Hop til indhold
xxpeter

Faktura

Recommended Posts

Helt ærligt...  Søger du virkelig hjælp til skattesvindel?! Og dermed at vi andre i praksis skal betale for dine bordelbesøg...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal passe på med den slags. En stor del af en evt. kontrol hos skat går på cpr-nummer og den bliver pillet ud hvis tekst på faktura adskiller sig væsentligt fra den branchekode der er tilknyttet cvr-nummer.

Og er iøvrigt enig med @Gerrard

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ingen erfaringer med fakturaer fra pigerne, for jeg har ikke en dyt at bruge dem til.

Men jeg vil mene at hvis du har brug for at få SKAT og dermed os andre til at financere at du får fisse, så bør du nok springe over en gang eller to og spare lidt mere sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster

Jeg vil mene at ambitions niveauet er lidt lavt :D 

Få dem til at skrive wellness eller sådan noget hejs, alternativt opret en virksomhed på jersey eller lign - udskriv faktura fra denne på noget fluffy og ryk alt hvad din virksomhed i dk nu tjener der over - sådan stille og roligt, hvis du vil uden om SKAT kan du lige så godt gå all in :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax

Jeg er også engang blevet tilbudt en kvittering, men takkede nej, og ved heller hvad der skulle stå på den.  Jeg er selv moms registreret og min revisor ser alle bilag, så foretrækker det kommer ind under privat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har før fået kvittering for kiropraktor og fysioterapeut til min sundhedsforsikring

Men tvivler på, at du kan evt kan det samme for dine nødvendige thaimassage for dine myoser osv :P

Hvis det er det du mener ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...