Hop til indhold
Guest mature man

Ny trådløs router – forslag efterlyses

Recommended Posts

Guest mature man

Min 10 år gamle Apple Airport Extreme skal muligvis udskiftes.

Den virker stadig upåklageligt, men rækkevidden har altid været begrænset til huset og nogle få meter udenfor, det er ikke nok mere – jeg har brug for bedre rækkevidde og gennemslagskraft pga. nye aktiviteter i baghaven ;)

Der er helt sikkert sket meget de sidste ti år derfor modtager jeg gerne forslag og erfaringer.

På forhånd tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
mature man skrev, for 32 minutter siden:

Min 10 år gamle Apple Airport Extreme skal muligvis udskiftes.

Den virker stadig upåklageligt, men rækkevidden har altid været begrænset til huset og nogle få meter udenfor, det er ikke nok mere – jeg har brug for bedre rækkevidde og gennemslagskraft pga. nye aktiviteter i baghaven ;)

Der er helt sikkert sket meget de sidste ti år derfor modtager jeg gerne forslag og erfaringer.

På forhånd tak :)

Udvid netværket med en airport express eller to, alt efter behov. 

Det har jeg gjort hjemme på matriklen, og det virker upåklageligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en Netgear extender, der modtager et signal fra en router og forstærker det betydeligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
Butch skrev, 1 time siden:

Udvid netværket med en airport express eller to, alt efter behov. 

Det har jeg gjort hjemme på matriklen, og det virker upåklageligt. 

Det har jeg faktisk prøvet – det virker ok, men hastigheden går ned i noget der ligner '"halv takt" ;) har du ikke oplevet hastigheds forringelse ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
mature man skrev, Lige nu:

Det har jeg faktisk prøvet – det virker ok, men hastigheden går ned i noget der ligner '"halv takt" ;) har du ikke oplevet hastigheds forringelse ?

Næh... det kører ret godt. 

Jeg oplevede dog at hvis den ikke er sat op som network expander (eller noget i den stil), så havde det ingen virkning. 

Jeg streamer TV og musik uden problemer i garagen (her er der vel 10-12 meter gennem mure og andet mellem Extreme og Express enhederne) uden at det pixelerer eller buffer hele tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Google wifi, løser alle problemer. Langt bedre end min airport Express som jeg nu smider væk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...