Guest mature man Skrevet 4. November, 2018 Min 10 år gamle Apple Airport Extreme skal muligvis udskiftes. Den virker stadig upåklageligt, men rækkevidden har altid været begrænset til huset og nogle få meter udenfor, det er ikke nok mere – jeg har brug for bedre rækkevidde og gennemslagskraft pga. nye aktiviteter i baghaven ;) Der er helt sikkert sket meget de sidste ti år derfor modtager jeg gerne forslag og erfaringer. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. November, 2018 mature man skrev, for 32 minutter siden: Min 10 år gamle Apple Airport Extreme skal muligvis udskiftes. Den virker stadig upåklageligt, men rækkevidden har altid været begrænset til huset og nogle få meter udenfor, det er ikke nok mere – jeg har brug for bedre rækkevidde og gennemslagskraft pga. nye aktiviteter i baghaven ;) Der er helt sikkert sket meget de sidste ti år derfor modtager jeg gerne forslag og erfaringer. På forhånd tak Udvid netværket med en airport express eller to, alt efter behov. Det har jeg gjort hjemme på matriklen, og det virker upåklageligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. November, 2018 Jeg har en Netgear extender, der modtager et signal fra en router og forstærker det betydeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 4. November, 2018 Butch skrev, 1 time siden: Udvid netværket med en airport express eller to, alt efter behov. Det har jeg gjort hjemme på matriklen, og det virker upåklageligt. Det har jeg faktisk prøvet – det virker ok, men hastigheden går ned i noget der ligner '"halv takt" har du ikke oplevet hastigheds forringelse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 4. November, 2018 Unifi ap på og du har dækning overalt og med fuld hastighed også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. November, 2018 mature man skrev, Lige nu: Det har jeg faktisk prøvet – det virker ok, men hastigheden går ned i noget der ligner '"halv takt" har du ikke oplevet hastigheds forringelse ? Næh... det kører ret godt. Jeg oplevede dog at hvis den ikke er sat op som network expander (eller noget i den stil), så havde det ingen virkning. Jeg streamer TV og musik uden problemer i garagen (her er der vel 10-12 meter gennem mure og andet mellem Extreme og Express enhederne) uden at det pixelerer eller buffer hele tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 4. November, 2018 Google wifi, løser alle problemer. Langt bedre end min airport Express som jeg nu smider væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg