Randersmand 310 Skrevet 30. Oktober, 2018 https://annoncelight.dk/showad/263110 Nogen der har kendskab til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 31. Oktober, 2018 Har skreven sammen med hende . Og tager en for holdet i dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 281 Skrevet 31. Oktober, 2018 Spændende ser frem til at læse din anmeldelse... god fornøjelse i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 31. Oktober, 2018 Har lidt på fornemmelsen hvem det er . Men er overhovedet ikke sikker på det er hende. Men hvis det er hende er det mest negativ omtale. Kan desværre ikke huske hvad hun kaldte sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 31. Oktober, 2018 Ser ikke ud til hun er i Randers alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 281 Skrevet 1. November, 2018 Hvis i havde en aftale om at mødes, så var hun vel i Randers ? er der ingen som har erfaring med pigen ? Billederne ser jo meget indbydende ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 1. November, 2018 Sms med hende. Og spurgte til hvor det sådan ca var i Randers. Og hørte ingenting Kunne se hun så havde taget tiden af i Randers. I hendes annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maskinist 6 Skrevet 1. November, 2018 Har været der, men det er et års tid siden og under et andet navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kedlig knud 0 Skrevet 1. November, 2018 Maskinist skrev, 1 time siden: Har været der, men det er et års tid siden og under et andet navn. hvordan er hun så maskinist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maskinist 6 Skrevet 1. November, 2018 (edited) Her på siden har hun lidt blandede anmeldelser. Hun er mulat, men taler flydende dansk, så intet der. Hun har en rigtig fin røv som er lækker at se og tage bagfra samt nogle dejlige kasser, som dog har fået lidt hjælp. Nogle af de klager der har været har gået på at hun let taber fokus og virker en smule fraværende - det har jeg oplevet 1 af de 4 gange jeg har været der, og det henslænger jeg med at det var en af de sidste tider på dagen. Redigeret 1. November, 2018 af Maskinist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deli 82 Skrevet 1. November, 2018 Hvis det er hende, som jeg tror det er. Så besøgte jeg hende i et solcenter på et tidspunkt i Esbjerg. Ikke noget at prale af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 1. November, 2018 Hvem tror du det er så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg