Hop til indhold
Markild

Glædespiger kan få deres dage på et klinik booket op, ved at have kontakt til faste kunder ....

Recommended Posts

Glædespiger snakker altid om, at deres tider ikke er booket op hele dagen, når de er på klinik, og derved taber de omsætning og betaler mange penge for rejsen og et klinik ophold. Glædespigerne bør have en gruppe af deres faste kunder på deres mobil, hvor kunderne har givet tilladelse til, at de kan kontakte dem med et sms kald eks. Kunne være dejlig hvis en glædespige skrev :  Jeg har lyst og ved det tænder dig at komme forbi,  kan du kl. XX så er der YY% i rabat i dag :wub:

Rabat elsker vi mennesker jo, og narres til at tro, vi få det uden, at vi ved det. :D:)

Derved få de glædespiger en bedre økonomi, og rejsen og kliniken er tjent godt ind. 

Derved få begge parter en slags win win situation :D:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Markild skrev, for 5 minutter siden:

Glædespiger snakker altid om, at deres tider ikke er booket op hele dagen, når de er på klinik, og derved taber de omsætning og betaler mange penge for rejsen og et klinik ophold. Glædespigerne bør have en gruppe af deres faste kunder på deres mobil, hvor kunderne har givet tilladelse til, at de kan kontakte dem med et sms kald eks. Kunne være dejlig hvis en glædespige skrev :  Jeg har lyst og ved det tænder dig at komme forbi,  kan du kl. XX så er der YY% i rabat i dag :wub:

Rabat elsker vi mennesker jo, og narres til at tro, vi få det uden, at vi ved det. :D:)

Derved få de glædespiger en bedre økonomi, og rejsen og kliniken er tjent godt ind. 

Derved få begge parter en slags win win situation :D:)

Mon ikke langt de fleste piger har luret den ide kort tid efter de startede :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 29 minutter siden:

Mon ikke langt de fleste piger har luret den ide kort tid efter de startede :D

Måske men markedsføring skal der jo til, og derved kender man sin målgruppe som er kunderne :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu arbejder jeg ikk på klinik men det er jo lige meget hvor det er. Selvom der pt ikk er meget at lave ku jeg ikk finde på at skrive til nogen selv. Der er nu heller ikk nogen der har bedt om det. Tænker en del er gift/i forhold.. Men måske det ville virke for nogen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

En del kunder arbejder jo midt på dagen, så jeg er ikke sikker på, om dit koncept med fuld opbookning kan holde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har en bollofon, og det nummer er der en del piger der har. De ved at de trygt kan bruge den, uden at overtræde diskretions kodex. 

Der er et par stykker som af og til sender en sød SMS med spændende indhold :D :wub:, som får mig til at reagerer positivt ;)

Jeg er helt sikker på at jeg ikke er den eneste der har en speciel telefon, og at mange piger har faste mænner med sådan en. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 11 minutter siden:

En del kunder arbejder jo midt på dagen, så jeg er ikke sikker på, om dit koncept med fuld opbookning kan holde.

Måske ikke, men der findes mange sidde spring idag på en arbejdsplads, eks. en skal til Tandlæge eller læge mon de nu rigtig skulle det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Jeg har uden held forsøgt at indføre konceptet. Jeg tror at pigerne er bange for at deres beskeder ikke altid modtages med velbehag, ens civilstatus kan jo forandres over tid-_- plus rent psykologisk tror jeg pigerne har det bedre med kontakten den anden vej, da de er bange for at virke desperate for at få kunder i butikken. Og det åbner jo op for netop det med rabatten, selv om pigerne jo ikke vil forhandle deres priser. Men jeg ville gerne..:wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så ikke mit indtryk, at kvinderne er helt tabt bag en vogn, når det kommer til markedsføring eller sikre sig at der også kommer gæster den sidste i måneden. :) Der skrives sikkert af helt naturlige årsager ikke meget om dette emne på EG, men tro ikke, at det er et udtryk for, at kvinderne sidder med hænderne i skødet og beder til Gud om at sende gæster 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SkovNymfen

Det koncept virker en anelse lidt for desperat, men det er vel nok den vej de fleste piger går når de så gerne vil have fyre ind.

Personligt ville jeg aldrig nogensinde skrive til en fyr at han kan komme forbi kl XX og få XX kr i rabat, det viser sig nemlig at en del fyre aldrig kommer til tiden alligevel.

Og så skal man hen og rykke alle de 15 andre aftaler bare fordi én fyr ikke kan komme til tiden *ss*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster
SkovNymfen skrev, for 15 minutter siden:

Det koncept virker en anelse lidt for desperat

Så enig, ville være et mentalt "koldt bad" for mig :) 

Udover det ville jeg tænke "Buuuuuuuuuuuuullshiiiiiiiiit" hvis jeg fik en sms med "Jeg har lyst" fra en GP, siger ikke at I ikke har lyst, men tvivler på det er den primære motivator bag SMS'en :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
SkovNymfen skrev, 1 time siden:

Det koncept virker en anelse lidt for desperat, men det er vel nok den vej de fleste piger går når de så gerne vil have fyre ind.

Personligt ville jeg aldrig nogensinde skrive til en fyr at han kan komme forbi kl XX og få XX kr i rabat, det viser sig nemlig at en del fyre aldrig kommer til tiden alligevel.

Og så skal man hen og rykke alle de 15 andre aftaler bare fordi én fyr ikke kan komme til tiden *ss*

Rykke  15 aftaler? 

Hvor  mange aftaler  laver  du  på  en  dag?

Fuldstændig enig  i, at  direkte  kontakt  virker  desperat.  De  mænd  som  gerne  vil  ses  med  os  skal  nok  tage  kontakten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Rykke  15 aftaler? 

Fuldstændig enig  i, at  direkte  kontakt  virker  desperat.  De  mænd  som  gerne  vil  ses  med  os  skal  nok  tage  kontakten. 

Mænd er da på job osv. så det er da en super måde, at få besked på og derved finder ud af en pjæk og derved få glædespigen en kunde mere og en bedre indtægt til at dække rejse og mad og diverse udgifter til taxa og klinik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Det er så ikke mit indtryk, at kvinderne er helt tabt bag en vogn, når det kommer til markedsføring eller sikre sig at der også kommer gæster den sidste i måneden. :) Der skrives sikkert af helt naturlige årsager ikke meget om dette emne på EG, men tro ikke, at det er et udtryk for, at kvinderne sidder med hænderne i skødet og beder til Gud om at sende gæster 

Nogle er jo mere forsigtige end andre.

Jeg kender til glædespiger, som ikke ti vilde heste ville kunne få til at tage et initiativ over telefonen, dårligt nok e-mailen. Årsagen er nok, at en kone på et tidspunkt på det grundlag har opdaget, at hendes mand har gang i "noget", hvilket har udløst et rent helvede imellem kone/mand/glædespige.

Jeg har dog fortalt min "forbindelse", at en besked sendt fra min telefon betyder, at jeg rent faktisk har kontrol over den, hvorfor beskeden vil kunne besvares inden alt for lang tid.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er det, du er forvirret over i forbindelse med mit seneste indlæg, markild?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Nemtøs skrev, for 14 minutter siden:

Rykke  15 aftaler? 

Mon ikke det er udtryk for dobbelt bookinger, trible bookinger? Det håber jeg da, ellers skal man da vist tage “nymfe” helt bogstaveligt :). Ellers ærgerligt med desperationstanken. Jeg ville da godt nok blive tændt af den direkte kontakt, men det er vist en utopisk tanke:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
fiskermanden skrev, for 6 minutter siden:

Når man er på besøg hos pigen, kan man jo aftale, hvornår  man laver den slags nye aftaler, det er lettest når man er ansigt til ansigt.

Hej rigtig men mangler glædespigen nu et par kunde er det da også en god ide, at få fat i en kunde mere eller to ,og det har vi vel mobilen til 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjovt at hver gang der er et kreativt forslag til hvordan pigerne kan forbedre forretningen, så er det noget med "YY% i rabat" :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Jolly Roger skrev, for 16 minutter siden:

Mon ikke det er udtryk for dobbelt bookinger, trible bookinger? Det håber jeg da, ellers skal man da vist tage “nymfe” helt bogstaveligt :). Ellers ærgerligt med desperationstanken. Jeg ville da godt nok blive tændt af den direkte kontakt, men det er vist en utopisk tanke:)

Jeg  har  en  enkelt  "fast" hvor  vi geiler hinanden  op  med  frække  beskeder imellem  vores fysiske  møder.

Jeg  kan  sagtens  finde på  at skrive at  jeg  trænger til  hans  leg,  men  så  er  det fordi  jeg  trænger. 

Dobbelt bookninger  er  dårlig  stil  ligesom  mænd  der  aldrig  dukker  op. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Markild skrev, for 41 minutter siden:

Mænd er da på job osv. så det er da en super måde, at få besked på og derved finder ud af en pjæk og derved få glædespigen en kunde mere og en bedre indtægt til at dække rejse og mad og diverse udgifter til taxa og klinik.

Det  du  beskriver  er  så  langt  væk  fra  den  måde  jeg  laver aftaler på og  vil  til  hver  en  tid  foretrække  at  mænd  er  i stand  til at  priotete, således  de  passer  deres  arbejde fremfor  at  kneppe  med  mig.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 45 minutter siden:

Nogle er jo mere forsigtige end andre.

Jeg kender til glædespiger, som ikke ti vilde heste ville kunne få til at tage et initiativ over telefonen, dårligt nok e-mailen. Årsagen er nok, at en kone på et tidspunkt på det grundlag har opdaget, at hendes mand har gang i "noget", hvilket har udløst et rent helvede imellem kone/mand/glædespige.

Jeg har dog fortalt min "forbindelse", at en besked sendt fra min telefon betyder, at jeg rent faktisk har kontrol over den, hvorfor beskeden vil kunne besvares inden alt for lang tid.

Der er mange måder at sikre sig gæster at der kommer gæster  på en planlagt vagt, så den vej rundt er der jo mange alternativer til direkte kontakt på dagen. :).  Min pointe var såmænd blot at kvinderne bestemt driver deres "forretning" samt at de nok hver især har valgt nogle metoder/initiativer til at sikre en passende mængde gæster på deres vagter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Det  du  beskriver  er  så  langt  væk  fra  den  måde  jeg  laver aftaler på og  vil  til  hver  en  tid  foretrække  at  mænd  er  i stand  til at  priotete, således  de  passer  deres  arbejde fremfor  at  kneppe  med  mig. 

Helt enig. Der er et gammelt ordsprog – jeg ved ikke, hvor mange, der i vor tid efterhånden kender det – der hedder: Skæg for sig og snot for sig.

Det kan da godt være, at en medarbejder i Danske Bank kan sætte en 500º hvidvask over nede i kælderen og derefter smutte op til en glædespige nær Kongens Nytorv? Men mon ikke han tænker mere på, hvornår hvidvasken er færdig? Og hvor vellykket, den er blevet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Helt enig. Der er et gammelt ordsprog – jeg ved ikke, hvor mange, der i vor tid efterhånden kender det – der hedder: Skæg for sig og snot for sig.

Det kan da godt være, at en medarbejder i Danske Bank kan sætte en 500º hvidvask over nede i kælderen og derefter smutte op til en glædespige nær Kongens Nytorv? Men mon ikke han tænker mere på, hvornår hvidvasken er færdig? Og hvor vellykket, den er blevet?

Det  ordsprog  kender  jeg  godt  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...