tronheim 221 Skrevet 11. Januar, 2019 hvad mener du med østergade , jeg kender ikke landsbyen , men har fundet et sted , i DK jeg respektere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 11. Januar, 2019 Skal vi ikke bare være enig, her får du en massage til UG! Om det kan lade sig gøre med ekstra ! tror det ikke , men jeg vender tlibage når jeg igen er i DK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 11. Januar, 2019 jo sorry Østergade kan ikke huske nummer , men i nærheden af en god vin forretning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giganten 56 Skrevet 11. Januar, 2019 http://hotstonesthaimassage.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 12. Januar, 2019 tronheim skrev, for 13 timer siden: af en god vin forretning Nr Aaby kan tilfredsstille alle mine laster - nå nej der er så lige en jeg må til Vejle efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 13. Januar, 2019 korrekt ,men hun er god til det der står på på menuen !! Massage . Og et andet godt tips hvis du er til god massage, men ekstrem sensuelt , ikke sexsuelt , så tag bilen kør til Skødstrup, Mayuree Thai massage på Grenå vej , her får du god proff. massage men også et sensuelt kick . Det er nok den bedste grønne sensuelle massage der findes i DK , De er alle søde og proff. Du er afslappet og svæver på en lyserød sky , når du forlader stedet , plus hvis du er gift, med 100 % god samvittighed . De varmeste sommer hilsner fra Down Under NZ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg