer i overskud, så tænkte jeg kunne få lidt thai massage, hos den meget roste dame i Jernbanegade, hun var dog i ret dårligt humør og ville åbenbart kun sælge b2b, det andet havde hun ikke og alm thai havde hun ikke tid til, slukøret måtte jeg gå derfra, men kom i tanke om at der var et sted i Lundby, det er jo kun 22 km, så op på cyklen og afsted, en lille time senere var jeg fremme og kunne ringe på, det er altid spændende hvem der åbner døren et ny sted, her var det rigtigt godt, en ung sød pige, blev vist ind i et lokale med en rimlig god seng, blev spurgt hvad jeg ønskede og hvilken happy end, hvis det skulle værer med hånd(400+300), kunne hun gøre det, men hvis det skullle være med mund(400+500), fik jeg fremvist en anden. Det skulle helt klart værer med hånd :mrgreen: , massagen startede, den var hård som jeg kan lide det, med enkelte blide strejf, hun kunne virkeligt massere og man lå og blev lidt opstemt, så fik bestilt den sidste ½time med to piger(+200), det var virkeligt godt, en der masserede ryg og nakke og en der masserede lår og baller :D ,

"Vend dig om", det ventede man bare på, straks begyndte 4 hænder at cirkle rundt på ens krop, 2 fra hver ende, for til sidst at mødes på midten :roll: der er blev hevet stille i eneren det var så fedt, men mer vil ha mer og så var vi tilbage ved munden (+200), den lille kønne forlod rummet :cry: og den anden påmontered gummiet og gik i gang, det var egentligt ok og man kunne presse den dybt, men det var ikke det samme, efter aftørring et kram og hjælp med påklædning, der efter et kram mere og så ud på jernhesten. der var vel gået en 75 - 80 min fra jeg ankom 1100,00 kr. rigere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...