YoungThaiMassageLover 4 Skrevet 4. November, 2018 (edited) Hej Er der nogen der har besøgt hende her? Det er en dansk kvinde, så ikke thai massage. https://annoncelight.dk/showad/262775 Redigeret 4. November, 2018 af YoungThaiMassageLover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BennyBom 186 Skrevet 4. November, 2018 Jeg følger lige med her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YoungThaiMassageLover 4 Skrevet 5. November, 2018 Det ender nok med at jeg er nødt til at prøve det først Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oddjob Skrevet 5. November, 2018 YoungThaiMassageLover skrev, for 5 timer siden: Det ender nok med at jeg er nødt til at prøve det først Har taget kontakt til hende, så må jeg se havd der sker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 5. November, 2018 Hende og manden har jeg aflagt visit hos, da de havde til huse "nordenfjords", MEN uha for en quinde både i størrelse og udseende, så jeg skyndte mig ud igen og kommer ALDRIG IGEN.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YoungThaiMassageLover 4 Skrevet 6. November, 2018 Oddjob skrev, for 14 timer siden: Har taget kontakt til hende, så må jeg se havd der sker. Glæder mig til at høre nærmere, har forstået det sådan på hende, at det er tantra men hun er nøgen og bruger også hele kroppen, så lidt b2b er der og i det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 6. November, 2018 YoungThaiMassageLover skrev, for 19 minutter siden: Glæder mig til at høre nærmere, har forstået det sådan på hende, at det er tantra men hun er nøgen og bruger også hele kroppen, så lidt b2b er der og i det Jeg regner med, at du skriver er fuldstændig beretning efter dit besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5221 Skrevet 6. November, 2018 Aalborg skrev, for 56 minutter siden: Jeg regner med, at du skriver er fuldstændig beretning efter dit besøg. Måske hun falder i andres smag end din. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YoungThaiMassageLover 4 Skrevet 7. December, 2018 Nogen der har prøvet massagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 200 Skrevet 8. December, 2018 Aalborg skrev, den 5/11/2018 at 17:55: Hende og manden har jeg aflagt visit hos, da de havde til huse "nordenfjords", MEN uha for en quinde både i størrelse og udseende, så jeg skyndte mig ud igen og kommer ALDRIG IGEN.. Jeg må erkende, at min bedste tantra massage oplevelse med en professionel også var med den hidtil smukkeste ved tantra templet i Århus. Men generelt mener jeg, at udseendet er underordnet. Man har jo principielt øjnene lukkede og fokus på nærvær, og hvordan det føles Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onlybeas 62 Skrevet 19. December, 2018 Er der stadig ikke nogen der har besøgt denne kvinde? :) Har forsøgt at ringe, men telefonen bliver ikke besvaret.. Er det nogen der har en mail eller noget på hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg