Den uerfarende 0 Skrevet 2. November, 2018 Er der andre der har hørt noget om at politiet vil til at kigge på massage stederne da mange arbejder på visum uden arbejdstilladelse og at massage ejeren beholder 60-40% af det pigerne tjener , kun rygter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailove23 145 Skrevet 2. November, 2018 Den uerfarende skrev, for 4 timer siden: Er der andre der har hørt noget om at politiet vil til at kigge på massage stederne da mange arbejder på visum uden arbejdstilladelse og at massage ejeren beholder 60-40% af det pigerne tjener , kun rygter Det sker da jævnligt at de gør det og med god grund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 2. November, 2018 (edited) Det sker tit at politiet er rundt og tjekke visa og arbejdstilladelse, og de fanger jævnligt turister der arbejder. Det giver en hjemsendelse og en karantæne til Schengen-området og en bøde på 20.000 til klinikejeren per person der tages. Til gengæld er politiet ligeglade med hvordan indkomsten deles, det går de ikke op i, og der er da heller intet ulovligt i at være provisionslønnet. Redigeret 2. November, 2018 af Thaiuser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailove23 145 Skrevet 2. November, 2018 Thaiuser skrev, 1 time siden: Det sker tit at politiet er rundt og tjekke visa og arbejdstilladelse, og de fanger jævnligt turister der arbejder. Det giver en hjemsendelse og en karantæne til Schengen-området og en bøde på 20.000 til klinikejeren per person der tages. Til gengæld er politiet ligeglade med hvordan indkomsten deles, det går de ikke op i, og der er da heller intet ulovligt i at være provisionslønnet. Min svigerinde fik 6 års udvisning af dk da hun blev taget , men fik samtidigt tilbudt 200,000 bath. Hvis hun sagde hvem der forfalskede hendes visum , men hun valgte at holde mund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asianman 493 Skrevet 2. November, 2018 (edited) Hører denne tråd ikke ind under "debat", det er ikke for være "flueknepper". De fleste ved, at politiet og Skat løbende kommer og besøger diverse thai klinikker samt andre udenlandske klinikker jævnligt. Mange gange så får politiet og Skat "bid" eller nogen på krogen, da hele denne branche oser af rufferi, sorte penge, mafialignende metoder og bagmænd som er uden skrupler, men selvfølgelig er det ikke alle steder, hvor det er pilråddent Redigeret 2. November, 2018 af asianman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 2. November, 2018 Thailove23 skrev, for 5 timer siden: Min svigerinde fik 6 års udvisning af dk da hun blev taget , men fik samtidigt tilbudt 200,000 bath. Hvis hun sagde hvem der forfalskede hendes visum , men hun valgte at holde mund. Lyder ærligt talt lidt mærkeligt. Hvorfor dog forfalske et visum? Det er jo ikke svært at få visum. Og at danske myndigheder i så banal en sag skulle betale for et vidneudsagn? Lyder så utroligt at jeg ikke personligt tror på det. Jeg tror der må være mere i den historie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailove23 145 Skrevet 2. November, 2018 Thaiuser skrev, for 45 minutter siden: Lyder ærligt talt lidt mærkeligt. Hvorfor dog forfalske et visum? Det er jo ikke svært at få visum. Og at danske myndigheder i så banal en sag skulle betale for et vidneudsagn? Lyder så utroligt at jeg ikke personligt tror på det. Jeg tror der må være mere i den historie. Hun havde fået det første visum gratis og efter 3 mdr blev hendes pas taget med til thland af chefen og vupti en uge efter var der nyt visum i, politiet havde set tricket før men vidste ikke hvem der stod bag det og var derfor ude med pengepungen. Har selv prøvet detsamme ude på Christiania hvor politiet tilbød mig penge for at sladre så jo det bruger de penge på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgula 498 Skrevet 2. November, 2018 asianman skrev, for 6 timer siden: ... da hele denne branche oser af rufferi, sorte penge, mafialignende metoder og bagmænd som er uden skrupler, men selvfølgelig er det ikke alle steder, hvor det er pilråddent "Rufferi og sorte penge" - ja, så sikkert som amen i kirken. Men "mafialignende metoder og bagmænd uden skrupler"? Flere er på det sidste kommet med udsagn af denne karakter. Men bygger udsagnene på en reel viden, eller er det bare formodninger? Jeg synes, det gør en forskel. Og jeg ved naturligvis godt, at der gennem tiden har kørt flere sager ved domstolene, som har afsløret denne type forhold. Men er det normen? Jeg tvivler. Men gør mig gerne klogere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 2. November, 2018 Virgula skrev, for 2 minutter siden: "Rufferi og sorte penge" - ja, så sikkert som amen i kirken. Men "mafialignende metoder og bagmænd uden skrupler"? Flere er på det sidste kommet med udsagn af denne karakter. Men bygger udsagnene på en reel viden, eller er det bare formodninger? Jeg synes, det gør en forskel. Og jeg ved naturligvis godt, at der gennem tiden har kørt flere sager ved domstolene, som har afsløret denne type forhold. Men er det normen? Jeg tvivler. Men gør mig gerne klogere. Udsagn af denne karakter kommer indimellem. Har læst detsamme mange gange, også flere år tilbage. Den slags findes sikkert, men jeg tror ikke heller det er normen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg