Hanshj 231 Skrevet 13. September, 2012 Hej Jeg skal finde et godt sted i Kbh. Jeg ved godt at det er meget forskelligt alt efter hvilken piger som er på vagt. Jeg lægger vægt på et sted med fuld diskretion og hvor der er rent og pænt. Hvor har I oplevet den bedste service og sted? Sexyclub Seduction girls Capassiopeia Stars Det skal være et sted, hvor der er gode forhold for pigerne. Ser frem til jeres erfaringer. Mvh Hans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. September, 2012 Hej Jeg skal finde et godt sted i Kbh. Jeg ved godt at det er meget forskelligt alt efter hvilken piger som er på vagt. Jeg lægger vægt på et sted med fuld diskretion og hvor der er rent og pænt. Hvor har I oplevet den bedste service og sted? Sexyclub Seduction girls Capassiopeia Stars Det skal være et sted, hvor der er gode forhold for pigerne. Ser frem til jeres erfaringer. Mvh Hans Det er gode og sikre steder du har valgt, så helt galt i byen går du ikke, servicen afhænger af kemien mellem dig og pigen. Jeg synes Capassiopeia Stars har gjort det godt og ligger i KBH. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 231 Skrevet 13. September, 2012 Tak for tippet I må gerne sende en pm, hvis I hellere vil det. Overvejer også alternativt et besøg hos Cecilie L - som jeg forstår er mere privat end de andre steder. /hans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. September, 2012 Jeg synes bestemt, du skulle besøge Nikita. Det gjorde jeg i fredags (for første, men ikke sidste gang), og jeg er stadig høj efter besøget her en uge efter ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg