sweetstone 2765 Skrevet 4. November, 2018 i dag søndag 04-11 kl 21.00 på Dr3. vises en film om gina Jaqueline,hvor hun følges før-under-efter optagelserne til serien hvor vi fulgte hende som sugardater. jeg er spændt på hvad hun laver i dag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 4. November, 2018 Driver den af i Nordsjælland, hos advokaten? Jeg har netop set filmen på DR, den fortæller ikke rigtig noget som dokumentaren ikke viste os og meget er også sammendrag derfra, jeg havde lidt naivt regnet med andet og mere! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 4. November, 2018 Kort fortalt “For da dokumentarserien havde premiere, var sugardating allerede fortid for Gina Jaqueline. Gina havde nemlig fundet kærligheden. Den altopslugende, ufornægtelige kærlighed, som man bliver nødt til at forfølge. Ikke fordi det er det nemme valg, men fordi man slet ikke kan lade være. Også selvom den rammer på et tidspunkt og i en relation, hvor der ikke umiddelbart er plads til den. For kærligheden finder hun til en mand, hun sugardater, og som vi i serien såvel som i filmen lærer at kende som 'advokaten'. I en uforpligtende relation voksede følelserne sig så store, at Gina Jaqueline ikke kunne ignorere dem: - Jeg ramler ind i en kærlighed, som fuldstændigt ændrer alt for mig og som kommer som et lyn fra en skyfri himmel. Den tager totalt røven på mig. - Det var ikke ligefrem det, der var meningen. På mange måder kunne mine følelser for ham potentielt blive farlige for mig. For mit hjerte.” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 4. November, 2018 Hun er DUM , hold da op Ok , fundet en virkelig daddy, med penge på kontoen endnu Når den er tom så ... Utroligt som nogle piger vil udstille sig selv Dum gås , men jeg smiller meget lige nu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. November, 2018 (edited) Jeg er desværre bange for, at hun på et tidspunkt "strander". Udviklingen har jo siden 1950 vist, at skulle man være sikker på et (godt) udkomme her i livet, så var uddannelse vejen frem. Kun de færreste kan/har kunnet leve af deres udseende. Jeg taler her af erfaring Redigeret 4. November, 2018 af Borende X 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 5. November, 2018 Nåååååååååååå hr. X Deres karriere som Sukkerknalde-vender i Magasin du Nord, har været så kort? Ja der kan man se?! 1 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. November, 2018 Lady Cherie skrev, for 3 minutter siden: Nåååååååååååå hr. X Deres karriere som Sukkerknalde-vender i Magasin du Nord, har været så kort? Ja der kan man se?! Det kræver jo en rolig hånd, for at man kan stable de skide sukker knalder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 11. December, 2018 Orkede ikke at se serien om hende, og heller ikke filmen...hun virkede bare en anelse for.....blank..! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg