Guest KristianB Skrevet 31. Oktober, 2018 https://annoncelight.dk/showad/262679 Var der, der var en sort pige IKKE hende på billeder, langt fra! Hun kunne IKKE sige et ord på dansk, så gik heldigvis igen. Det et Thaimassage sted. Måske de havde lejet en sort neger pige.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 206 Skrevet 31. Oktober, 2018 (edited) Det er nogen indvandre der er begyndt at prøve at snyde folk her i Horsens. Går ud fra de er desperate fordi ingen kommer på bøghsgade det lignede en af de piger da jeg så hende. I og med det er indvandrer (Bande) og de ved hvor jeg bor vil jeg ikke gøre andet end at advare. Redigeret 31. Oktober, 2018 af Mand34Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KristianB Skrevet 31. Oktober, 2018 Mand34Horsens skrev, for 9 minutter siden: Det er nogen indvandre der er begyndt at prøve at snyde folk her i Horsens. Går ud fra de er desperate fordi ingen kommer på bøghsgade det lignede en af de piger da jeg så hende. I og med det er indvandrer (Bande) og de ved hvor jeg bor vil jeg ikke gøre andet end at advare. Bøhsgade er NO GO ...kommer aldrig der mere..Een gang er nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donsim 10 Skrevet 31. Oktober, 2018 Jeg har også haft problemer med dem i forbindelse med en anden pige, så jeg holder mig helt væk fra Horsens for ikke at risikere mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KristianB Skrevet 31. Oktober, 2018 Donsim skrev, for 18 minutter siden: Jeg har også haft problemer med dem i forbindelse med en anden pige, så jeg holder mig helt væk fra Horsens for ikke at risikere mere Hvilke problemer? Du må gerne skrive privat, hvis ikke du ønsker at uddybe her.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 471 Skrevet 3. November, 2018 Jeg hører også gerne, hvis der er steder man bør holde sig fra i Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KristianB Skrevet 3. November, 2018 snakie skrev, for 11 timer siden: Jeg hører også gerne, hvis der er steder man bør holde sig fra i Horsens Der og så bøghsgade! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 471 Skrevet 3. November, 2018 Tak Har været begge steder, og med en enkelt undtagelse ikke nogen grund til at komme tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aros8000 5 Skrevet 4. November, 2018 Hold jer væk vra den kumpan,å xer lejer ud! Han snyder og bedrager. Har selv prøvet med en thai kvinde, der også snød hvad hun kunne. Jeg fik dog taget røven på hende/ham:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KristianB Skrevet 4. November, 2018 Aros8000 skrev, for 1 time siden: Hold jer væk vra den kumpan,å xer lejer ud! Han snyder og bedrager. Har selv prøvet med en thai kvinde, der også snød hvad hun kunne. Jeg fik dog taget røven på hende/ham:-) Hvordan snød? Og hvordan fik du taget røven på dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aros8000 5 Skrevet 4. November, 2018 Det var slet ikke hende på billederne. Hun holdt slet ikke det, dervar aftalt. Detlykkedesmig at stjæle hendes tlf. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 4. November, 2018 Aros8000 skrev, for 9 minutter siden: Det var slet ikke hende på billederne. Hun holdt slet ikke det, dervar aftalt. Detlykkedesmig at stjæle hendes tlf. Ja Ok den sidste havde jeg nok valgt at ikk skrive Men Ok det ser ud til at Horsens stadig er en hyggelig By Nok ikk en tilfældighed Fængslet ligger der, hverken i 50erne eller senere, selvom det senere blev flyttet til Lund (tror jeg det hedder) Go aften, og pas på jer selv, og lad for Helvede vær med at stjæle, uanset, Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KristianB Skrevet 5. November, 2018 Aros8000 skrev, for 16 timer siden: Det var slet ikke hende på billederne. Hun holdt slet ikke det, dervar aftalt. Detlykkedesmig at stjæle hendes tlf. Haha... Ej, det må man ikke.. Altså, var det fordi hun snød dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 5. November, 2018 Aros8000 skrev, for 17 timer siden: Det var slet ikke hende på billederne. Hun holdt slet ikke det, dervar aftalt. Detlykkedesmig at stjæle hendes tlf. Det vil sige at du sunken ned på hendes plan. Uanset hvad stjæler men ikke pigernes mobil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg