Sexeren 528 Skrevet 26. Oktober, 2018 Sad og læste på EG, under Jylland, nærmere Vejle.. Og faldt over denne anmeldelse Alex kommer til Odense https://annoncelight.dk/showad/262888. Dette har jeg læst om flere piger, Er i Jylland, vejle, Kolding, Århus, Ålborg.., kommet til Fyn.. Andre gange bliver det fra Fyn til Jylland, som mine EG kammerater Har/kan oplyse om.. Dejligt at se hvad det kommende MENU kort kommer til at byde på.. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flinkmand Skrevet 26. Oktober, 2018 Sexeren skrev, for 38 minutter siden: Sad og læste på EG, under Jylland, nærmere Vejle.. Og faldt over denne anmeldelse..... Ja - det er fantastisk dejligt at vi kan deles lidt om glæderne...…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernrør 143 Skrevet 27. Oktober, 2018 (edited) Uhhh hende skal man da sige hej til. Håber hun kommer til Taarup Redigeret 27. Oktober, 2018 af Jernrør 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 120 Skrevet 29. Oktober, 2018 Jernrør skrev, den 27/10/2018 at 06:09: Uhhh hende skal man da sige hej til. Håber hun kommer til Taarup Hahaha, hvorfor håber du det? Er det pga. den lejlighed derude er skøn eller fordi du har nogle ærinder i centeret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernrør 143 Skrevet 29. Oktober, 2018 Det ligger bare godt i forhold til mig, andre steder er lidt mere presset 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernrør 143 Skrevet 29. Oktober, 2018 Jeg skrev til hende igår, og det er ikke sikkert hun kommer til Odense, der er os lavet om på de steder der stod hun ville være vejle kolding sønderjylland østjylland gfe mega superstriptease kisses toungekisses Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg