Guest Christina ssbbw Skrevet 13. November, 2018 (edited) Hvis I ikke er meget for at spise fisk, så kan I slikke fisse 3 gange om ugen for at få samme ernæringsmæssige fordele. Så hvad venter I på? https://guide.fitnessnord.com/oralsex-svarer-til-700g-fisk/?fbclid=IwAR0I6stXaaESZLxLXFlbrvrj0gPA76z-77GVrDh7WV5qNruSnWqNCbJFFB8 Redigeret 13. November, 2018 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 449 Skrevet 13. November, 2018 Christina ssbbw skrev, for 18 minutter siden: Hvis I ikke er meget for at spise fisk, så kan I slikke fisse 3 gange om ugen for at få samme ernæringsmæssige fordele. Så hvad venter I på? https://guide.fitnessnord.com/oralsex-svarer-til-700g-fisk/?fbclid=IwAR0I6stXaaESZLxLXFlbrvrj0gPA76z-77GVrDh7WV5qNruSnWqNCbJFFB8 Fedt. Det er lige noget for mig :-D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 13. November, 2018 Interessant viden... Mon der er yderligere at hente, hvis man også er til de sorte kys ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 13. November, 2018 Anilingus skrev, for 15 minutter siden: Interessant viden... Mon der er yderligere at hente, hvis man også er til de sorte kys ? Ja, det kan erstatte et stykke mørkt chokolade. Men der er overhovedet ikke videnskabelig bevist - hi.. hi.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. November, 2018 Anilingus skrev, for 19 minutter siden: Interessant viden... Mon der er yderligere at hente, hvis man også er til de sorte kys ? Det kommer an på hvad hun har spist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 13. November, 2018 Christina ssbbw skrev, for 43 minutter siden: Hvis I ikke er meget for at spise fisk, så kan I slikke fisse 3 gange om ugen for at få samme ernæringsmæssige fordele. Så hvad venter I på? https://guide.fitnessnord.com/oralsex-svarer-til-700g-fisk/?fbclid=IwAR0I6stXaaESZLxLXFlbrvrj0gPA76z-77GVrDh7WV5qNruSnWqNCbJFFB8 Tja..... Men det fosfor og omega 3 vi så lapper i os, det kommer i jo så til at mangle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 13. November, 2018 Christina ssbbw skrev, for 46 minutter siden: Hvis I ikke er meget for at spise fisk, så kan I slikke fisse 3 gange om ugen for at få samme ernæringsmæssige fordele. Så hvad venter I på? https://guide.fitnessnord.com/oralsex-svarer-til-700g-fisk/?fbclid=IwAR0I6stXaaESZLxLXFlbrvrj0gPA76z-77GVrDh7WV5qNruSnWqNCbJFFB8 Så er det derfor jeg føler mig så sund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. November, 2018 Midtj skrev, for 1 minut siden: Tja..... Men det fosfor og omega 3 vi så lapper i os, det kommer i jo så til at mangle. Så må vi selv spise mere fisk eller finde en veninde der spiser meget fisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 13. November, 2018 Michael J skrev, for 1 minut siden: Så er det derfor jeg føler mig så sund Og hun er svag og udkørt. Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden: Så må vi selv spise mere fisk eller finde en veninde der spiser meget fisk. Måske har vi her fundet en ny mordvåben. Forestil jer retssagen når konen dør af mineralmangel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 13. November, 2018 Det forklarer jo duften..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. November, 2018 Visti-Vistisen skrev, Lige nu: Det forklarer jo duften..... Ej ew. Så må du sende hende i bad eller endnu bedre, selv gå med og skrubbe hende godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 13. November, 2018 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Ej ew. Så må du sende hende i bad eller endnu bedre, selv gå med og skrubbe hende godt. Det er da lidt omsonst at tage en fisk med i bad.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 13. November, 2018 allo-allo skrev, for 12 minutter siden: Fake news Men det bør vel ikke holde os tilbage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. November, 2018 Visti-Vistisen skrev, for 8 minutter siden: Det er da lidt omsonst at tage en fisk med i bad.... Det kan være du vækker fisken så den spræller lidt ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 13. November, 2018 Anilingus skrev, for 48 minutter siden: Interessant viden... Mon der er yderligere at hente, hvis man også er til de sorte kys ? I så fald kan der jo være penge i lortet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 13. November, 2018 (edited) Midtj skrev, 1 time siden: Michael J skrev, 1 time siden: Så er det derfor jeg føler mig så sund Og hun er svag og udkørt. Jeg sørger for at spise varieret som man skal, så den enkelte ikke bliver drænet for mineraler. Redigeret 13. November, 2018 af Michael J typo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 13. November, 2018 Midtj skrev, for 14 minutter siden: Men det bør vel ikke holde os tilbage. Nej, nej. Bliv endelig ved med at spise masser af fisk og især sutte ben, så tunge og læber er i topform, når du dykker ned slikker igennem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. November, 2018 Allo-allo vi hygger os bare. Det er helt ok hvis du ikke har samme humor som os, men så skal du være sød at gå ind og Google frække billeder og lade os grine lidt her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 13. November, 2018 Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden: Hvis I ikke er meget for at spise fisk, så kan I slikke fisse 3 gange om ugen for at få samme ernæringsmæssige fordele. Så hvad venter I på? https://guide.fitnessnord.com/oralsex-svarer-til-700g-fisk/?fbclid=IwAR0I6stXaaESZLxLXFlbrvrj0gPA76z-77GVrDh7WV5qNruSnWqNCbJFFB8 Ja tænkte nok der måtte være en sammenhæng, synes også det smager af røget laks, men jeg spiser nu fisk hver dag alligevel så skulle være dækket ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 13. November, 2018 Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden: Det kommer an på hvad hun har spist. Og hun bliver som bekendt, hvad hun spiser: https://pulze.dk/sjove-fakta-om-saed.html/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. November, 2018 Phisse i søndags og fisk i dag, er jeg så ikke nogen lunde dækket ind ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 13. November, 2018 Så er det jo skønt at der ikke findes noget bedre end at slikke en ren og velplejet fisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. November, 2018 Flax skrev, for 5 timer siden: Ja tænkte nok der måtte være en sammenhæng, synes også det smager af røget laks, men jeg spiser nu fisk hver dag alligevel så skulle være dækket ind. Hvis du spiser fisk hver dag, så kan det være du føler alt smager af fisk? Hvad smager det af når du spiser en god bøf? Af sild? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. November, 2018 holstebronx skrev, for 10 minutter siden: Phisse i søndags og fisk i dag, er jeg så ikke nogen lunde dækket ind ? Det er jo tirsdag, så i søndags tæller ikke med fordi det er en ny uge. Du må hellere finde nogle stykker at slikke denne uge før du er sikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg