Hop til indhold
Peterpedal

Angels club - Stripclub - Stor advarsel

Recommended Posts

Jeg var i byen med en kammerart i lørdags og imens vi tøffede lidt rundt på strøget for at finde et sted at spise faldt vi over Angels club som er en ny stripclub der er åbnet ved side af det gamle diskotek in. http://angelsclub.dk

Vi fandt et sted at spise og imens fortalte min kammerart at han aldrig havde været på stripclub før så vi aftalte at vi da lige kunne stikke hovedet ind for at se hvad det var.

Som sagt så gjort.

Entre koster 100 kr. Det er da til at leve med. Kommer op i nogle syntes jeg rimelg mørke men ellers hyggelige lokaler. Det er ikke et sted der er plads til 100 personer så det er ikke voldsom stort.

Nå men vi får fundet et sted at sidde og min kammerart går i baren for at købe en øl ti os hver. 200 kr for 2 øl. Det er da lige lidt i overkanten. Nå men hvad. Vi skulle da også bare lige se hvad det var for et sted og så se lidt strip.

Kort efter vi var kommet ind kom der 2 piger over til os for at snakke og de begyndte straks at spørge efter champagne. Jeg gættede for sjov på hvad en flaske af det billigste kostede der inde. Mit bud var 1000 kr for en flaske men NEJ. Jeg var langt fra. 1900 kr for en lille flaske hvor der var ca. 4 glas i var prisen. OKaaaaaaay. Så er den da også betalt blev vi enig om. Så vi hoppede over med champagnen.

Nå men vi fik listet ud af pigerne at de var strip ca. hver 20 min. Men da vi havde drukket vores øl og der ikke rigtig var sket noget i løbet af de 45 min vi var det valgte vi at forlade stedet igen.

Ja 45 min for at drikke en øl er måske lang tid. Men de smagte faktisk af penge syntes vi. Så vi ville da lige nyde dem lidt ekstra.

I løbet af de 45 min vi var der blev vi tilbudt privat dance til "1000kr" De kunne så ikke liiiiiige fortælle hvor lang tid det varede. Men det ville være 2 lange sange. Hmm. Ja. Det kan jeg så regne ud at det er ca. 10 min. Jeg kender ihvertfalde ikke ret mange sange der er meget over 5 min. Og dem de spiller i radioen er ikke meget over 3 min.

Så alt i alt et sindsygt dyrt sted. Fin indretning men prisen er ihvertfalde ikke efter min pengepung. Man kan jo nemt få brugt 4-5000 på en aften der inde hvis hver øl koster 100 kr og lady drink koster der samme og man skal ha et live show eller 2.

Vi fik også afvide i døren at der var 20-25 piger på arbejde der inde. Men som jeg lige umiddelbart kunne tælle kom jeg ikke meget længere op end et sted imellem 10 og 15 piger. De var fra østeuropa de fleste af dem.

Gentagelsesfare: 0% Jeg ville nok føle mig rigtig snydt hvis jeg var gået der ind og havde smidt 1000 kr for en privat dance og den kun varede 10 min.

Jeg tror man kan få de fleste danske glædespiger til at lave et lille stripshow for 2-300 kr ekstra. Eller man kan være heldig at hun gør det gratis som en lille startup inden hyggen går i gang.

Og 100kr for en øl er altså ikke noget der får mig til at blive hængende. Man kan jo blive dobbelt så fuld for samme pris på alle andre værtshuse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for beretningen og advarslen.

Ja generelt er strip klubber dyre og man kan nemt blive snydt.

Nogle steder især i udlandet, har de 2 menuer, en billig og en dyr, når du får regningen viser de dig den dyre og du får et chok over regningen, men der er ikke andet at gøre end at betale ellers får man tæsk. :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den eneste stripclub i København som jeg rent faktisk vil kalde en stripclub (og ikke en lettere maskeret ripoff/bordel) er 7th Heaven.

Den ligger lige ved Kultorvet, har fair priser og en stilet men hyggelig atmosfære.

50 kr for en øl, 100 kr i entre, 200 kr for en lapdance, 400 kr for en private dance.

De har endda studenterrabat, 200 kr for entre inklusive en lapdance :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den eneste stripclub i København som jeg rent faktisk vil kalde en stripclub (og ikke en lettere maskeret ripoff/bordel) er 7th Heaven.

Den ligger lige ved Kultorvet, har fair priser og en stilet men hyggelig atmosfære.

50 kr for en øl, 100 kr i entre, 200 kr for en lapdance, 400 kr for en private dance.

De har endda studenterrabat, 200 kr for entre inklusive en lapdance :lol:

Hvad med pensionist rabat ?

Er pigene flotte ?

Deres website er på engelsk, så den er ikke tiltænkt det danske publikum.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med pensionist rabat ?

Er pigene flotte ?

Deres website er på engelsk, så den er ikke tiltænkt det danske publikum.

Jeg kan ikke se noget om pensionist rabat på prislisten, men det er ikke ligefrem dyrt i forvejen :)

Jo, pigerne er flotte, mest øst-europæiske.

Nu forstår de fleste danskere engelsk, så det slår vel bare to fluer med ét smæk - men jo, det ligger centralt så der kommer vel også turister, selvom jeg højst kan huske det som halvdelen af folk da jeg var inde en lørdag aften med en veninde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad dækker en private dance over? Hvor meget tager pigen af, og må man kun se og ikke rører?

Hvilken stripclub skal man vælge hvis man gerne vil se en private dance men også gerne vil have en hånd/finger med ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er lidt forskelligt fra sted til sted hvor meget pigeren tager af ved en private dance. Men de steder jeg har været før har de smidt det hele.

Men ikke noget med at røre ved pigerne.

Det er ikke alle steder man kan betale ekstra for at få lov til at røre. Men de findes sikkert. Jeg kender dog ikke nogen i KBH.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet 7th Heaven for knap 2 år siden, ikke så længe efter de åbnede.

Jeg gav som en anden nævnte 400,- for en private dance af en meget smuk platinblond rumæner, som talte godt engelsk. Seancen varede ca 15 min., og jeg måtte godt røre hendes ( utroligt smukke) bryster, hvilket jeg gjorde flittigt brug af :lol: Jeg fik også lov til at røre lidt forneden, dog kun overfladisk, og kun et kort øjeblik lige inden vi sluttede.

Mht barprisen, så gav jeg 50,- for en øl... men mener kun det 25cl - så lidt pricey er det da.

Alt i alt en fin oplevelse, men det er mit eneste stripclub besøg i DK, så jeg har intet at sammenligne med. Men det virker som et hæderligt sted, og ikke en rip-off-joint som trådstarter beskriver Angels Club.

Del dette indlæg

Link til indlæg

7th Heaven er rigtigt godt imo. Har været der to gange inden for det sidste år.

Første gang var en helt almindelig tirsdag efter en middag i byen med nogen venner, vi tog derhen bagefter og var de eneste overhovedet der. Der sad vi og var lidt famlende da ingen af os havde været på en decideret lapdance klub, men kun de mere "normale"(?) hvor man drikker en øl og ser noget strip.

Anyway der var vel en 4-5 piger da vi var der, 2-3 fra østeuropa, 1 med afrikansk/mørkt udseende(men vistnok dansk), og så en dansk pige(blond). De så alle udemærket ud og var OK at hyggesnakke med. Vi fik øl og så lidt strip, inden jeg købte en omgang lapdances til mig og vennerne(vidste at hvis jeg ikke gjorde det var de for nærige til selv at betale, og jeg gad ikke sidde der og være pinlig og se dem spytte i deres 25 CL øl meget længere :P)

Lapdances kostede 400 kr som tidligere nævnt(og varer vel en 3-4-5 min? lidt svært at vurdere), og foregik i et seperat lokale med sofaer og nogen borde(dette deles hvis der er flere der får lapdances samtidigt). Alt i alt meget fint synes jeg, og fik da lov at røre på både bryster og baller, men holdt mig dog fra de ædlere dele, det er ikke mit indtryk at det er meningen man skal gå så langt.

Anden gang vi var der, var så fornyeligt en fredag aften, og de piger jeg så/hørte var 2 rumænere, 1 italiener og 1 dansker, plus givetvis nogen flere. Denne gang var der ganske pænt fyldt op med gæster, og det var lidt mere "business" og tilsyneladende alt for travlt til "freebie" hyggesnak med pigerne. Vi blev sat ned og der gik vel 30 sekunder så kom der en rumæner og hørte om jeg ikke ville købe hende en drink. Så fik hun vist mig menu kortet og pegede på højre side af kortet med champagnen der startede ved 1395 kr... venstre siden med mere almindelige drikke var kun til os kunder, ikke til pigerne sagde hun. Det gik lige hurtigt nok til min smag, havde dårligt fået drukket noget af min øl eller set noget strip overhovedet. Men anyway, da jeg ikke lige kunne komme i tanke om en pæn måde at slippe af med hende på, tog jeg en lapdance til 400 istedet :P

Anyway, kan anbefales. Men jeg vil da gerne høre om der er andre steder i København med lignende priser? Jeg må indrømme jeg gider nok ikke betale mere end 400 kr for en lapdance.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi Angels Club sidste efterår. Der blev en alt for dyr fornøjelse. Brugte 4300,- derinde.

Jeg var skide stiv, men jeg nød squ aftenen, fik privat stip show af en skøn cubansk kvinde. Super smuk og sød at snakke med . :)

Hvad angår at røre, så fik jeg i den grad lov til at røre på både røv og bryster. Tror det hele varede over 1 time. 

Sjovt var det, men 4300,- . Det gør jeg fandeme ikke igen. Alt for dyrt! 

Kan slet ikke anbefale klubben , medmindre man er millionær. Det er ikke et sted for en middelklasse guy som mig . :) men dog en helt uforglemmelig aften!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tesla skrev, 1 time siden:

Jeg var forbi Angels Club sidste efterår. Der blev en alt for dyr fornøjelse. Brugte 4300,- derinde.

Jeg var skide stiv, men jeg nød squ aftenen, fik privat stip show af en skøn cubansk kvinde. Super smuk og sød at snakke med . :)

Hvad angår at røre, så fik jeg i den grad lov til at røre på både røv og bryster. Tror det hele varede over 1 time. 

Sjovt var det, men 4300,- . Det gør jeg fandeme ikke igen. Alt for dyrt! 

Kan slet ikke anbefale klubben , medmindre man er millionær. Det er ikke et sted for en middelklasse guy som mig . :) men dog en helt uforglemmelig aften!

Og her har man siddet spændt og ventet i over 3 år på en uaktuel opfølgning på Angels Club, men velkommen til forummet og tak for bidraget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Converge skrev, for 4 timer siden:

og ventet i over 3 år på en uaktuel opfølgning

Opfølgningen er vel aktuel nok. Jeg synes det er dejligt når der kommer nye indlæg på gamle tråde, så man kan se om der er sket en udvikling :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

7th Heaven har været omtalt før, og er stadig det eneste strip/peivate dance sted jeg tør tage hen, fordi man har nogenlunde kontrol over udgifterne.

I starten var det virkelig fedt. Pigerne var søde og afslappende, talte stille roligt om dit-og-dat, indtil de havde smigret sig ind hos gæste og tilbød en private dance til 400kr.

De sidste par gange jeg har været der, blev det så mere anmasende og irriterende. Pigerne gad ikke charme-snakken først og gik bare lige til faddet med vilde løfter om alt det man måtte gøre ved hende, hvis man bestilte en dans.

Derefter begyndte hun så at sælge dobbelt tid til dobbelt pris med flere løfter om at man måtte gøre alt muligt ved hende, hvis man betalte ekstra. Det fjernede noget af glæden ved at komme til 7th Heaven, men har haft nogle super gode byture i det sted.

Vagterne er tilpas diskrete og pro. Har endda observeret at de fjernede en af pigerne fordi hun var blevet for fuld og irriterende. 

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Opfølgningen er vel aktuel nok. Jeg synes det er dejligt når der kommer nye indlæg på gamle tråde, så man kan se om der er sket en udvikling :)

Morer mig bare over hvad der for én til at oprette en profil midt om natten, finde en over 3 år gammel tråd frem, og skrive et indlæg om da man var der for cirka et halvt år siden :D

Fortrækker selv 7th heaven specielt fordi pigerne ikke er helt så anmassende som andre steder i kbh, og så har de fattet at de "gratis" stripshows er en del af markedsføringen for lapdance og private shows. Ikke bare en forpligtelse til entrébilletten som de kan være ligeglade med, når den er betalt, så der er relativt ofte shows på scenen og kvaliteten er efter min mening god. Der er dog gået inflation i deres private shows, hvor man nu skal betale for dobbelt, hvis det ikke skal være overstået inden man har blinket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SanseForskeren
snoopy skrev, den 11. september 2012 at 18:14:

7th Heaven er rigtigt godt imo. Har været der to gange inden for det sidste år.

...

Anyway, kan anbefales. Men jeg vil da gerne høre om der er andre steder i København med lignende priser? Jeg må indrømme jeg gider nok ikke betale mere end 400 kr for en lapdance.

Også kan man jo altid lige få taget trykket af hos Wandee Thai pigerne  lige ovenpå. Lap dance kan give nogle fæle myoser ;-)

Redigeret af SanseForskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...