NatasjaDelight 4 Skrevet 4. November, 2018 Hej alle sammen Jeg søger en privat adresse, med en privat vært, som jeg kan arbejde fra. Jeg gider ikke en, som i forvejen lejer ud til glædespiger til en alt for høj pris. Søger en, som vil tjene lidt lommepenge, og er det en dårlig dag, så måske bare noget godt selskab. Hvor finder jeg det henne?? Klinikker og hotelværelser osv har ikke interesse! På Fyn eller i Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 4. November, 2018 Hej Natasja du skriver ikke hvor i landet, så prøv her. https://diskretudlejning.dk/ bh alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NatasjaDelight 4 Skrevet 4. November, 2018 Alkoholikeren skrev, Lige nu: Hej Natasja du skriver ikke hvor i landet, så prøv her. https://diskretudlejning.dk/ bh alko Som jeg skriver sidst i indlægget, så skal det være på Fyn eller i Jylland jeg har kigget derinde. Enten kan jeg ikke finde ud af hjemmesiden, eller også er der kun 2 steder. Udover det, så vil jeg stadig gerne have en privat vært, som ikke lejer ud i forvejen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 4. November, 2018 Slå en efterlysning op på Annoncelight, hvor du gør det klart under hvilke præmisser du ønsker at leje en bolig, det har altid virket for mig. Så vælger du bare selv dem fra, som tror at de nu skal lave big business på dig, ved at forvente en horribel husleje... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NatasjaDelight 4 Skrevet 4. November, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden: Slå en efterlysning op på Annoncelight, hvor du gør det klart under hvilke præmisser du ønsker at leje en bolig, det har altid virket for mig. Så vælger du bare selv dem fra, som tror at de nu skal lave big business på dig, ved at forvente en horribel husleje... God ide! Jeg annoncere allerede der. Jeg har nemlig før været heldig at låne steder, hvor jeg så har givet et beløb pr kunde jeg har haft. På den måde bliver jeg heller ikke flået, hvis jeg ingen gæster har haft. Syntes nemlig det er mange penge at tage op af egen lomme, hvis man ingen gæster har haft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 4. November, 2018 NatasjaDelight skrev, for 29 minutter siden: Som jeg skriver sidst i indlægget, så skal det være på Fyn eller i Jylland jeg har kigget derinde. Enten kan jeg ikke finde ud af hjemmesiden, eller også er der kun 2 steder. Udover det, så vil jeg stadig gerne have en privat vært, som ikke lejer ud i forvejen Jeg overvejede også om det var mig der var dummere end andre siden jeg ikke kunne finde nogle steder (nu er der kommet 1 på) når Alko bliver ved med at linke til det. Jeg tror ikke han har kigget på siden for nyligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NatasjaDelight 4 Skrevet 4. November, 2018 Ssbbw Kbh skrev, for 8 minutter siden: Jeg overvejede også om det var mig der var dummere end andre siden jeg ikke kunne finde nogle steder (nu er der kommet 1 på) når Alko bliver ved med at linke til det. Jeg tror ikke han har kigget på siden for nyligt. Det tror jeg heller ikke.. For på deres kort viser de også kun 3 steder eller sårn noget.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 4. November, 2018 NatasjaDelight skrev, for 6 minutter siden: Det tror jeg heller ikke.. For på deres kort viser de også kun 3 steder eller sårn noget.. Prøv at trykke på dem. Der er kun et der reelt er et sted der kan lejes. De andre er bare reklamer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NatasjaDelight 4 Skrevet 4. November, 2018 Ssbbw Kbh skrev, for 2 minutter siden: Prøv at trykke på dem. Der er kun et der reelt er et sted der kan lejes. De andre er bare reklamer. Oh, det kan jeg godt se! Syntes det er lidt ærgerligt den ikke er mere udbredt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 4. November, 2018 NatasjaDelight skrev, for 26 minutter siden: Oh, det kan jeg godt se! Syntes det er lidt ærgerligt den ikke er mere udbredt Det synes jeg også for jeg vil gerne leje et værelse hvor det ikke er et hotel og hvor det måske bare er få timer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NatasjaDelight 4 Skrevet 4. November, 2018 Ssbbw Kbh skrev, Lige nu: Det synes jeg også for jeg vil gerne leje et værelse hvor det ikke er et hotel og hvor det måske bare er få timer. Lige præcis! Jeg har skole og arbejde ved siden af, og derfor er dette bare hygge og ekstra lommepenge. Så jeg søger også noget hjemligt på dags basis. Har arbejdet hjemme fra indtil nu, men er lidt træt af at løbe ind i folk jeg kender. Derfor ville jeg gerne finde nogle andre steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DjursRunner 32 Skrevet 4. November, 2018 NatasjaDelight skrev, 1 time siden: Hej alle sammen Jeg søger en privat adresse, med en privat vært, som jeg kan arbejde fra. Jeg gider ikke en, som i forvejen lejer ud til glædespiger til en alt for høj pris. Søger en, som vil tjene lidt lommepenge, og er det en dårlig dag, så måske bare noget godt selskab. Hvor finder jeg det henne?? Klinikker og hotelværelser osv har ikke interesse! På Fyn eller i Jylland Hej Natasja, Hvad med moteller - det er billigt og nemt ( og diskret ) fx. https://motelhadsten.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NatasjaDelight 4 Skrevet 4. November, 2018 DjursRunner skrev, Lige nu: Hej Natasja, Hvad med moteller - det er billigt og nemt ( og diskret ) fx. https://motelhadsten.dk/ Nej tak. Jeg søger kun private adresser med en privat vært. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 4. November, 2018 NatasjaDelight skrev, for 1 minut siden: Lige præcis! Jeg har skole og arbejde ved siden af, og derfor er dette bare hygge og ekstra lommepenge. Så jeg søger også noget hjemligt på dags basis. Har arbejdet hjemme fra indtil nu, men er lidt træt af at løbe ind i folk jeg kender. Derfor ville jeg gerne finde nogle andre steder. Du skal passe på med at give din adresse ud. Så du ikke den udsendelse forleden hvor den ene pige endte med at måtte flytte pga en kunde? Jeg er kun lige startet i branchen i denne uge og der er flere der har prøvet at presse mig til at det skal være hos mig, men svaret er nej. Så vil jeg hellere undvære den kunde. Og jeg vil kun tage en om dagen på de dage jeg arbejder, så jeg har ikke brug for et værelse en hel dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NatasjaDelight 4 Skrevet 4. November, 2018 (edited) Ssbbw Kbh skrev, for 4 minutter siden: Du skal passe på med at give din adresse ud. Så du ikke den udsendelse forleden hvor den ene pige endte med at måtte flytte pga en kunde? Jeg er kun lige startet i branchen i denne uge og der er flere der har prøvet at presse mig til at det skal være hos mig, men svaret er nej. Så vil jeg hellere undvære den kunde. Og jeg vil kun tage en om dagen på de dage jeg arbejder, så jeg har ikke brug for et værelse en hel dag. Jeg har været i denne branche i mange år, så jeg har styr på det jeg laver man skal bare tage sine forholdsregler, så sker der ikke noget ved det. Jeg har arbejdet hjemme fra i lang tid. Den eneste grund til jeg søger noget andet er, at jeg er træt af at få besøg af kendte ansigter Redigeret 4. November, 2018 af NatasjaDelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 4. November, 2018 NatasjaDelight skrev, for 4 minutter siden: Jeg har været i denne branche i mange år, så jeg har styr på det jeg laver man skal bare tage sine forholdsregler, så sker der ikke noget ved det. Jeg har arbejdet hjemme fra i lang tid. Den eneste grund til jeg søger noget andet er, at jeg er træt af at få besøg af kendte ansigter Jeg håber du finder et godt sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Venus af Nordvest Skrevet 5. Januar, 2019 Har i nogen erfaring med at bruge fx airbnb. Jeg lavede lige en søgning og man kan leje en lejlighed med 2 soveværelser til lidt under 1000 kr pr dag i Taastrup. Jeg ved ikke om det er utopi, men det kunne være fedt at slå sig sammen 2-3 piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KROGH78 1 Skrevet 5. Januar, 2019 Hej jeg har min egen "store" lejlighed men den ligger godt nok i Skive.... Men skriv på tlf 26 63 54 66 hvis du vil vide mere om det mvh jan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
selberdo 34 Skrevet 10. Januar, 2019 Ja diskretudl er gået i stå. Jeg har, som udlejer, haft en annonce der tidligere da det var gratis. Der var mange annoncer og det fungerede fint. Siden gik de over til at være et betalingssite og så gik det hele i stå. Der var problemer med deres betalings system, som dog virker nu. Jeg har nu prøvet at betale for en enkelt måned og også fået lidt respons, men det er ikke hvad det var, ærgerligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 10. Januar, 2019 NatasjaDelight skrev, den 4/11/2018 at 11:11: Jeg har nemlig før været heldig at låne steder, hvor jeg så har givet et beløb pr kunde jeg har haft. På den måde bliver jeg heller ikke flået, hvis jeg ingen gæster har haft. Hvis jeg havde en lejlighed, ville jeg aldrig leje den ud på de vilkår. Med et beløb for hver kunde ville jeg hurtigt ende i spjældet for rufferi. Dommeren tager ikke hensyn til at det også kan være smart, ikke kun udnyttelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NatasjaDelight 4 Skrevet 23. Februar, 2019 mignuigen skrev, den 10.1.2019 at 10:00: Hvis jeg havde en lejlighed, ville jeg aldrig leje den ud på de vilkår. Med et beløb for hver kunde ville jeg hurtigt ende i spjældet for rufferi. Dommeren tager ikke hensyn til at det også kan være smart, ikke kun udnyttelse. Det er også okay. Men det er sådan jeg før har lånt lejlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg