xxpeter 227 Skrevet 4. November, 2018 Hej er der nogen af jer der har erfaring med at få en faktura og hvad skal der stå på den for at kunne trække den fra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 4. November, 2018 Helt ærligt... Søger du virkelig hjælp til skattesvindel?! Og dermed at vi andre i praksis skal betale for dine bordelbesøg... 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 4. November, 2018 Du skal passe på med den slags. En stor del af en evt. kontrol hos skat går på cpr-nummer og den bliver pillet ud hvis tekst på faktura adskiller sig væsentligt fra den branchekode der er tilknyttet cvr-nummer. Og er iøvrigt enig med @Gerrard 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. November, 2018 Jeg har ingen erfaringer med fakturaer fra pigerne, for jeg har ikke en dyt at bruge dem til. Men jeg vil mene at hvis du har brug for at få SKAT og dermed os andre til at financere at du får fisse, så bør du nok springe over en gang eller to og spare lidt mere sammen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 4. November, 2018 Jeg har besøgt en pige som spurgte om jeg ville have en kvittering. Havde ikke noget at bruge den til så takkede nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 4. November, 2018 Grådighed kender ingen grænser. Betal dog selv eller bliv væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 4. November, 2018 Jeg vil mene at ambitions niveauet er lidt lavt Få dem til at skrive wellness eller sådan noget hejs, alternativt opret en virksomhed på jersey eller lign - udskriv faktura fra denne på noget fluffy og ryk alt hvad din virksomhed i dk nu tjener der over - sådan stille og roligt, hvis du vil uden om SKAT kan du lige så godt gå all in Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 4. November, 2018 Jeg er også engang blevet tilbudt en kvittering, men takkede nej, og ved heller hvad der skulle stå på den. Jeg er selv moms registreret og min revisor ser alle bilag, så foretrækker det kommer ind under privat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 4. November, 2018 Har før fået kvittering for kiropraktor og fysioterapeut til min sundhedsforsikring Men tvivler på, at du kan evt kan det samme for dine nødvendige thaimassage for dine myoser osv Hvis det er det du mener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg