GertK69 1 Skrevet 5. November, 2018 Hej alle! Jeg er på udkig efter en sort kvinde med former til onsdag den 7. november. Meget gerne kæmpe bryster samt en fyldig og stor røv. En kurvet og frodig kvinde med både til gården og gaden. Det skal være på klinik i Odense og hun skal være mørk. Jeg har ikke været i stand til at finde hende, så giv mig gerne jeres bedste bud. Selv hvis jeres bud, rammer lidt forbi eller I har haft en dårlig oplevelse, har jeg lyst til at høre det. Så kom med buddet! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 14. November, 2018 GertK69 skrev, den 5/11/2018 at 17:03: Hej alle! Jeg er på udkig efter en sort kvinde med former til onsdag den 7. november. Meget gerne kæmpe bryster samt en fyldig og stor røv. En kurvet og frodig kvinde med både til gården og gaden. Det skal være på klinik i Odense og hun skal være mørk. Jeg har ikke været i stand til at finde hende, så giv mig gerne jeres bedste bud. Selv hvis jeres bud, rammer lidt forbi eller I har haft en dårlig oplevelse, har jeg lyst til at høre det. Så kom med buddet! Der kommer snart en til Odense. Mørk, flot kurvet og pænt stor fyldig sambarøv. Brysterne er desværre ikke så store. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 14. November, 2018 Big3lover skrev, for 2 timer siden: Der kommer snart en til Odense. Mørk, flot kurvet og pænt stor fyldig sambarøv. Brysterne er desværre ikke så store. Der skulle være god til at finde hende. Nu er der jo lææææænge til onsdag 7. november. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 14. November, 2018 Big3lover skrev, for 2 timer siden: Der kommer snart en til Odense. Mørk, flot kurvet og pænt stor fyldig sambarøv. Brysterne er desværre ikke så store. HVEM?????.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 15. November, 2018 lurepikken skrev, for 19 timer siden: HVEM?????.... Shila som tidligere har været på Ruggårdsvej. Hun er ankommet og siger oven i købet at hun har taget nogle kilo på røven . Jeg glæææææder mig allerede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 16. November, 2018 Big3lover skrev, for 13 timer siden: Shila som tidligere har været på Ruggårdsvej. Hun er ankommet og siger oven i købet at hun har taget nogle kilo på røven . Jeg glæææææder mig allerede Har du evt et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg